Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saksan Ebay

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Peck4

Active Member
olis tarkoitus yrittää ensi kuun aikana huutaa autoon vanteet saksan ebaystä (vain pieniä ja leveitä), mutta olen ummikko saksankielen kanssa. jos porukka on kyseistä paikkaa käyttänyt niin täällä voisi kertoa vinkkejä ja kysellä apua eri tilanteissa.

yleisessä konsolikeskustelussa oli oma topiccinsa asiasta, joka taisi liittyä pelien ostamiseen, joten tein tämän kaikkeen muuhun osteluun tähdäten.

osittainhan noissa ilmoituksissa on myös enkuks tekstiä mutta suurin osa on täyttä hepreaa saksan takia itselleni.

Vastaus: Saksan Ebay

Itse olen ostellut Saksan Ebaysta paljonkin tavaraa, mm. pelejä ja osia autoihin (mm. BMW E36 & Nissan S14) ja tullut huomanneeksi sen että suurin osa myyjistä kyllä puhuu siellä englantia ainakin välttävästi.. Voihan tietenkin olla että meikäläiselle on sattunut vaan hyvä pulla. ;)

Toisaalta osaan itse saksaa välttävästi, varsinkin mitä tulee autoihin ja niiden osiin.. Lähinnä pakkojuttuja jos puuhastelee baijerilaisten merkkien kanssa :D

Ei jaksanut aloittaa uutta aihetta ja tämä saa kelvata.. Eli Suomennus apua tarvisi:

Ihre Bestellung bei Hood-Boyz ist verschickt - unten stehende Artikel wurden soeben fertig verpackt und auf den Weg nach Mänttä gebracht! Innerhalb der nächsten ein bis zwei Werktage sollten Sie Ihr Paket in Empfang nehmen können (gilt nicht ausserhalb deutschlands!)...

Ihre Bestellung ist somit vollständig ausgeführt.

Die Sendung wird von der Deutschen Post/DHL ausgeliefert und geht an

Mitähän helvataa tuossa lukee kun ei toi Saksa oikein taivu.

Ei jaksanut aloittaa uutta aihetta ja tämä saa kelvata.. Eli Suomennus apua tarvisi:

Ihre Bestellung bei Hood-Boyz ist verschickt - unten stehende Artikel wurden soeben fertig verpackt und auf den Weg nach Mänttä gebracht! Innerhalb der nächsten ein bis zwei Werktage sollten Sie Ihr Paket in Empfang nehmen können (gilt nicht ausserhalb deutschlands!)...

Ihre Bestellung ist somit vollständig ausgeführt.

Die Sendung wird von der Deutschen Post/DHL ausgeliefert und geht an

Mitähän helvataa tuossa lukee kun ei toi Saksa oikein taivu.

Tilauksesi kanssa Hood Boyz lähetetään - alle kohteita olivat pakattu ja valmis vain tapa Mänttä tuonut! Kun seuraavan kahden arkipäivän kuluessa sinun tulisi saada Pakettitietokannan voi kestää (ei koske ulkopuolella Saksa !)...

Tilauksesi on täysin suoritettu.

Ohjelma tukee Deutsche Post / DHL ja antoi sen

Tollasta sanoi Google translate.

Tilauksesi kanssa Hood Boyz lähetetään - alle kohteita olivat pakattu ja valmis vain tapa Mänttä tuonut! Kun seuraavan kahden arkipäivän kuluessa sinun tulisi saada Pakettitietokannan voi kestää (ei koske ulkopuolella Saksa !)...

Tilauksesi on täysin suoritettu.

Ohjelma tukee Deutsche Post / DHL ja antoi sen

Tollasta sanoi Google translate.

Hei kiitoksia ja en tiennyt tuollaisesta google sydeemistä ja näin synttäripäivänä muutenkin saa olla vähän laiska :D

Ylös Bottom