Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Salibandy, "Säbä", Floorball, Reikäpallo...

Vastaus: Salibandy, "Säbä", Floorball, Reikäpallo...

Ei siinä tulkintaa tarvita. Toisen vaatteiden repiminen on kiinnipitämistä. Housujen kiskominen alas puolestaan sekä estämistä että vaarallista peliä. Maalinedustatilanteessa sitä on täysin perusteltua pitää epäurheilijamaisena käytöksenä. Ja tietysti jos hyökkääjä sattuu saamaan maalin edessä pallon ulottuvilleen samaan aikaan kun puolustaja kiskoo housuista, tulee tilanteesta myös rankkari.

Jos et ole huomannut, olen maalivahti ja tuon "housujen repimisen" olen saanut kätkettyä torjuntatyyliini, että olen menossa toiseen suuntaan ja "vahingossa" huitaisen kaverin housut alas:D


Oletkos enää aktiividumari, jos olet, millä sarjatasolle viheltelet:confused:
 
Vastaus: Salibandy, "Säbä", Floorball, Reikäpallo...

Aika säälittävää tuo mitä teet ollicas. Pieni naljailu kuuluu urheiluun, mutta epäurheilijamainen käytös laskee lajin arvostusta. Mietippä jatkossa tekemisiäsi, et saa itsestäsi kuin pellen tuolla tyylillä. Itsekin aikoinani olin maalissa mutta ei tullut mieleenkään tehdä mitään tuollaista.
 
Vastaus: Salibandy, "Säbä", Floorball, Reikäpallo...

Oletkos enää aktiividumari, jos olet, millä sarjatasolle viheltelet:confused:
Olen aktiividumari, erotuomarikouluttaja pääkaupunkiseudulla (Tampereella asuessani olin pari vuotta alueen ET-koulutusvastaava) ja vihellän tällä kaudella enimmäkseen miesten divareita kolmosesta alaspäin. (Viime kaudella myös 2-div, mutta jättäydyin tällä kaudella pois siitä ryhmästä.)
 
Vastaus: Salibandy, "Säbä", Floorball, Reikäpallo...

Aika säälittävää tuo mitä teet ollicas. Pieni naljailu kuuluu urheiluun, mutta epäurheilijamainen käytös laskee lajin arvostusta. Mietippä jatkossa tekemisiäsi, et saa itsestäsi kuin pellen tuolla tyylillä. Itsekin aikoinani olin maalissa mutta ei tullut mieleenkään tehdä mitään tuollaista.

Siis, tuo oli vain hauska juttu, en tuota tee kuin kerran kaudessa ja välillä treeneissä. Juuri epäurheilullisen käytöksen takia tuo on vain piristystä myöhäisiin peleihin, ei kuitenkaan ole tapa.
 
Vastaus: Salibandy, "Säbä", Floorball, Reikäpallo...

Tuossa iässä tuo voi vaikuttaa hauskalta, mutta sitä se ei ole. Ei väliä minulle teetkö kerran kaudessa ja välillä treeneissä tai lähes jokaisessa pelissä. Koitas ny vähän miettiä tekemisiäsi..
 
Vastaus: Salibandy, "Säbä", Floorball, Reikäpallo...

Tuossa iässä tuo voi vaikuttaa hauskalta, mutta sitä se ei ole. Ei väliä minulle teetkö kerran kaudessa ja välillä treeneissä tai lähes jokaisessa pelissä. Koitas ny vähän miettiä tekemisiäsi..

Itse asiassa en ole tuon "erikoistaitaja", vaan eräs varmaan C1-junnu tekee tuota joka erä. Hän kertoi ihan kaikki "jekkunsa" ja taidot, mitä oli oppinut isoveljeltään. Siis, pidän vain hauskaa, teen maskimiehen elämästä vaikeaa, erittäin vaikeaa...


Tuomarit ovat loistokeksintö: kerran koitin ns.liukutaklauksella riistää pallon ja vastustajan pelaaja kaatui päälle ja pallo meni maaliin, mutta maali hylättiin maalivahdin estämisen takia.

Tuon ns.liukutaklauksen on opettanut yhdellä leirillä Suomen naisten maajoukkueen maalivahti ja sallittua on, kunhan muistaa yhden asian...
 
Vastaus: Salibandy, "Säbä", Floorball, Reikäpallo...

Ollicas joskus sulla on suuri häpeä itteäs kohtaa. Sun touhuissas ei oo kyl mitää hauskaa ja ihan vaan tiedoks ei kiinnosta naperopallottelunne ollenkaan.
 
Vastaus: Salibandy, "Säbä", Floorball, Reikäpallo...

Täälläkin olisi yksi reikäpalloilija, 2- tai 3-kentän sentteri, ja 1. AV:n vasen laita. Right, mailana toimii Exel Chill 2.7, ja lapa vaihdettu X:stä Exel ICE:en. Loistava kombinaatio. Vaikka puolustava hyökkääjä olenkin, pisteitä kertyy n. 1-3 per peli, johtuen joukkueen ylivoimaisuudesta ;). Myös vanhemmissa palloilen sentterinä sillon tällöin.


Laji kärsii juuri näistä epäurheilijamaisista tempuista, itsellänikin tuli jokunen vuosi sitten polvivamma vasempaan polveen vastustajan tultua selkään ja polvi edellä maahan. Jäi siinä pelattua kauden tärkeimmät pelit. Hävisivät kuitenkin 6-2, joten no hard feelings :).
 
Ylös Bottom