Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sackboy A Big Adventure

Voin tulla online-kaveriksi sitten ensi vuoden puolella, kun saan PS5:n. Ylihintaan en valitettavasti oikein keksi muuta keinoa, kuin ostaa peli sitten joskus keväällä tai kesällä - eiköhän sen jo silloin saa jonkinlaiseen alelaarihintaan. :)

Offtopic mutta uskon että hinnat tulee ainakin tällä pelillä alas ja nopsaa.
 
Vaikka tuskin tulee tätä vähään aikaan ostettua niin ihan kivalta näyttää ja toimii varmasti hyvin etenkin partnerin kanssa pelaillessa. Tälläisiä sohvalta pelattavia co-op pelejä ei ole ikinä liikaa.
 
Pelikotelon takakansi.

Samalta sohvalta 1-4 pelaajaa tai kaverit verkon takaa mukaan seikkailuun.

EmjacmPU4AU_lro
 
Etusivulta näyttäisi puuttuvan tuo, että tämä tulee myös PS4:lle.

Vaikuttaa kyllä ihan mukavalta peliltä, niin ehkä tästä olisi jotakin iloa co-oppina pelatessa.
 
Ensimmäiset 10 minuuttia.



Etusivulta näyttäisi puuttuvan tuo, että tämä tulee myös PS4:lle.

Vaikuttaa kyllä ihan mukavalta peliltä, niin ehkä tästä olisi jotakin iloa co-oppina pelatessa.

Kaverit voivat tulla myös PS4 mukaan samoihin peleihin PS5:n kanssa.

 
Viimeksi muokattu:
Muutama arvio jo linjoilla, eikä ne pahalta näytä.

 
Eikö tässä ps4 version saa ilmaiseksi päivitettyä ps5 versioksi? Ajattelin vaan kun aikalailla jokapaikassa ps4 versio on vähintään 10€ halvempi, niin onko mitään syytä ostaa ps5 versiota?
 
Pelimedia IGN arvosteli säkkipojan, arvosanalla 8, Great!

Pelin online yhteistyöpelaaminen aukeaa myöhemmin tänä vuonna päivityksellä. Siihen asti mennään samalta sohvalta.

 
Onko kellään tietoa sisältääkö tämän PS4-versio päivityksen PS5-versioksi kuten mm. AC Valhalla ja Black Ops? Google ei oikein vastannut kuin joillain kuvilla koteloista joissa lukee PS5 upgrade mutta taas täkälaisissä koteloissa tuota ei lue.

Olisi ratkaisevaa ostopäätöksen kannalta jolloin voisi ensin itse pelata PS5:lla emännän kanssa ja viedä sen jälkeen kaverin perheelle PS4:llä pelattavaksi.
 
Onko kellään tietoa sisältääkö tämän PS4-versio päivityksen PS5-versioksi kuten mm. AC Valhalla ja Black Ops? Google ei oikein vastannut kuin joillain kuvilla koteloista joissa lukee PS5 upgrade mutta taas täkälaisissä koteloissa tuota ei lue.

Olisi ratkaisevaa ostopäätöksen kannalta jolloin voisi ensin itse pelata PS5:lla emännän kanssa ja viedä sen jälkeen kaverin perheelle PS4:llä pelattavaksi.

Sisältää.
 
Pari tasoa ehtinyt pelaamaan ja vaikuttaa erittäin hauskalta peliltä.

Jos pelaatte LG:n C9:llä niin PS5-ääniasetuksista täytyy käydä laittamassa outputti Bitstream Dolbyyn, muuten ei kuulu dialogien ääntä lainkaan. Muut peliäänet kuuluu kyllä.
 
Britit valitsivat parhaimmaksi brittipeliksi 2020.




Perhepeli 2020 myös maininta.


Minulle tämä on ollut käsittämättömän aliarvostettu peli, joten mukavaa nähdä, että ainakin jotkut tahot ovat arvostaneet pelin yhtä korkealle kuin minäkin olen.

Ekaluokkalaisen poikani kanssa ihan parasta viihdettä tämän pelaaminen yhdessä. Ja ollut kyllä mukavaa myös yksinään käydä keräilemässä meidän jo yhdessä läpäisemistä kentistä kaikki mahdollinen krääsä, kun pojan kärsivällisyys ei sellaiseen ainakaan vielä riitä. :D
 
Ylös Bottom