Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rocket League

Vastaus: Rocket League

Sama homma. Voitot ovat edelleen 0 jokaisen menopelin kohdalla. Millään kiinnostaisi veivata offline puolella tekoälyä vastaan, mutta ei kai tässä muu auta.

Onko muuten autojen ominaisuuksista tehty minkäänlaista listausta? Olen lähes varma, että pienoisia eroja (nopeus, liikkuvuus) löytyy eri autojen välillä.

Tulevan päivityksen jälkeen voitot lasketaan myös nettipeleistä.

Ja autojen välillä ei hitboxeja lukuun ottamatta ole minkäänlaisia eroja.
 
Vastaus: Rocket League

Paljos muilla näyttää pingiä nuo matsit? Itsellä vaihtelee siinä 60-90 välillä eikä koskaan näytä täysiä palkkeja, vaikka speedtest.net näyttää aina noin 30. On tuolla kuitenkin paljon pelaajia joilla on aina se 20-40.

Sehän ihan kiinni mitä pingataan. Speedtest testaa läheltä, kun RL:n serverit sijaitsevat jo vähän pidemmällä Keski-Euroopassa. Täällä itsellä pingi usein siellä 50-60 välillä.

Tällä viikolla tulossa päivitys. Taidan kuitenkin sitä ennen käydä nappaamassa voitot jokaiselle autolle offline-puolella. Sen verran on eeppinen ajoneuvo tiedossa.
 
ESL? Ei kerro mitään. Ja pahoittelen kovasti jos negatiivinen palaute ei ole sallittua (oli sitten peliaika sen 20 minuuttia tai 20 tuntia). Minä en kolmatta kertaa pelille anna kun ei innostanut alusta alkaen, näitä tekeleitä on ihan tarpeeksi. Ilmaiseksi peliksi sain testata joten eipähän mennyt rahat hukkaan vaikka PS+ tuotokset ovat olleet auttamatta kehnoja. Nauttikoon ken nauttii :)

Negatiivinen palaute on sallittua siinä, missä positiivinenkin.
Se, että peli ei nappaa, on eri asia kuin että peli olisi esim huono.

Tämä on sellainen peli, josta olisi voinut pyytää vaikka 39,95e ja olisi rahansa arvoinen.

Se et pelaat 20min ja sua ei kyseinen genre satu kiinnostamaan, niin se on voi voi. Pelistä et silti tuolla kokemuksella voi sanoa käytännössä mitään. Etenkin jos pelasit random tyyppien kanssa tai tekoälyä vastaan.

Ps+ peliksi tämä on ehkä kautta historian paras, kun otetaan jopa mukaan PS3 pelit, vaikka sieltäkin löytyi RDR:ää, batmaniä jne.

Edit: ja se ESL: http://www.esl.eu/

Paljon tosiaan kertoo, jos viralliseksi ESport turnaukseen pääsee. Mut peli on siinä mielessä samanlainen kuin esim Counter Strike. Varmaan siitäkin sanot et "kaasu pohjassa" päättömät kanat juoksee ilman järkeä. Vaikka peli on todella taktinen ja taitoa vaativa ja myös esport laji..
 
Vastaus: Rocket League

Huh huh, parina iltana on tullut nyt väännettyä netissä enimmäkseen 3 vs. 3 -matseja. Mukavasti olen saanut kavereita innostumaan tästä, joten peliseuraakin on riittänyt. Jokainen kokeillut on tähän mennessä pitänyt pelistä. Ideasta saa nopeasti kiinni, ja sen jälkeen voikin ruveta opettelemaan kaikkia hienouksia. Varsinkin ilmapelin ajoituksissa on vielä parantamisen varaa. Lisäksi saisi laittaa kovemmalla prosentilla paikoista sisään, koska jos itselle ei maistu, niin vastustajalle saattaa maistua. :) Hyviä vääntöjä on kuitenkin tullut netissä. Lisäksi on tullut harjoiteltua tuota pro-tason komppua vastaan.
 
Vastaus: Rocket League

Onko hajua miten sen Twisted Metallista tutun pakun saa avattua, vai tuleeko täysin lotolla?

Itse vastaan lotolla, koska en ole itse ajanut kaikilla autoilla ja silti tuo avautunut. Paku ja tuo batmobilen näkönen vempele täysin kokematta vielä.
 
Vastaus: Rocket League

Onko hajua miten sen Twisted Metallista tutun pakun saa avattua, vai tuleeko täysin lotolla?

Hanki kaikilla autoilla yksi voitto paitsi Merc ja Venom autoilla niin pitäisi SweetTooth aueta. Voitot voi hankkia helposti vaikka exhibition matsissa ilman bottia.

EDIT:
Pitäis päivittää sivu ennenku postailee, noh tulipahan ainakin homma toivottavasti selväksi :)
 
Vastaus: Rocket League

Negatiivinen palaute on sallittua siinä, missä positiivinenkin.
Se, että peli ei nappaa, on eri asia kuin että peli olisi esim huono.

Tämä on sellainen peli, josta olisi voinut pyytää vaikka 39,95e ja olisi rahansa arvoinen.


Ps+ peliksi tämä on ehkä kautta historian paras, kun otetaan jopa mukaan PS3 pelit, vaikka sieltäkin löytyi RDR:ää, batmaniä jne.


Paljon tosiaan kertoo, jos viralliseksi ESport turnaukseen pääsee. Mut peli on siinä mielessä samanlainen kuin esim Counter Strike. Varmaan siitäkin sanot et "kaasu pohjassa" päättömät kanat juoksee ilman järkeä. Vaikka peli on todella taktinen ja taitoa vaativa ja myös esport laji..

Eipä tätä peliä enää syksyllä pelaakaan muut kuin Esport nörtit. Vähän epäilen että tosiaan jaksaa kiinnostaa enää suurta yleisöä tämä peli isompien pelien puristuksessa. Tosin eipä tämä taida nytkään kiinnostaa vai olenko väärässä jos sanon että tätä pelaa joku 100-150 tuhatta pelaajaa. Ja tuohon että on paras plussa peli niin oma mielipide on että esim. Resogun on parempi ilmaiseksi jaettu peli.

Ite en tätä osannut kyllä pelata yhtään kun vähän kokeilin. Tosin ei kyllä riittänyt mielenkiintoakaan opetella kun ei kaverilistalta juuri kukaan pelaa. Esport lajiksi ottamisen kyllä ymmärän jo tuon pienen kokeilun perusteella. Tässä pelissä ei tuuri ratkaise yhtään peliä toisin kuin esim. Fifassa tai NHL:ssä. (maalivahdit, momentum tai ylipäätään vain toisen joukkueen selvä suosiminen välillä koneen toimesta)
 
Riippuu varmaan kaverilistan kiinnostuksesta ylipäätään eri pelejä kohtaan. Mun kaverilistalla näkyy tasan kolme peliä joita pelataan: tämä, F1 ja pcars.
Syksyyn kun mennään, niin todennäköisesti näyttää aika samalta, joskin joukkoon tulee pari änärin pelaajaa. Sit taas esim mun makuun resogun on loppupeleissä todella tylsä peli, jota ei jaksanut kovin kauaa pelata, enkä ole sen jälkeen siihen koskenut. Ei se siitä siltin huonoa tee. Tai se, etten ole tainnut koskaan huomata kaverilistalta et kukaan ois pelannut resogunia. Hyvä peli se on varmasti siltin niille jotka siitä tykkää. Jos sua ei kiinnosta autojalkapallo, ei se sitä tarkoita etteikö peli voisi olla jopa loistava. Sama juttu muutenkin aina plus pelien valituksen suhteen. Siellä on todella loistavia helmiä ollut, joita suurinosa haukkuu kun ei vain satu sen tyyppisestä pelistä tykkäämään. Tai kun ei ole isolla rahalla tehty AAA peli. Joku batman jakoon ja porukka on ihan mehuissa ja mä esimerkiksi olen silleen et just...ei vois vähempää kiinnostaa.

Pari mun kaveria jotka taas ei normaalisti juurikaan pelaa, ovat tämän myötä juuri innostuneet pelaamaan.

Edit: Aina ihmetyttää toi kaverilista vertailu. "Ku ei mun kavereistakaan kukaan pelaa"
Jos mua kiinnostaa ajo ja urheilupelit, niin aika varmasti mun kaverilistalla on porukkaa jotka pelaa ajo tai urheilupelejä. Eli voinko siitä aina tehdä johtopäätöksen, että tarinavetoiset pelit esimerkiksi on kuraa ja niitä ei pelaa kukaan. Tai ei ainakaan syksyllä enää.. Ihan vain siksi kun mun kaverilistalla ei kukaan pelaa..
 
Vastaus: Rocket League

Edit: Aina ihmetyttää toi kaverilista vertailu. "Ku ei mun kavereistakaan kukaan pelaa"
Jos mua kiinnostaa ajo ja urheilupelit, niin aika varmasti mun kaverilistalla on porukkaa jotka pelaa ajo tai urheilupelejä. Eli voinko siitä aina tehdä johtopäätöksen, että tarinavetoiset pelit esimerkiksi on kuraa ja niitä ei pelaa kukaan. Tai ei ainakaan syksyllä enää.. Ihan vain siksi kun mun kaverilistalla ei kukaan pelaa..

Jos tämä vastaus oli minun tekstiin, niin luetun ymmärtämisen kurssi olis paikallaan.
 
Vastaus: Rocket League

Pidemmän aikaa näitä foorumeita lurkanneena päätin viimein rekisteröityä :)

Tässä on kyllä mahtava peli ja tullutkin viime päivinä pelattua melko paljon. Saa lisätä Steamissa kaveriksi, mikäli kiinnostaa peliseura. Osa saattaakin tuntea meikäläisen nimellä PekkaKana2 (sillä nimellä löydyn siis Steamista), jos on seurannut Laeppavian striimejä viime aikoina :D
 
Vastaus: Rocket League

Kiitos kaikille vinkkien antajille! Täällä Sweet Tooth napsahti viidennen auton kohdalla, ei tarvitse siis käydä läpi koko tallia. Yksinpeliä ja sieltä se tulee.

CKiQYqPWsAA9jYG.jpg:large
 
Vastaus: Rocket League

Kiitos myös täältä, hommasin myös tuon auton ja suht nopeasti tuli. Trophyja tuli muutenkin kerättyä, ja tästä pelistä tosiaan varmaan helpoin platina tulossa ikinä. Tai se olisikin itseasiassa ensimmäiseni :D
 
Vastaus: Rocket League

Täällä ollaan matkalla kohti toista (2) Platinum-pystiä. Päämäärä pyhitti tällä kertaa keinot. :D

CKibeKGWoAA_QO1.jpg
 
Vastaus: Rocket League

Päivän piristys :D

Luulin itse keksineeni hyvän jipon kun annan poikani ajaa kaasu pohjassa seiniä pitkin :D
 
Vastaus: Rocket League

En ole nähnyt täällä tämmöistä, mutta olisiko porukka kiinnostunut leikkimielisestä knockout turnauksesta?

3v3 ja ihan perussäännöillä mennään.
SUSITURNAUS: http://bracketcloud.com/tournament/35412

Matsit aina viimeistään viikossa valmiiks.

Hyvää treeniä ESL gaminging EU turnaukselle.

Ilmoittautuminen 26.7. mennessä. (elikkä rekistöröidy sivulle, lisää tiimisi ja pelaajasi)

edit. PS4 turnaus
 
Vastaus: Rocket League


Ainahan sitä turnauksilla on kysyntää, mutta suosittelen kuitenkin käyttämään suoraan ESL:n luomia eSports sääntöjä.


Ja Livegamersin järjestämä 16 tiimin turnaus alko just maanantaina, tiedä sitten onko tarvetta kahdelle turneelle samaan aikaan Suomessa. Jonkun mini "one day cupin" voisi järjestää jos vain kiinnostusta löytyy porukalta...
 
Vastaus: Rocket League

Ainahan sitä turnauksilla on kysyntää, mutta suosittelen kuitenkin käyttämään suoraan ESL:n luomia eSports sääntöjä.


Ja Livegamersin järjestämä 16 tiimin turnaus alko just maanantaina, tiedä sitten onko tarvetta kahdelle turneelle samaan aikaan Suomessa. Jonkun mini "one day cupin" voisi järjestää jos vain kiinnostusta löytyy porukalta...

Joo no siis tossahan on eSports säännöt.

Ja kun ei ole pelkästään suomalaisille olevaa turnausta niin tämä voisi olla ihan jees. Niin tosiaan voitaisihan se turnaus vaikka pelaa ens viikonloppuna?
 
Vastaus: Rocket League

On tää kyllä huisin hauskaa, välillä online-peli muistuttaa lähinnä vanhaa kunnon Destruction Derbya, kun räjäyttämisiä kostetaan puolin ja toisin :D
Saa lisäillä kaveriksi, niin pääsee Suomi-porukalla näyttään kaapin paikan.

PSN: KomradGeneral
 
Ylös Bottom