Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saint's Row

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Saint's Row

pelissä lähinnä muuta vikaa olekaan kuin se että respect-leveliä on harvinaisen tympäisevää nostaa. voiko sitä oikeastaan tehdä millään muulla kun aktiviteeteillä ja hostage:lla? liikkeen ryöstöistäkin tulee vain vähän rahaa eikä paljoa muuta :confused:
 
Vastaus: Saint's Row

kertokaas miten tossa saa loput prosentit kun kaikki missionit on suoritettu? ja miten achievementit saa kerättyä? activitiesseja pelaamalla?
 
Vastaus: Saint's Row

kaikki aktiviteetit läpi, kaikki tagit maalaat ja keräät kaikki cd levyt.

saavutus lista TÄSSÄ
 
Vastaus: Saint's Row

pelle sanoi:
kaikki aktiviteetit läpi, kaikki tagit maalaat ja keräät kaikki cd levyt.

saavutus lista TÄSSÄ

Tuli tästä mieleen, kun kyseisessä pelissä on paljon noita salaisia saavutuksia. Niin onko mitään sivustoa jossa pystyy vertailemaan mitkä saavutukset on vielä saavuttamatta? xbox.comissa vain näkyy liuta salaisia saavutuksia. Tiedän kyllä että esim. yllämainitulla sivustolla nuo salaiset saavutukset näkyvät.
 
Vastaus: Saint's Row

Secret Achievements

30. Air Traffic Controller - Destroy 50 helicopters.
31. Audiophile - Collect all 60 hidden cd's.
32. Dominator - Win 10 ranked matches in a row.
33. Jumped the Shark - Withdrew a total of $200,000 from the Loan Office.
34. Negotiator - Take 50 hostages.
35. Professional Thief - Steal 30 boxes and deliver them successfully.
36. Stilwater PD Award - Kill 50 Stilwater residents with only melee attacks.
37. Addicted to tha row - Play Saints Row for 20 hours.
38. Chain Gang - Drop off a total of 500 chains the Big *** Chains multiplayer mode in ranked matches.
39. Clocktower Camper - Head shot and kill a total of 100 enemies with a sniper rifle in ranked matches.
40. Marathon Runner - Traveled 26.2 miles on foot.
41. Pimp Killer - Killed the Pimp in Protect Tha Pimp 50 times in ranked matches.
42. Tourist - Drive 500 miles in the city of Stilwater.

siitä vaan katsomaan mitkä on jo suoritettu.
 
Vastaus: Saint's Row

Tänään hankin viimeinkin, pelasin n.10min ja jäin koukkuun :p

Taitaa mennä ens yö valvomisen puolelle

Aivan mahtava peli!
 
Vastaus: Saint's Row

minä koukutuin vasta sen jälkeen kun tarina oli läpi.
niin kauan kun tarina kesti niin vitutti se kun oli pakko kokoajan olla tekemässä niitä aktiviteettejä että pääsi pelaamaan taas seuraavan juoni tehtävän.

kun tarina oli läpi niin kummasti jäi niihin aktiviteetteihin koukkuun kun niitä ei enää ollut pakko pelata joten niitä oli mielekkäämpää pelata.

juuri alle viikko sitten tuli kaikki aktiviteetit vedettyä läpi ja kaikki muut saavutukset kerättyä yksinpelissä paitsi se cd levyjen keräys.
sitten iski koukuttuminen uudelleen tuossa 3 päivää sitten ja aloitin uudella hahmolla pelin ja suoritin heti aluksi kaikki hitman tehtävät että sain parhaat aseet ja niin paljon aktiviteettejä ettei niitä enää tarvinnut tarina tehtävien välissä tehdä.
oli kyllä hemmetisti mukavampi kokemus tuolla tavalla.

kaipa ne cd levytkin voisi vielä joku päivä kerätä.
 
Vastaus: Saint's Row

37. Addicted to tha row - Play Saints Row for 20 hours.

tää oiski sit kohta :D
 
Vastaus: Saint's Row

Vieläkös tässä on tuo verkkopelaaminen aivan hirvittävää? Muistan joskus testanneeni ja lagi oli jotain hirvittävää, hahmot ja autot loikkivat paikasta toiseen. Pelaamisesta ei tahtonut tulla mitään.
 
Vastaus: Saint's Row

Kyllä se ainakin mulla toimii ihan sulavasti, ei mitää suurempia ongelmia. Pari kertaa on disconnect tulla ja kerran meinas ku puolelle porukasta tuli disconnect mutta ihme kyllä mulle ei sillä kertaa. En sitten tiedä miten ennen oli...
 
Vastaus: Saint's Row

On kyllä tosiaan ihan hyvä peli. Tosin sama peli kuin gta:t, niin hyvässä kuin pahassa. Osa ominaisuuksista on kuin klooneja. Tosin tuo fysiikkamoottori antaa kivan säväyksen.

Hermot on kyllä nyt mennä muutamassa tehtävässä missä cpu ukko ajelee autoa kuin Nykäsen Masa baari-illan päätteeksi. Ja itse joutuu siinä sitten ammuskelemaan. Tiedätte kyllä varmasti mistä on kyse jos kyseisiä on tullut pelattua.. :mad:
 
Vastaus: Saint's Row

alkanu achievementit kasaantuu ku pelii pidemmälle pelailee. olikin vielä 6 missionii jälellä kun eka kaikki strongholdit pelaili läpi. nyt alkaa helvetillinen activitiesien pelaaminen :D
 
Vastaus: Saint's Row

kertokaas miten saan viimeiset alueeat vallattua?
lentokenttä näyttäisi olevan los carnaleksen(???) hallussa ja yksi pieni paikka ylimmällä saarella oikeassa reunassa vice kingseillä. että mitä tässä pitäisi tehdä :confused: kävin paikan päällä ammuskelemassa vice kingsejä ja sain kyllä kuumotusta aikaan kolmeen kings-logoon asti mutta sitten loppui äijien tuleminen. miten kannattaisio edetä vai voiko tässä edes mitään tehdä? :eek:
 
Vastaus: Saint's Row

oletko varmasti tehnyr kaikki stronghold tehtävät molemmilta?
kun kaikki strongholdit on tehty jonkin jengin alueilta niin kyseisen jengin viimeinen tehtävä avautuu.
 
Vastaus: Saint's Row

pelle sanoi:
oletko varmasti tehnyr kaikki stronghold tehtävät molemmilta?
kun kaikki strongholdit on tehty jonkin jengin alueilta niin kyseisen jengin viimeinen tehtävä avautuu.
strongholdit on tehty mutta 5 tehtävää on vielä tekemättä. west side rollersien tehtävä aukesi kun niiden kaikki strongholdi sain pelattua. mitähän olen tyrinyt :confused:
 
Vastaus: Saint's Row

sain itse tuon pelin eilen ja aivan mahtavalta vaikuttaa mitä nyt noin 5-6h olen saanut pelattua sitä. aika paljon olisi kyllä kysymistä pelistä. minkälaisia eri numeroita on mihin voi soittaa, itse en tiedä kuin emergency eli 911. no nyt ei tule mieleen muita, mutta varmasti tulee viälä muitakin kysymyksiä, olisi mukava jos "kokeneemmat" voisivat hieman valaista asioista. :)
 
Vastaus: Saint's Row

scorn sanoi:
minkälaisia eri numeroita on mihin voi soittaa, itse en tiedä kuin emergency eli 911.

555 455 8008 on taksinumero ainakin, itsekkin meinasin sr:n ostaa,
kaverilla sitä tuli joskus tahkottua. :)
 
Vastaus: Saint's Row

noniin. lisää kysymyksiä. mitä hyötyä pelissä on huumeiden käytöstä tai juomista. siis alkoholeista. muutaman kerran ostanut, mutta en ole itse hoksannut että mikä niiden idea on. eli onko niistä jotain hyötyä? sitten, jos käy plastiikka kirurgilla, niin onko se sitten sama kuin aloittaisi pelin alusta? pysyykö silti kaikki rispektit sun muut samana. kun luin ohjeita niin sain semmoisen käsityksen että menettäis jengin tai jotain. koska voisi joskus tehdä vähän tuon äijän ulkonäölle jotain.. sitten, miten voi vallata alueita muilta jengeiltä? eikös se elokuvateatteri homma ole sillain, että voit tehdä tehtyjä tehtäviä uudelleen, mutta siitä ei ole mitään hyötyä eikä haittaa? paljon voi olla tyhmiä kysymyksiä, mutta kaikkiin olisi mukava saada vastaus:) kiitos
 
Vastaus: Saint's Row

Vinnie sanoi:
555 455 8008 on taksinumero ainakin, itsekkin meinasin sr:n ostaa,
kaverilla sitä tuli joskus tahkottua. :)
esim.bussi asemilla on niitä numeroita mihin voi soittaa. yleensä ne on 555 ja kirjaimia, painat vaan puhelimesta kirjainta vastaava numeroa. muutamat numerot mihin soitat on aika huvittavia tapauksia:D
 
Vastaus: Saint's Row

JALMA sanoi:
esim.bussi asemilla on niitä numeroita mihin voi soittaa. yleensä ne on 555 ja kirjaimia, painat vaan puhelimesta kirjainta vastaava numeroa. muutamat numerot mihin soitat on aika huvittavia tapauksia:D
okei. kiitti. pitää koitella illalla viä :P
 
Ylös Bottom