Vastaus: Saint's Row
Kirurgilla käynti ei ole sama asia kuin aloittaisi pelin alusta. Respectit mielestäni pysyvät ja muistaakseni itse luin ohjekirjasta että kirurgilla käynnillä lähtee perässä olevat jengit (ja polisiit?) pois.
Alueiden valtaus takaisin tapahtuu siten, että saat puhelun jossa heebo sanoo että alueelle on hyökätty. Sitten kun katsot karttaa niin hyökkäyksen alaiset alueet hehkuvat. Mene sinne ja hoida "merkityt" tyypit päiviltä. Älä jää räiskimään loputtomasti autolla ilmestyviä tyyppejä, se on ammusten ja ajan haaskausta.
itse asiassa en ole tuota tehtävien uudelleenpeluuta kokeillut vaikka peli onkin 100% läpi. Välivideoita kylläkin on tullut vähän tsiigailtua.
Huumeista en ole varma onko sama vaikutus kuin alkoholilla, mutta napsautappa vastaantulijaa nyrkillä seuraavalla kerralla kun olet "simoissa".scorn sanoi:noniin. lisää kysymyksiä. mitä hyötyä pelissä on huumeiden käytöstä tai juomista. siis alkoholeista. muutaman kerran ostanut, mutta en ole itse hoksannut että mikä niiden idea on. eli onko niistä jotain hyötyä? sitten, jos käy plastiikka kirurgilla, niin onko se sitten sama kuin aloittaisi pelin alusta? pysyykö silti kaikki rispektit sun muut samana. kun luin ohjeita niin sain semmoisen käsityksen että menettäis jengin tai jotain. koska voisi joskus tehdä vähän tuon äijän ulkonäölle jotain.. sitten, miten voi vallata alueita muilta jengeiltä? eikös se elokuvateatteri homma ole sillain, että voit tehdä tehtyjä tehtäviä uudelleen, mutta siitä ei ole mitään hyötyä eikä haittaa? paljon voi olla tyhmiä kysymyksiä, mutta kaikkiin olisi mukava saada vastaus kiitos
Kirurgilla käynti ei ole sama asia kuin aloittaisi pelin alusta. Respectit mielestäni pysyvät ja muistaakseni itse luin ohjekirjasta että kirurgilla käynnillä lähtee perässä olevat jengit (ja polisiit?) pois.
Alueiden valtaus takaisin tapahtuu siten, että saat puhelun jossa heebo sanoo että alueelle on hyökätty. Sitten kun katsot karttaa niin hyökkäyksen alaiset alueet hehkuvat. Mene sinne ja hoida "merkityt" tyypit päiviltä. Älä jää räiskimään loputtomasti autolla ilmestyviä tyyppejä, se on ammusten ja ajan haaskausta.
itse asiassa en ole tuota tehtävien uudelleenpeluuta kokeillut vaikka peli onkin 100% läpi. Välivideoita kylläkin on tullut vähän tsiigailtua.