Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jahans, tänään pääsee aloittamaan räimeet.
Eilen jo ennakoin ja asentelin pelin ja selailin manuskaa. Nyt täytyisi vielä saada päätettyä millä hahmolla lähtee liikkeelle.![]()
Joo, tänään se alkaa. 1800 on h-hetki.
Itse otan ton Shadow Warriorin, muut voi sitten valita jostain muista.![]()
Mulla kaksi Shadow Warrior-luokan hahmoa, ja kyllä mulla ne näkyy siinä alkuvalikossa molemmat, ja niissä on eri prosentit mitä olen tutkinut. En ole koittanut, mutta oletan että eri tallennuksista on kyse.20h meni hukkaan koska en pääse siihen "vanhaan" kampanjaan enään, eli jos ootte pelannu pitkään kampanjan yhden ukon kanssa niin ei kannata aloittaa uutta kampanjaa sillä jos ette halua aloittaa alusta =)
Toki voi olla että en vain löytänyt kohtaa mistä saa jatkaa sitä vanhaa kampanjaa mutta...
Mulla kaksi Shadow Warrior-luokan hahmoa, ja kyllä mulla ne näkyy siinä alkuvalikossa molemmat, ja niissä on eri prosentit mitä olen tutkinut. En ole koittanut, mutta oletan että eri tallennuksista on kyse.
Ukkoa vaihdetaan select character-kohdasta.
Taidan kallistua Seraphim:n puoleen kun sillä on niin isotsiivet
Ainoa nurinan aihe on kamera. Se saisi laskeutua zoomatessa vielä alemmas. Jää pahasti sokeita kohtia näkökenttään kun se jää siihen olkapäille ja vieläpä hiukan alaviistoon.
Kerro mullekkin...Itse pistin hahmot eilen vielä uusiksi, kun alkoi tota skill hommaa vasta nyt tajuamaan.
Mulle kävi ilmeisesti samat kuin nylundille. Kävin kuolemassa Moollen pelissä, ja kun lähdin sieltä ja jatkoin yksinpeliäni, kaikki tekemäni questit olivat nollaantuneet.
Kaikki tavarat ja XP:t tallella, mutta tehtävät puutuu.