Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sacred 2 [X360]

Vastaus: Sacred 2 (x360)

Ei sivutehtävät vaikuta vaikeusasteiden avautumiseen vaan pääkamppanjan kun meet läpi niin aukee seuraava taso. Sitäkö meinasit vai ymmärsinkö väärin? Samoin jos grindaat ukon tasolle 60 niin aukeaa kulta taso
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Ymmärsit väärin :D
Survivalist, Dreadnought, Junior Cartographer, Master Cartographer, Polytheist, Extremely Diligent, City Guide ja Lone Ranger ovat syyt tähän bronze kamppikseen :D
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

:D Repsahin tuohon täysin. Olis muuten kiva jos joku viitsisi tesmata tota coopia niin tietäisi että jaksaako ostaa. Kun lähinnä eukon kanssa varmaan sitten pelailtaisiin tätä. :cool:

Kyllä mä Hinin suosittelen tätä sulle. Vaikka bokximiehiä ootkin, eikä susta peliseuraa saa. Loistavaa viihdettä. Mutta varo toki. Illat saattaa venähtää yön puolelle ennen kuin sormi löytää napin josta boksi sammuttaa virran.
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Tekisi mieli ostaa tämä xboxille, mutta boxi ei ole vielä kytketty nettiin. Mites Sacredin pelaaminen onnistuu ilman nettiä? Noista co-opeista en niin hirveästi välitä, mutta onko tässä jotakin muuta mihin välttämättä tarvitsisi Liven?

Ainahan tietysti voisi ostaa pleikkari version, mutta boxikin vaatisi uutta peliä pyöritettäväkseen. :)
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Jos ei pelaa livessä niin nettiä ei muuhun tarvitse kuin päivityksen lataamiseen.
Ainakin save-corrupt ongelma pitäisi olla korjattuna, mutta epäilen että ne kenellä savet ovat kadonneet, ovat kuoleman tullessa sulkeneet boxin jolla ovat pyrkineet säilyttämään Survival Boostin tai survival achievementin mahdollisuudet.
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Jos ei pelaa livessä niin nettiä ei muuhun tarvitse kuin päivityksen lataamiseen.
Ainakin save-corrupt ongelma pitäisi olla korjattuna, mutta epäilen että ne kenellä savet ovat kadonneet, ovat kuoleman tullessa sulkeneet boxin jolla ovat pyrkineet säilyttämään Survival Boostin tai survival achievementin mahdollisuudet.


joo noinhan se taitaa olla.


Tätä on ihan kiva ja hauska pelata yksinkin ja varmasti saat upotettua tunteja peliin huomaamatta. Itellä meni ekalla rundilla noin 45h pelin läpipeluuseen, tein jonkin verran sivutehtäviä, ja kolmannesta chapterista eteenpäin juoksin vaan raivolla kappaleita läpi, mutta silti varmaan yli puolet jäi näkemättä ja kokematta. Siksi vedänkin uutta rundia vaikeammalla tasolla
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Juu, kyllä tämä menee varmaankin boxi versiona hankintaan. Pääsee pitkästä aikaa silläkin pelailemaan. Ja tosiaan tuo yksinpeli on itselleni se tärkeämpi juttu tässä pelissä, kun en ole ikinä ollut kovin innokas pelaamaan co-oppina mitään.
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Moninpelissähän on se huono puoli että siinä menee juoni tavallaan ohi. Ei välivideoita ja lisäksi questien selostukset näkyvät vain sillä kuka sen ottaa vastaan. Muilla näkyy toki quest log:n kautta mutta paljon tulee tilanteita vihuja kurmottaessa "oho, me tehtiin joku questi".

Sinänsä tuota ei olisi muulla tavalla voinut tehdä, koska pelimaailmahan rullaa kokoajan vaikka olisit inventoryssa tai vaikka painaisit guide nappia. Ei olisi kovin mukavaa kun ympärillä on älytön kasa vihuja ja sitten kaveri nappaa lähistöllä jonkun tehtävän ja ruutu peittyy tekstillä samaan aikaa n kun saat moukarista naamariin :D

Eli ihan jo juonenkin takia kannattaa veivat yksinpelinäkin vaikka muuten co-opittaisikin.
Osaako Huttu tai joku muu sanoa eroaako light ja shadow kampanjat paljonkin toisistaan?
Itse olen lightin puolella niin alussa ettei oikein pysty vertaamaan coopin shadowiin...
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Se yhden expan pelleily tuntuu johtuvan siitä että heilut jo käydyissä maisemissa ja sun leveli on korkeampi. Kävin lvl 14 seraphinella listimässä sen kobolttipäällikön ja ukko lenti muutamasta iskusta maihin, siitä nyt vielä jotain expaa tulikin mutta kaikki pikkuörmyt matkalla tuotti vain yhtä ja kahta. Tarkistin vielä että en ole kuollut kertaakaan.

Wtf? Meneekö tää siis niin, että nelinpelissä helevetisti vaikeampi? Tai okei, onhan siinä sinänsä pointtikin, mutta jos kolmestaan piestään sitä kobolttimiestä semmonen 10min ja kuoltiin pari kertaa -> soolotilassa vetäset parilla iskulla... Ihan käsittämätöntä balanssausta.

Vedetäänkö toi "vesibossi" (niin se missä mountit kattui) niin, että jokainen käy YP:ssä sen kurmottamassa -> sitte jatkuu. Tai en tiedä pitääkö vaan mun se piestä, kun oon aina hostannu noi. Sitten te ette kyl saa expaa. :S

Noh ratkaistaan toi jotenkin huomenna, mutta meneehän se ihan väärinpäin, jos ekaksi pelataan peli YP:ssä läpi ja sitten koklataan coopittelua ja se jää muutamaan iltaan. Sooloiluhan pitäis tulla vaan sitä varten, että saa metsästettyä ne achit. Tosin 100% sivuquestin completeaus... haha, saa jäädä muihin peleihin. Tossahan menee ikuisuus + voi glitchautua joku sidequest kuten meille kävi nelinpelissä jo parikin kertaa.
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Noh ratkaistaan toi jotenkin huomenna, mutta meneehän se ihan väärinpäin, jos ekaksi pelataan peli YP:ssä läpi ja sitten koklataan coopittelua ja se jää muutamaan iltaan. Sooloiluhan pitäis tulla vaan sitä varten, että saa metsästettyä ne achit. Tosin 100% sivuquestin completeaus... haha, saa jäädä muihin peleihin. Tossahan menee ikuisuus + voi glitchautua joku sidequest kuten meille kävi nelinpelissä jo parikin kertaa.

Sooloilu just pelkästään achievementtejä varten (ja tietty sitten kun jätkät hyytyy eikä enää viides läpipeluurundi kiinnosta :D)

Eihän sivutehtävistä ole kuin se 40% saavutus joka tarkoittaa 200tehtävää? Eli "easy wiener" :p
Eiköhän me se vesipää kuriteta kunhan jätetään mountit kotiin :D


Niin ja olihan meillä aika kämäset ukot vielä sillon kun yritettiin sitä Koboltti päälikköä....
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Sooloilu just pelkästään achievementtejä varten (ja tietty sitten kun jätkät hyytyy eikä enää viides läpipeluurundi kiinnosta :D)

Eihän sivutehtävistä ole kuin se 40% saavutus joka tarkoittaa 200tehtävää? Eli "easy wiener" :p
Eiköhän me se vesipää kuriteta kunhan jätetään mountit kotiin


Niin ja olihan meillä aika kämäset ukot vielä sillon kun yritettiin sitä Koboltti päälikköä....

Heh, hyvät lohdutukset.:) Kiitos.

Totta joka kohta, paitsi että tuo viimeinen on vähän jokeri. Kivahan noita sivutehtäviäkin on pelata, mikäs siinä -> lisää expaa -> päästään vesipääkin joskus. Se vaan risoo, että jos mokoman vesirotan voisi piestä parilla lyönnillä ja taianpoikasella yksinpelin käynnistämällä (eli continue campaign, ilman coop-asetuksia). o_O


P.s. Oispa jo keskiviikko..
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Eli ihan jo juonenkin takia kannattaa veivat yksinpelinäkin vaikka muuten co-opittaisikin.
Osaako Huttu tai joku muu sanoa eroaako light ja shadow kampanjat paljonkin toisistaan?
Itse olen lightin puolella niin alussa ettei oikein pysty vertaamaan coopin shadowiin...


Light ja Shadow kamppanjat eroaa joissakin kohdissa tehtävien ratkaisun muodossa. Tehtävät muuten ovat samat mutta esim pahis maagilla kun pelasin,siinä alussa treenataan maagikaveria vastaan, ja tämäpahis tappaa tuon harjoittelija kaverin :D hyviksellä oletan että ne vaan leikisti matsaa hehe

Ja muutenkin toi mun noita tuppaa tappaan melkeen jokaisen questiin liittyvän henkilön, välil oon iha wtf ku annan jonkun pullon ja ne sanoo kiitosh, sit ne alkaa matsaa... öööh okei? Tapan teidät ku oon wevil

Pahiksena tietty eri loppu ratkaisu kuin hyviksenä jne


Omasta puolesta voin sanoa että en saanu sitä goblin chieffiä tapettua sitten millää. jukoliste se regaa niin nopeesti et en ehdi tekee vahinkoa. Toi siis hopea tasolla ja paukuttelin sihen 1100 pisteen salamaa ja 300-400 pisteen tulipalloja jatkuvasti, ja ei kaadu millään
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Tosta Cobolt N00btainista vielä, että kävin äsken kurmottamassa sen 10 levusella seraphiinillä pronssitasolla kahdella iskulla ja sain 9 expaa. Muista nobokobolteista sain pari expaa. Tuolla päin maailmaa en ole edes ennen käynyt...
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Tosta Cobolt N00btainista vielä, että kävin äsken kurmottamassa sen 10 levusella seraphiinillä pronssitasolla kahdella iskulla ja sain 9 expaa. Muista nobokobolteista sain pari expaa. Tuolla päin maailmaa en ole edes ennen käynyt...

Miks kaikki pelaa seraa 2ndary hahmolla?

Ja mitä tohon chieftainiin... that bl0ws.
Pitää itekki testata noita, että mitä helvettiä tuo "bugi/ominaisuus/yleinen vittumaisuus" pelissä oikein on. Tämähän on kuitenkin meitsin revikoinnissa.
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Miks kaikki pelaa seraa 2ndary hahmolla?

Johan se tuli selville tuolla aiemmin, kun sillä on niin hyvät "siivet" :D

Heh, co-opin puolella ollaan vedetty mun Inkku on level 16, 7h15min pelattu, kamppanjaa 35,2%.
Soolo-Sera on level 20, 17h 58min MUTTA kampanja 15,1% :D
Aika paljon hitaammin tullu leveliä soololla vaikka sivutehtäviä on takana jo 130kpl...
Huomenna on sitten aikataulu tyhjennetty joten voidaan rähinöidä niin kauan kun jaksatte :cool:
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Onks toi teidän cobolt noobtain sama kuin goblin chief? se hirveen iso trollin kuvatus?


Luulen et jos pelaa pronssilla niin hahmo on lopussa sellanen lv30 noin, tietty jos tekee sivutehtäviä niin pal ku löytää niin niist voi saada ekspaa jonkin verran mut suurin piirtein toi mun arvio pitää paikkaans. Noilla tasoilla täytyy kerätä ihan sikana ekspia et nousee.

Hopealla olin lv 48 ja silloinkin tason nousu oli jo super hidasta vaik sain joku 1000-2000xp per tappo haha.

Seraphim island on hyvä paikka grindata, siel tulee elementaaleja ja dragon klaanilaisia joista saa hyvää ekspaa, eikä ne oikein tunnu saavan mitään lämää aikaseks
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Viikonloppuna saatiin shadow kamppis läpi coopissa ja sitten vähän levelattiin hahmoja vaaditulle lvl 15:lle. Sainpahan tuossa soolon puolella hankittua Extreme diligent achin (200 side questia) ja vielä on tsäänssit survivalistiin (joo, neiti-taktiikalla: pari kertaa henki lähtenyt ja boxi kiinni).

Melkoisen addiktoiva on ollut, paljon muuta tullut tehtyäkään töiden jälkeen :eek:
Vaan vielä on paljon tehtävääkin joten pelin parissa tulee epäilemättä vietettyä vielä päivä jos toinenkin :D

EDIT: Collectors edition tilaukseen ja normiversio myyntiin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom