Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sniper3002 sanoi:Voiko tässä ostaa panoksia aseisiin? Hitto, leluja kyllä on mutta paukut loppuu...
Olof sanoi:Mäkään en ymmärrä miten niitä kuteja saa ostettua lisää..
M!!K@ sanoi:Kartalta etsitte kaupan nimeltä "Friendly Fire" tjsp ja menette sinne.
Asekauppa josta löytyy tavaraa sorkkaraudoista Desert Eagleen, Eaglesta AK-47:aan ja siitä polttopulloihin ja sinkoihin. Eli tavaraa on.
Itsehän olen mieltynyt putkipommeihin, mikään ei ole tyylikkäämpää kuin heittää olan yli putkipommi vihujengin avoautoon ja katsella räjähdystä
Himasta saa siihen vakiopislaan pateja, mutta köyhille suosittelen viiden tähden Cop Killing sessiota, jossa kerätään kuolleilta lainvalvojilta haulikot parempaan talteen. Sitten kun on rahaa, niin voikin täydentää varastojaan Friendly Firessa.Sniper3002 sanoi:Saahan sieltä aseita suolaiseen hintaan, mutta tahtoo panoksia jo valmiina oleviin aseisiin.
tsinivuo sanoi:Kaikki Insurance Fraudit suoritettu. Yks pöllittävä auto puuttuu. Downtown Chop Shopin viimeinen. Se iso maasturi, joka pitäisi löytyä Museum Districtillä, mutta kun sillä alueella olen pyörinyt jo aika tovin, niin ko.autoa ei siellä ole näkynyt. Eikä muuallakaan isojen rakennusten alueella.
Minä olen etsiskellyt niitä kahta naista, joiden pitäisi liikkua Barrion alueella, mutta kumpaakaan en ole löytänyt sieltä pyörimästä. Toinen piti tappaa puukolla ja toinen .50 pistoolilla. Miten te ne löydätte muuten kuin tsägällä. Jotkut kohteista taas ovat kyllä siellä missä niiden luvataan liikkuvan.NviperO sanoi:Kannattaa tehdä Hitman-aktiviteetteja. Läpäisystä saa omaan kotiin mm. kultaisen Desert Eaglen ja muuta kivaa, joista ei heti lopu paukut kesken.
Thankx!OmigauMee sanoi:Bulldog niminen maasturi? Pelaa Hijack tehtävä 7, lentokentällä. Se kaapattava auto pitäisi olla tuo, eli kun olet siepannut sen niin peruutat vain tehtävän ja viet sen chop shoppiin.
Voi olla että muistan väärin, mutta joku Hijack tehtävä se kuitenkin oli mistä tuon löysin.
Vahingossahan noista suurin osa on tullut löydettyä.tsinivuo sanoi:Minä olen etsiskellyt niitä kahta naista, joiden pitäisi liikkua Barrion alueella, mutta kumpaakaan en ole löytänyt sieltä pyörimästä. Toinen piti tappaa puukolla ja toinen .50 pistoolilla. Miten te ne löydätte muuten kuin tsägällä. Jotkut kohteista taas ovat kyllä siellä missä niiden luvataan liikkuvan.
tsinivuo sanoi:Minä olen etsiskellyt niitä kahta naista, joiden pitäisi liikkua Barrion alueella, mutta kumpaakaan en ole löytänyt sieltä pyörimästä. Toinen piti tappaa puukolla ja toinen .50 pistoolilla. Miten te ne löydätte muuten kuin tsägällä. Jotkut kohteista taas ovat kyllä siellä missä niiden luvataan liikkuvan.
M!!K@ sanoi:Olisi turhanki helppo jos saat rynkkyihin parilla sadalla täydet kudit. Ennemmin sitten noin että aina uutta asetta pitää ostaa.
Juuh, sielt pelin sisäisest soittimest voi laittaa boxin listoi soimaan.Viizei sanoi:Miten on??
ATomiH sanoi:Juuh, sielt pelin sisäisest soittimest voi laittaa boxin listoi soimaan.