Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sacred 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Kuinkas kauan tällä kesti tulla Thehut.comista teillä jotka sieltä tilasitte? Tilasin nimittäin itsekin sieltä, mutta sitten ajattelin että en jaksa odottaa niin ostan suomesta. Yritin cancellaa orderia mutta ei onnistu enää.. Ni kyselen vaan että kuinka kauan suurinpiirtein pitää odottaa? Ihan normiversio kyseessä, eli in stock.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Kuinkas kauan tällä kesti tulla Thehut.comista teillä jotka sieltä tilasitte? Tilasin nimittäin itsekin sieltä, mutta sitten ajattelin että en jaksa odottaa niin ostan suomesta. Yritin cancellaa orderia mutta ei onnistu enää.. Ni kyselen vaan että kuinka kauan suurinpiirtein pitää odottaa? Ihan normiversio kyseessä, eli in stock.

Vähän tapauskohtaista mutta n. 10 päivää normaalisti meneneen. Ainakin niissä menny mitä minä olen sieltä tilannut.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Maanantaina thehutista (ja zavvista) matkaan lähteneet Sacred 2:t tulivat kuin ihmeen kaupalla jo tänään, eli tällä kertaa yllätti nopeudellaan kyseessä oleva pulju. :)
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Kyllä kaikista hahmoista saa tehtyä juurikin sellaisen kuin itse haluaa, se on vaan combat artsien taitavaa yhdistelyä sekä attribuuttien ja skillien tarkkaa valintaa.

Tässä esimerkiksi valmiiksi buildattu melee high elf, Magic Coup melee iskulla ja Crystal Skinin tuomalla lisä suojalla.

Ps: Inquisitor dexterity/dualwield tai ranged buildi on total ownage :D

Melee Inspired High Elf Build - DarkMatters

Itse tykkään enemmän tästä str buildista joka ammentaa suuren osan voimistaan noista kolmesta buffista :) vihut kestää ehkä sen kaksi tai kolme lyöntiä ja vahinko näyttäisi 1300-1600 tällähetkellä dualwieldillä.

Porukkaa kaatuu kuin heinää ja jokaisesta taposta rapsahtaa vielä healthiakin tilille :P

high elf melee buildi on ns HC buildi eli sen tekeminen on vähän vaativampi prosessi kuin normitavalla pelaaminen.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Itse tykkään enemmän tästä str buildista joka ammentaa suuren osan voimistaan noista kolmesta buffista :) vihut kestää ehkä sen kaksi tai kolme lyöntiä ja vahinko näyttäisi 1300-1600 tällähetkellä dualwieldillä.

Porukkaa kaatuu kuin heinää ja jokaisesta taposta rapsahtaa vielä healthiakin tilille :P

high elf melee buildi on ns HC buildi eli sen tekeminen on vähän vaativampi prosessi kuin normitavalla pelaaminen.

Mulla on nyt työn alla oma pure Inquisitor casteri joka keskittyy pelkästään Astute ja Nefarious kykypuihin. Kumpaankin kätöseen tulee maagin lyhyet sauvat jotta saan maksimoitua itemien sokketit + intelligence nostaa näiden "aseiden" taitoa. Täältä voit käydä kattomassa mikä attribuutti vaikuttaa mihinkin aseeseen --> http://www.sacredwiki.org/index.php5/Sacred_2:Weapons
Skillit oon valinnut siten, että saan maksimoitua sekä puolustuksen, että hyökkäyksen vaikkakin parista kohtaa piti nipistää, kaikkea kun ei nääs voi saada *sad face*. Tällä hetkellä oon menossa tasolla 7, mutta hyvältä vaikuttaa ja pelaaminen on mielekästä kun oon aina pitäny castereistä, mutta highelfillä pelaaminen loppu miltei heti kohta kun se aukas sanaisen arkkunsa xD
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Ihan niinku tästä oi kehittyny jonkin asteen hitti KonsoliFiniläisten keskuudessa!:)

SyyhyäSyyhyäSyyhyä!
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Maanantaina thehutista (ja zavvista) matkaan lähteneet Sacred 2:t tulivat kuin ihmeen kaupalla jo tänään, eli tällä kertaa yllätti nopeudellaan kyseessä oleva pulju. :)

Ti lähti Zavvista CE (ennakkoon tilattu tho) tänään tuli. Korkkaus illal, avot.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Tulipahan tuossa tämäkin peli aloitettua, ja onpahan varsin monimutkainen... Ainoa suuri harmituksen aihe löytyy pelin kamerasta... Ärsyttävää, kun ei pysty katselemaan kuin ihan lähiympäristöä. Muuten kokolailla mahtipeli. (ja tuo kamerakin olisi mahdollista korjata päivityksellä)...
Täytyy tuhlata melko paljon aikaa, jotta voi ymmärtää kokonaisuudessaan kaikki attribut ja skilli systeemit, mutta luulen niiden tässä avautuvan pikkuhiljaa.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Ainoa harmituksen aihe on pelin liiallinen helppous. Healing-pottuja on mukana n. miljoona kappaletta eikä kuolema näin ollen pääse uhkaaman oikeastaan koskaan ellei keskittyminen herpaannu. Parannusjuomien drop rate pitäisi pudottaa radikaalisti että hommaan tulisi edes jotain haastetta.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

kyllä se siitä sitten lähtee, itelläkin aluks vähän sekava olo siitä mutta kun tajus miten kaikki toimii nii rupes maittamaan vähän liikaakin, meni kolmena päivänä puol 3 yöllä kunnnes pysty laittaa ohjaimen pois.:D
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Ainoa harmituksen aihe on pelin liiallinen helppous. Healing-pottuja on mukana n. miljoona kappaletta eikä kuolema näin ollen pääse uhkaaman oikeastaan koskaan ellei keskittyminen herpaannu. Parannusjuomien drop rate pitäisi pudottaa radikaalisti että hommaan tulisi edes jotain haastetta.

Pelissä aukeaa uusia vaikeusasteita kun pelin läpäisee tietyllä vaikeusasteella.

Unlockable: Additional Difficulties

You may unlock the following difficulties by performing the actions listed below:
Gold Difficulty - Beat the game on Silver Difficulty
Niob Difficulty - Beat the game on Platinum Difficulty
Platinum Difficulty - Beat the game on Gold Difficulty

lisää haastetta ja uusia näkemyksiä peliin saa exoottisemmillä hahmo buildeilla. Koitappas vetää vaikka ranged driadilla joka perustuu kahteen viimeisimpään CA luokkaan tai vain yhteen näistä.

uusien pelaajien kannattaa myös lukea tuo mitä tuonne peliapuun kirjoittelin. Voi hieman selventää kehitys systeemiä.

http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-p...allen-angel-peliapu-ja-vinkit.html#post897076
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Uhh, on kyllä todella koukuttava peli. Juurikin sitä niin ah perinteistä häk n slässiä, höystettynä hoardaamisella sekä wowimaisilla questeillä. Uijuijuh. Levelin 3 Dryadhyvis (light) myrkkypuhallusputkella varustettuna ja lyömäase kourassa hihhuloin. Aivan loistavaa niitata noi ötöt ennenkuin ehtivät kimppuun tahi sitten jos ehtivät, hutmasta sillä moukarilla(tm) mosa tuusan nuuskaks. :D

Kokeilin offline (silver) ja nyt ehkäpä seuraavaks pamautan onlineen (friends only). Joten jos peli löytyy ja peliseuraa vailla voipi meikäläisen lisäillä listalleen niin saattaapi olla moninpeliä tiedossa (ainakun hallitus antaa luvan = 1 telekku taloudessa edelleen).

ps. Tää on näitä pelejä jotka pistää hallituksen nukahtamaan alle viidessä minuutissa.

Me likeZ.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

hö oma kappaleeni ei tullut tällä viikolla. :mad: Kova hinku ois päästä kokeilemaan tätä, kun kuulostaa aivan upeelta peliltä.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Noniin... Nyt tuli tutustuttua peliin paremmin ja kun pääsin hieman lisää sisälle tekniikkaan, niin johan pelistä alkoi irtoamaan viihdettä! Kamerakulmaan totuin yllättävän pikaisesti, ainoastaan välillä tulee ärsyynnys kun jostain lentää nuoli, muttei pysty katselemaan ympärilleen kunnolla.
Shadow Warriorilla nyt olen eniten pelaillut ja testannut myös Inquisitoria ja Temple Guardiania. Ton robottikoiran ase oli ihan mielenkiintoinen, mutta silläkin pitää osata pelata, menestyäkseen...
Shadow Warriorilla tosiaan Light-kampanjaa hakkaan parhaillaan.. onlinea en ole vielä kerennyt testaamaan.

Btw. Pistin kaveripyynnön Rixalle.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Aloittelin itse tuolla Seraphimilla - tarkoituksena tehdä ihan perus dual-wield hahmo.

Level 10 olen nyt, ja harmittaa kun menin valitsemaan vaikeustasoksi "Bronzen". Voikohan tuota jotenkin vaihtaa jälkikäteen enää?

Minutkin voi lisäillä - pelaan siis light hahmolla, mutta meinasin tehdä myös jonkun dark hahmon, jotta onlinepelit onnistuisivat mahdollisimman monen kanssa.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Hah! Nyt pääsin tota Onlineakin testaamaan ja onhan se mielenkiintoista ja tuo paljon lisäarvoa peliin, jossa sitä arvoa kyllä muutenkin löytyy kymmenien ja taas kymmenien pelituntien verran! On kyllä älyttömän hyvä ja etenkin koukuttava peli ja questit tuo mieleen vanhoja hyviä aikoja nettiropellusten parissa... uuh... On se vaan hyvä peli vaikka alussa olikin hetken aikaa hieman WOOT-olo...
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Mut saa kans lisätä sacred2 kaveriksi. Tulee sitä sen verran pelattuu et onlinessa ollaan paljon :)
Shadow puolta pelaan nytten mutta light puolelle voin tulla jos vaan porukkaa saadaan kasaan.:D
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Pikkasen rupee kuumottelemaan tämä peli, kun on ketjua seuraillut, jospa se ensiviikolla postiluukusta tipahtaisi. Ensimmäistä Sacredia tuli joskus pc:llä pelailtua lukemattomia tunteja. Toivottavasti vaan tottuu tuolla padillä pelaamaan, kun edellinen tämän tyylinen peli jota on pädillä pelannut on Diablo ps1:llä joskus aikoja sitten, mutta kaipa sitä tottuu kontrolleihin kuin kontrolleihin, kun tarpeeksi pelailee.
 
Ylös Bottom