Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sacred 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Level 10 olen nyt, ja harmittaa kun menin valitsemaan vaikeustasoksi "Bronzen". Voikohan tuota jotenkin vaihtaa jälkikäteen enää?

Ei varsinaisesti. Samalla hahmolla jos aloitat silverin niin tasot ja kamat kyllä säilyy, muuten peli alkaa alusta. Bronze-kampanjakaan ei taida mennä hukkaan, sitä voit myös jatkaa jos haluat.

Olet vielä niin alussa että kannattaa vaihtaa heti silveriin että edes jotain haastetta tulee eteen :)
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Pikkasen rupee kuumottelemaan tämä peli, kun on ketjua seuraillut, jospa se ensiviikolla postiluukusta tipahtaisi. Ensimmäistä Sacredia tuli joskus pc:llä pelailtua lukemattomia tunteja. Toivottavasti vaan tottuu tuolla padillä pelaamaan, kun edellinen tämän tyylinen peli jota on pädillä pelannut on Diablo ps1:llä joskus aikoja sitten, mutta kaipa sitä tottuu kontrolleihin kuin kontrolleihin, kun tarpeeksi pelailee.

Ovat mielestäni toteuttaneet tuon pädiohjauksen todella mallikkaasti. Pelaaminen sujuu mutkattomasti ilman mitään ylimääräisiä kommervenkkejä. En ole vielä tähän mennessä haikaillut missään vaiheessa näppiksen ja hiiren perään. Kaikki toiminnot on istutettu erittäin kätevästi kädenulottuville. Eli ainakaan tuon pädiohjauksen takia tätä ei kannata jättää hyllylle. Itsellänikin oli pienet epäilykset sen suhteen, mutta onneksi ne osoittautuivat turhiksi. Tuon nimittäin sisäistää todella nopeasti.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Ovat mielestäni toteuttaneet tuon pädiohjauksen todella mallikkaasti. Pelaaminen sujuu mutkattomasti ilman mitään ylimääräisiä kommervenkkejä. En ole vielä tähän mennessä haikaillut missään vaiheessa näppiksen ja hiiren perään. Kaikki toiminnot on istutettu erittäin kätevästi kädenulottuville. Eli ainakaan tuon pädiohjauksen takia tätä ei kannata jättää hyllylle. Itsellänikin oli pienet epäilykset sen suhteen, mutta onneksi ne osoittautuivat turhiksi. Tuon nimittäin sisäistää todella nopeasti.

Kyllä, juurikin näin. Kamerasta sen verran, että itse totesin staticin paremmaksi ja nyt on helppo tarvittaessa heittää kamera pelaajan selän taakse. Dryadilla toi näköetäisyys ei haittaa, ampuu melkein näkyvyyden ulkopuolellakin olevia mosuja :p.

Tänään klo 22.00 Sacred 2 peliseuraa nubupartyllä (lvl 7 light).
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Kyllä, juurikin näin. Kamerasta sen verran, että itse totesin staticin paremmaksi ja nyt on helppo tarvittaessa heittää kamera pelaajan selän taakse. Dryadilla toi näköetäisyys ei haittaa, ampuu melkein näkyvyyden ulkopuolellakin olevia mosuja :p.

Tänään klo 22.00 Sacred 2 peliseuraa nubupartyllä (lvl 7 light).

Pystyykö lvl 7 light tulemaan lvl 10 tai lvl 11 lightin kanssa cooppiin?
Niin, ja onko merkitystä vaikeustasolla? Esim. jos minä olen bronze ja rixa vaikkapa silver, niin voimmeko me silti coopata?
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Pystyykö lvl 7 light tulemaan lvl 10 tai lvl 11 lightin kanssa cooppiin?
Niin, ja onko merkitystä vaikeustasolla? Esim. jos minä olen bronze ja rixa vaikkapa silver, niin voimmeko me silti coopata?

Käsittääkseni pystyy, 10 levelin sisään pitää olla tiimin jäsenet, mosat menee isoimman mukaan eli, isoja heittoja ei kannata. Vaikeustasokin voi olla omassa kampanjassa eri.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Kuten Rixa jo sanoi, pystyy. 10 leveliä suuntaan tai toiseen. Esim jos hosti on lv15 voi peliin tulla lv7 ja lv20 hahmot esim.

Ja se kenen peliin liitytään, sen vaikeus tason mukaan mennään välittämättä millä itse on kampanjan alottanut.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Onkos kenelläkään tullut vastaan pelin jäätymistä? Ajattelin vain, kun tuolla gamefaqseissa lueskelin, että pelillä olisi taipumusta tällaiseen jos on turhan paljon säpinää ruudulla.

Itselläni peli jäätyi ensimmäisen kerran tänään vaikka ruudulla ei ollut ketään muita kuin oma pelihahmoni ja peliaikaa oli tähän mennessä kertynyt hieman yli 16 tuntia. Ja tuntuuhan tuo muutenkin tekevän kaikkensa voittaakseen PS3-pelihyllyni bugisimman pelin tittelin.

Tässä nyt muutamia pahimpia:
Peli jäätyi kerran noin viideksi sekunniksi jonka jälkeen kyllä liike jatkui, mutta äänet katosivat eivätkä tulleet takaisin ennen kuin pelin käynnisti uudelleen.
Holdup questi epäonnistui heti kun sen oli saanut eli ensin ruudun ylälaitaan tuli teksti "New Quest Received" ja heti perään "Quest Failed".
Tähän mennessä on tullut vastaan 4 tai 5 kuolematonta monsua. Yksi toimi muuten, mutta ei ottanut osumaa. Tai kyllähän siinä yläpuolella sataset vilisi, mutta hp-palkki ei huvennut minuutin huitomisella ollenkaan ja kyseessä oli siis ihan rivimonsu, jonka olisi pitänyt kaatua kahdella iskulla. Loput ovat olleet muutenkin jumissa eivätkä ole tehneet mitään muuta kuin seisseet paikallaan eivätkä siis ottaneet osumaa.

Loput vastaan tulleet bugit ovat olleet tuollaisia pieniä kuten monsuja jumissa dungun seinän päällä tai jossain muussa paikassa, jonne ei pitäisi päästä ja joesta puuttuvia neliskanttisia palasia ja vaikka nuo eivät sinänsä pelaamista haittaa niin kyllä nuo ainakin minun pelikokemustani häiritsevät merkittävästi.

Mutta jottei koko viesti olisi pelkkää haukkumista niin kyllä tuo minut tänään sai myöskin ensimmäisen kerran repeämään kun luin The Great Higliarin hautakiveä:
Helan går! Sjööng höpp fallerallanläj.... helan... öhh... *hick* går...skit samma... Skål ta mej faaan!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Itselläni peli jäätyi ensimmäisen kerran tänään vaikka ruudulla ei ollut ketään muita kuin oma pelihahmoni ja peliaikaa oli tähän mennessä kertynyt hieman yli 16 tuntia. Ja tuntuuhan tuo muutenkin tekevän kaikkensa voittaakseen PS3-pelihyllyni bugisimman pelin tittelin.

Tuossa lueskelin virallisia Sacred 2 foorumeita ja siellä sanottiin, että olis ps3:lle tulossa patchi kesäkuun lopussa, tiedä sitten mitä korjaavat siinä.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Tuossa lueskelin virallisia Sacred 2 foorumeita ja siellä sanottiin, että olis ps3:lle tulossa patchi kesäkuun lopussa, tiedä sitten mitä korjaavat siinä.

Ite toivoisin ainakin, että shield energy mittari lisättäisiin temple guardianille ja seralle koska se on hirvee haitta kun ei tiedä miten paljon on varaa ottaa osumaa ja millon kannattaa häippästä latautumaan. Toisekseen Local coopissa ei voi tradettaa itemeitä joka ärsyttää myös kun käyn aina veljen luona kylässä ja haluis vaihella itemeitä kaksinpelissä.

Noi jos nyt alkuun korjaisivat niin mie olisin tyytyväinen taas sen aikaa ku löydän lisää bugeja :D
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Ite toivoisin ainakin, että shield energy mittari lisättäisiin temple guardianille ja seralle koska se on hirvee haitta kun ei tiedä miten paljon on varaa ottaa osumaa ja millon kannattaa häippästä latautumaan. Toisekseen Local coopissa ei voi tradettaa itemeitä joka ärsyttää myös kun käyn aina veljen luona kylässä ja haluis vaihella itemeitä kaksinpelissä.

Noi jos nyt alkuun korjaisivat niin mie olisin tyytyväinen taas sen aikaa ku löydän lisää bugeja :D

se blacksmith skillikin olisi ihan mukava saada toimimaan. Kuulemma todella kätevä noiden sockettien yms säätämiseen.

Peli jäätynyt kolmesti, mutta onhan tuota tullut jo useita tunteja pelailtuakin. Yleensä lähtee äänet ja sitten jämähtää. Ja yleensä toimintaa on tällöin ruudulla enemmän kuin tarpeeksi.

Ja tuntuuhan tuo muutenkin tekevän kaikkensa voittaakseen PS3-pelihyllyni bugisimman pelin tittelin.

Oletetan ettei pelihyllyssäsi ole oblivionia. Omalla kohdalla bugisimman tittelin vie kyllä morrowind pc:llä.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Dudih, peli tuli tilattua, ja minulla olisi yksi kysymys:

1. Onko pelissä Splitscreeniä?. Silleen että ruutu on jaettuna kahteen osaan. Vai onko co-opissa molemmat pelaajat samassa ruudussa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Dudih, peli tuli tilattua, ja minulla olisi pari kysymystä:

1. Onko pelissä Splitscreeniä?. Silleen että ruutu on jaettuna kahteen osaan. Vai onko co-opissa molemmat pelaajat samassa ruudussa?

2. Miten laaja se maailma loppujenlopuksi on? Miten kauan kestäisi käydä sen kokonaan läpi?

3. Miten monta classia/racea on?

4. Onko pelissä paljon vendoreita?

5. Onko pelissä monta kaupunkia/kylää?

Lue ketju.:)
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Dudih, peli tuli tilattua, ja minulla olisi yksi kysymys:

1. Onko pelissä Splitscreeniä?.?
Ei

2. Miten laaja se maailma loppujenlopuksi on? Miten kauan kestäisi käydä sen kokonaan läpi?
Riippuu tietysti pelaamistavasta ja siitä, tutkiiko maailmaa kuinka paljon ratsun kanssa (= nopeampaa), mutta mää oon pelannut 70h ja kartasta on näkyvillä vasta vähän reilu 50%:a

3. Miten monta classia/racea on?
6

4. Onko pelissä paljon vendoreita?
Joka kaupungissa ja niitä löytyy sattumanvaraisesti luonnostakin.

5. Onko pelissä monta kaupunkia/kylää?
Pelissä on trophy, jonka saa kun vierailee pelin kaikissa 42:ssa kaupungissa/isommassa kylässä. En oo ihan varma lasketaanko tuohon lukuun kaikkia niitä pienimpiäkin muutaman talon kylänpahasia, joten voi niitä periaatteessa olla paljon enemmänkin.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Jees, kiitos vastauksista.

Siis, pelissä ei ole splitscreeniä. Mutta voiko silti pelata kaksi samalla koneella, et molemmat on samalla näytöllä?
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Eilen tehokasta toimintaa 2-3 hengen coopilla. Illan aikana nousi levelit seitsemän pykälää ylöspäin. Sitä luulee tekevänsä asioita oikein tai ainakin sinnepäin, kunnes paljastuu toisen pystyneen suunnilleen samoilla leveleillä huomattavasti parempiin valintoihin ja näiden tuloksena saavuttamaan paremmat kyvyt joka suhteessa. Onneksi maailma ei ole kuitenkaan vapaa PvP-verkkopeli :o
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Hain pelin postista, ja olen pelannu siskoni kanssa. Molemmat ollaan lvl 2, hän on High Elffi, ja minä olen Dryadi. Minua ihmetyttää todella paljon toi skill ja combat arts jutut. Suoraan sanoen, mä en tajua niistä mitään. Voisiko joku selittää... En edes tiedä, onko ne jotain taikoja/iskuja tai mitä?... Sit kun tajuis tän niin auttais paljon

Kiitos etukäteen ;)
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Hain pelin postista, ja olen pelannu siskoni kanssa. Molemmat ollaan lvl 2, hän on High Elffi, ja minä olen Dryadi. Minua ihmetyttää todella paljon toi skill ja combat arts jutut. Suoraan sanoen, mä en tajua niistä mitään. Voisiko joku selittää... En edes tiedä, onko ne jotain taikoja/iskuja tai mitä?... Sit kun tajuis tän niin auttais paljon

Kiitos etukäteen ;)

Eipä tuohon voi oikein muuta sanoa, kuin että Sacred wiki käyttöön ja hahmo build oppaat kans ja sitten niitten pohjalta... Yksikään skill ei ole hyökkäys vaan ne parantaa hahmoasi, combat artsit ovat taikoja ja iskuja... (sekä parannuksia, buffeja)
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Eipä tuohon voi oikein muuta sanoa, kuin että Sacred wiki käyttöön ja hahmo build oppaat kans ja sitten niitten pohjalta... Yksikään skill ei ole hyökkäys vaan ne parantaa hahmoasi, combat artsit ovat taikoja ja iskuja... (sekä parannuksia, buffeja)

Noniin, tuo auttoi jo paljon. Mutta miten niitä combat artseja saa enemmän? Leveleitä keräillen?
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Noniin, tuo auttoi jo paljon. Mutta miten niitä combat artseja saa enemmän? Leveleitä keräillen?
Vihollisilta tipahtelee kääröjä, joita "lukemalla" niitä oppii ja ne paranevat. Niitä voi myös ostaa runemasterilta, mutta siinä on sellainen juju, että ne ovat periaatteessa aivan pirun kalliita. Ne VOI kuitenkin saada halvalla 500 kultakolikolla, jos vaihtaa turhia combat arts kääröjä (saat vihollisilta myös toisten hahmoluokkien CA-kääröjä).

Semmoisen ohjeen annan kyllä, että kannattaa vähän miettiä MILLOIN kannattaa parantaa combat artsia. Aluksi sillä ei ole hirveästi väliä, mutta jos jossain vaiheessa alkaa ahnehtia ja parantelee paljon jotain yksittäistä combat artsia kerralla, niin niistä voi tulla suht käyttökelvottomia, koska niiden regeneraatioaika (eli se aika, kuinka kauan joutuu odottelemaan ennen kuin voi käyttää liikettä uudestaan) kasvaa niin pitkäksi, ettei erikoishyökkäyksistä ole mitään hyötyä. Eli vaikka löytäisit 10 jonkun yhden CA:n kääröä, ei välttämättä kannata opetella niitä kaikkia heti, vaan kannattaa aluksi parantaa niitä tiettyjä skillejä, joiden ansiosta regeneration time lyhenee.


Kannattaa oikeesti hei muuten lukea se ohjekirja. Ei niitä laiteta yleensä ihan turhaan pelien mukaan...
 
Ylös Bottom