HideoMiyamoto
Well-Known Member
Vähän esimakua mitä tuleva massiivinen patchi sisältää.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nyt tuo saints row on jo paljon parempi kuin julkaisussa. Muutaman tunnin itse olen pelannut ja ihan kivaa pelattavaa on, kunhan ei mitään mestariteosta odota.Mä oon taas pari kertaa miettiny saints rowta 25e kun kolmosesta joskus pidin hetken. Mutta metacritic 61 pitäny toistaseks loitolla ostonapista.
Toi on aika sopiva hinta tälle. Itse taisin maksaa 45€ ja se kyllä kaduttaa, kun tämä vain tuntuu siltä, että pelaisi 2010 vuoden peliä tai no testasin eilen Saints Row 2:sta ja sekin tuntui jostakin syystä paremmalta pelataMä oon taas pari kertaa miettiny saints rowta 25e kun kolmosesta joskus pidin hetken. Mutta metacritic 61 pitäny toistaseks loitolla ostonapista.
Siis saako tuon juuri nyt jostain 25 eurolla? Sillä hinnalla kyllä jo itse ostaisinkin.Mä oon taas pari kertaa miettiny saints rowta 25e kun kolmosesta joskus pidin hetken. Mutta metacritic 61 pitäny toistaseks loitolla ostonapista.
Joo https://www.gigantti.fi/product/gaming/pelit/saints-row-criminal-customs-edition-ps5/357090Siis saako tuon juuri nyt jostain 25 eurolla? Sillä hinnalla kyllä jo itse ostaisinkin.
Kolmonen meni itsellä vähän liian yli kaikessa, mutta kakkonen oli täydellinen GTA-peli.Haikein mielin muistelen Saint Rowin 1-3 osia. Ykkönen ja kakkonen oli aikoinaan todella paljon mieleen enemmän GTA- tyylisinä peleinä jengisodilla ja sopivalla huumorilla höystettynä. Olisivat vaan lopettaneet viimeistään kolmoseen. Sen jälkeen näitä ei ole voinut itkemättä pelata.
Itse taas pidin juurikin kolmosesta eniten. 1 ja 2 olivat liian selkeitä GTA-klooneja, kun taas kolmosessa laitettiin vaihdetta pari silmää ylöspäin kaiken maailman sekoilussa ja vastaavassa, mutta ei sitten kuitenkaan vedetty ihan niin överiksi kuin nelosessa tehtiin. Noita GTA:n tyylisiä pelejä on jo varsin paljon nähty, eivätkä ne selkeät kloonit siis niinkään kiinnosta. Toki överikin on aina överi. Mutta siis kolmonen oli kuitenkin aika virkistävä peli noihin kuvioihin.Kolmonen meni itsellä vähän liian yli kaikessa, mutta kakkonen oli täydellinen GTA-peli.
Itse taas pidin juurikin kolmosesta eniten. 1 ja 2 olivat liian selkeitä GTA-klooneja, kun taas kolmosessa laitettiin vaihdetta pari silmää ylöspäin kaiken maailman sekoilussa ja vastaavassa, mutta ei sitten kuitenkaan vedetty ihan niin överiksi kuin nelosessa tehtiin. Noita GTA:n tyylistä pelejä on jo varsin paljon nähty, eivätkä ne selkeät kloonit siis niinkään kiinnosta. Toki överikin on aina överi. Mutta siis kolmonen oli kuitenkin aika virkistävä peli noihin kuvioihin.
Klo 18 Suomen aikaa.Monelta se viimeinen. Lisäri tulee tänään osaako joku sanoa.
Klo 18 Suomen aikaa.