Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saints Row

Nyt on lisäritkin pelattu.
Heist and hazardous oli tosiaan varsin lyhyt sillä mulla meni n.40 minuuttia.
Itse tehtävä sarja oli ihan kiva ja hauska, mutta onhan tuo todella lyhyt kun paketti maksaa 10e.
Tehtävien lisäksi tarjolla oli 4-5 uutta wingsuit haastetta jossa lennetään rinkuloiden läpi. Näitäkin olisi helposti voinut olla vaikka tuplamäärä ja ne oli varsin kivoja.
Sitten tätä voisi pitää hinnan arvoisena jos se koko sunshine springs alue avautuisi vasta kun tämän ostaa, mutta se tuli päivityksen mukana joten nuo asiat on oikeasti se mistä hinta koostuu.

Song of ice & dust tarjosi lisää larppaamista.
Tarina ja tehtävät oli hyviä jos peruspelin larppauksesta tykkäsi ja tästä saatava banhammer on mun uus suosikki ase.
Kuvan perusteella oletin sen olevan taas vaan yks uus melee ase, mutta se meneekin special slottiin ja toimii kuin Thorin Mjolnir ja sen voi heittää ihan hemmetin kauas.
Muutaman tapon jälkeen voi myös tehdä perma ban hyökkäyksen joka tekee vahinkoa kaikkiin ympärillä oleviin.
Aikaakin meni yli 1.5 tuntia. Tämäkin on normaalisti 15e joka on liikaa, mutta nyt oli 7.5e.

En ollut vieläkään saanut tarpeekseni joten ostin sittenkin sen murder circus lisärin myös täyteen 10e hintaan.
Tämä on kevyt roguelite jossa valitaan yksi neljästä hahmosta ja siellä kentällä on neljä ruumisarkkua jotka pitää aktivoida.
Aina kun sellaisen aktivoi niin alkaa taistelu vihollisaaltoa vastaan ja nuo arkut antaa myös aina jonkun buffin vihollisille, mutta sen näkee kartan ikonista mikä buffi sieltä on tulossa. Ne voi esim tehdä extra vahinkoa, kestää enemmän osumaa, tiputtaa kranaatin kuollessaan ja muuta vastaavaa.
Kun kaikki on tapettu niin myös pelaaja saa jonkun perkin. Kun kaikki neljä on hoidettu niin homma oli siinä, mutta oikea loppu tulee vasta kun hahmo on tasolla 8 ja voitat sen extra pomon.
Eipä tässä silti mitään isompaa eroa ole ekan ja viimeisen läpäisyn välillä. Se extra pomo on kahdella hahmolla vaan kestävämpi kovempi vihu, mutta Artemis sentään saa vastaansa Genkin.

Alueella on myös arkkuja joista saa aseita, mutta niissä on hyvin rajallinen määrä ammuksia.
Jokaisen hahmon perusase on kuitenkin varustettu loputtomilla ammuksilla. Artemis käyttää sitä pulttilukko norsukivääriä, Daniel Li, deathblossom konepistooleita, Chief justice perus kobra pistoolia ja Consuela kakspiippusta haulikkoa.
Lisäksi jokaisella on oma flow kyky ja joku perkki. Esim Consuela voi heittää molotovin eikä ota vahinkoa tulesta.
Myös rahaa kerätään ja sillä voi matsin jälkeen avata lisää pysyviä perkkejä tai sitten sellaisia joka on mahdollista saada.
Yks parhaista on se joka antaa sulle jokaisesta asearkusta myös uuden perkin.

Oletin tämän olevan pakkopullaa, mutta mä pelasinkin kaikki kerralla läpi ja aikaa meni yli viis tuntia ja koin saaneeni rahalle vastinetta.
Joten jos olisin ostanut koko season passin silloin kun se maksoi 13e niin se olis ollut mulle ihan hemmetin hyvä diili, mutta valitettavasti se tarjous loppui ennen kuin koko pelin edes aloitin.
Tämän jälkeen olikin sitten hyvä tyytyväisin mielin poistaa peli.

No ei kuitenkaan vaan päätin pelata tarinan vielä uudestaan kun ekalla kerralla tuli tehtyä kaikki mahdollinen kerättävä ja muu niin nyt keskityin vain niihin tehtäviin jolloin peli eteni paljon luontevamman tuntuisesti.
Eri bisneksiäkin oli vissiin pakko suorittaa vaan neljä tai viisi. Rakentaa niitä kyllä täytyi reippaasti enemmän, mutta yhtäkään tehtävää niille ei tarvinnut tehdä joka nopeutti hommaa huomattavasti.
Myös huijaukset nopeutti sillä kun rahat loppui niin mä otin huijauksilla lisää jotta sai vaan jatkaa niitä varsinaisia tehtäviä.
Tuolloin täytyy vaan itse muistaa tallentaa kun auto save lähtee pois ja peli vielä ystävällisesti lisää sen puhelimen cheat ikonin sen tallennuksen kohdalle joten et vahingossa yli kirjoita ns.puhdasta savea sillä noita "likaisia" huijauksia käyttämällä ei voi myöskään saada trophyja.

Ostin vielä jouluisen kosmetiikka paketin kun se nyt maksoi 1.77e ja siinä tuli hieno joulukuusi joka on ainoa koriste mikä mun mielestä näyttää hienolta keskellä kirkkoa, varsin lyhyt strippaustanko sekä auto joka näyttää hyvin tutulta jokaiselle joka on katsonut jonkun Chevy Chasen vacation leffoista sillä muistaakseni niillä oli aina se sama auto.
Tuon auton käyttäminen aktivoi myös lumisateen joka ei valitettavasti jää maahan, mutta varsinkin yöllä kun on pieni sumu, näyttää erittäin tunnelmalliselta ja sitä tulikin käytettyä likemmäs puolet toisen läpäisyn aikana. Oli kyllä helposti hintansa arvoinen.
 
Nyt ois taas season pass tarjouksessa ja nyt hinta on enää 10.5e jos jotain sattuu kiinnostamaan.
Pari päivää sitten tuli vielä myös ilmainen hexy halloween asu paketti.
 
Ylös Bottom