Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Scarface for wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jooseppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jooseppi

New Member
Nythän näitä GTA-tyylisiä pelejä pukkaa wiille ihan solkenaan. Cubelle taisi olla yksi, wiille on nyt julkaistu jo 5 kipaletta. Tässä on ekat detailit Scarfasesta:

http://wii.ign.com/articles/769/769510p1.html

Tulossa kesällä. Melkoisen raaka peli. Mitäs tuumitte? Itse ehkä kumminkin päädyn Godfatheriin, siinä on paljon uutta. Tämä tuntuu enemmän suoralta porttaukselta.
 
Vastaus: Scarface for wii

Jooseppi sanoi:
Nythän näitä GTA-tyylisiä pelejä pukkaa wiille ihan solkenaan. Cubelle taisi olla yksi, wiille on nyt julkaistu jo 5 kipaletta. Tässä on ekat detailit Scarfasesta:

http://wii.ign.com/articles/769/769510p1.html

Tulossa kesällä. Melkoisen raaka peli. Mitäs tuumitte? Itse ehkä kumminkin päädyn Godfatheriin, siinä on paljon uutta. Tämä tuntuu enemmän suoralta porttaukselta.

Olinpas väärässä. Vaikuttaa tämän previkan perusteella oikeasti parannnetulta versiolta. On kyllä mielenkiintoienen tuo moottorisaha :o Menee hankintalistalle.

Previkka:
http://www.gamesradar.com/gb/wii/game/news/article.jsp?articleId=2007040515287671052&releaseId=2007040510422

Muokkaus:
Julkaisupäiväkin on tiedossa. (ihan pienen pienellä varauksella)
http://gonintendo.com/?p=15661
 
Vastaus: Scarface for wii

Jooseppi sanoi:
Nythän näitä GTA-tyylisiä pelejä pukkaa wiille ihan solkenaan. Cubelle taisi olla yksi, wiille on nyt julkaistu jo 5 kipaletta. Tässä on ekat detailit Scarfasesta:

http://wii.ign.com/articles/769/769510p1.html

Tulossa kesällä. Melkoisen raaka peli. Mitäs tuumitte? Itse ehkä kumminkin päädyn Godfatheriin, siinä on paljon uutta. Tämä tuntuu enemmän suoralta porttaukselta.

5kpl? Itselleni ei nyt ainakaan tule mieleen kuin tämä ja Godfather...
 
Vastaus: Scarface for wii

Bamboocha sanoi:
5kpl? Itselleni ei nyt ainakaan tule mieleen kuin tämä ja Godfather...

Tarkoitin että ilmoitettu, ei jo julkaistu. Sori, mun moka :o Ne pelit on goddis, tämä, no more heroes ja driver. Sitten oli yksi minkä olen unohtanut. Mikähän se mahtoi olla? Tai sitten se oli laskuvirhe.
 
Vastaus: Scarface for wii

Just katsoin Scarfacen varmaan viidennen kerran ja täytyy sanoa, että tämä peli tulee ehdottomasti hankittua.

EDIT: Soundtrack tuntuu olevan myös kohdillaan :) Eihän tätä malta edes odottaa
 
Vastaus: Scarface for wii

Tuli peli ostettua kun sen yllättäen niin halpaan hintaan uutena sai (39). Eikä kyllä muuta voi sanoa kuin että loistava hankinta. En tosin ole pelannut vielä kovin paljoa, mutta kontrolli toimii ja pelin tunnelma on loistava. Se täytyy tosin sanoa, ettei tämäkään aivan GTA kategoriassa ole, mutta eipä taida olla mikään vastaava peli vielä näin lähelle päässyt.

Minulla pelin kiinnostavuutta nostaa todella paljon se että kaupunki on tehty peliin todella hyvin. Yksityiskohtia on paljon ja paikat näyttävät selkeästi erilaisilta. Samanlaiset talot ja kadut eivät tuntuisi toistuvan. Tätä auttaa myös hienot grafiikat. Grafiikoita on kuulemma parannettu PS2- ja Xbox-versioista. Varsinkin valo ja varjo on peliin hyvin tehty. Tuon yksityiskohtien määrän, joka eniten minuun vaikutuksen teki, luulisi nyt olevan alkuperäisessäkin versiossa sama, mikä kyllä on varsinkin PS2:lta vaikuttava saavutus. Enpä ole näin yksityiskohtaisesti tai "aidosti" mallinnettua kaupunkia vielä nähnytkään. En tosin ole pelannut vielä mitään vastaavaa peliä XO:lla. Pelin kartta ei toisaalta ole paras mahdollinen, koska alueet ovat kiinni toisissaan yleensä vain yhdellä tai kahdella reitillä.

Ero on valtava verrattuna juuri läpipelaamaani Wiin Godfatheriin. Peli on tosin muutenkin Godfatherin kanssa kuin eri sukupolvea. Godfatherkaan ei silti huono peli ollut, varsinkaan hyvän kontrollinsa ansiosta, mutta ei se vaikuttaisi tälle pärjäävän. Kontrollista sen verran, että se toimii aikalailla fps tyylillä, mutta tässä se todella toimii. En ole pelannut Wiillä vielä fps-pelejä joten en osaa verrata. Ajokontrolli ei aivan heti vakuuttanut, mutta lopulta sekin on kyllä hyvä. Aika yksinkertainen, mutta toimiva ja hauska.

kokonaisuudesta on vaikea sanoa vielä mitään, mutta pelin rakenne vaikuttaisi toimivan ja kaikkea kivaa yksityiskohtaa pelistä kyllä löytyy. Tehtävät ovat ainakin aluksi olleet aika peruskamaa. Ei mitään valittamista, muttei mitään erityistäkään. Sivutehtävätkin menevät aika samaan kategoriaan. Tässä vaiheessa ainakin suosittelen peliä. Onko muilla pelistä kokemuksia?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Scarface for wii

Itse olen varmaankin ostamassa. Kaupunki siis on suuri ettei lopu tekeminen ihan heti kesken? Entäs onko kaduilla paljon ihmisiä? Oletko huomannut suuria virheitä vielä pelissä?
 
Vastaus: Scarface for wii

kauppari sanoi:
Itse olen varmaankin ostamassa. Kaupunki siis on suuri ettei lopu tekeminen ihan heti kesken? Entäs onko kaduilla paljon ihmisiä? Oletko huomannut suuria virheitä vielä pelissä?

Sanotaanko, että kaupunki voisi kyllä olla isompikin, mutta ei se nyt ihan pienikään ole. Muutenkin se kaupungin kartta on huono siinä mielessä, että erilliset alueet ovat melko pieniä ja ne ovat toisiinsa kiinnitettynä vain yhdellä tai kahdella reitillä. Mutta muuten se kaupunki on kyllä tehty erittäin hyvin. Ainakin noin katutasolla ja muutenkin se kaupunkisuunnittelu on varsin realistista. Ihmisiä on kaduilla ihan hyvin. Aika normaalimäärä kun vertaa vastaaviin peleihin. Tai ehkä vähän keskivertoa enemmänkin.

Tekeminen pelissä ei vaikuttaisi heti loppuvan, mutta tuskin sitä ihan GTA:n veroisesti on. Bisneksiä voi ostaa ja pyörittää. Niihinkin voi ostaa esimerkiksi lisävartiointia. (En tässä vaiheessa vielä tiedä mitä merkitystä sillä on). Rahalle on muutenkin käyttöä sillä pelissä voi ostaa kokoelmiinsa autoja ja tavaroita kartanoonsa. Kartanoa voi sisutaa uusilla esineillä.

Mitään varsinaisia virheitä tai bugeja pelistä ei tule mieleen. Pelissä toki on huonotkin puolensa. Ajaessa ei voi katsoa ympärilleen. Vain eteen ja taakse. Sen lisäksi kaikki liikkeentunnistuskomennot ovat melko hitaita ja muutenkin rasittavia. Näitä ei onneksi ole paljoa. Esimerkiksi tööttäys tulee ainakin myöhässä (tätä ei kyllä muutenkaan tarvitse, koska siihen harvemmin kukaan tuntuu reagoivan) ja moottorisahan käyttäminenkin tapahtuu viiveellä, vaikka muuten hienoa onkin. Nyrkkitappelu toimii näistä onneksi ihan hyvin. Muutenhan kontrollit kyllä toimivat hyvin.
 
Vastaus: Scarface for wii

Tykkään todella paljon tästä pelistä eikä ole mitään muuta pahaa sanottavaa kuin kartta on aika huono ja minulle tuottaa vaikeuksia saada Blind Rage käyntiin.
 
Vastaus: Scarface for wii

Tulipa sitten ostettua tämä ja heti heräsi tärkeitä kysymyksiä:

1: Eikö pelissä ole mitään alkuvalikkoa? Jos on miten siihen pääsee kesken pelin?

2: Mitä siinä tehtävässä pitää tehdä missä ollaan siellä diskossa ja ne pari tyyppiä käskee hankkimaan 10 000 dollaria tai jotain? Ihan alussa vielä olen.

3: Onko noita tehtäviä pakko tehdä kun niitä tulee? Itsestäni ainakin tuntuu siltä.

4: Eikö nuo ihmiset kuole kun niiden päälle ajaa?! Itselläni ei ainakaan.

5: Itselläni kun pelaan tuota peliä niin Wii alkaa raksuttamaan aivan hirveästi. Melu vetäisi varmaan vertoja Xboxille. Tosin se ehkä hieman hiljeni kun olin pelannut peliä pidempää. Onko teillä muilla samanlaista "raksuttamista"?

Siinä nyt alkuun pari kysymystä. Toivottavasti osaatte vastata noihin. Kiitos.:)
 
Vastaus: Scarface for wii

kauppari sanoi:
Tulipa sitten ostettua tämä ja heti heräsi tärkeitä kysymyksiä:

1: Eikö pelissä ole mitään alkuvalikkoa? Jos on miten siihen pääsee kesken pelin?

2: Mitä siinä tehtävässä pitää tehdä missä ollaan siellä diskossa ja ne pari tyyppiä käskee hankkimaan 10 000 dollaria tai jotain? Ihan alussa vielä olen.

3: Onko noita tehtäviä pakko tehdä kun niitä tulee? Itsestäni ainakin tuntuu siltä.

4: Eikö nuo ihmiset kuole kun niiden päälle ajaa?! Itselläni ei ainakaan.

5: Itselläni kun pelaan tuota peliä niin Wii alkaa raksuttamaan aivan hirveästi. Melu vetäisi varmaan vertoja Xboxille. Tosin se ehkä hieman hiljeni kun olin pelannut peliä pidempää. Onko teillä muilla samanlaista "raksuttamista"?

Siinä nyt alkuun pari kysymystä. Toivottavasti osaatte vastata noihin. Kiitos.:)

1. Ei ole. Pelin aikana valikoihin pääset painamalla 2-nappia. Sieltä pääsee kyllä säätämään kaikkea tarvittavaa ja esimerkiksi lataamaan tallennuksen.

2. Tätä kohtaa en nyt valitettavasti muista. Ehkä siinä pitää vain jollain keinolla hankkia kymppitonni ja palata tuonne kun on sen verran rahaa. Vaikka tekemällä sivutehtäviä.

3. No niinsanotut päätehtävät varmaan on pakko tehdä jossain vaiheessa, jos haluaa eteenpäin. Pelissähän tavoitteena on kuitenkin kehittää bisneksiä. Joskus eteenpäin ei pääse ennen kuin on tarpeeksi "mainetta" tai "kunnioitusta" vai mitä se nyt tässä pelissä olikaan. Joka tapauksessa pelissä on kyllä kokoajan vaihtoehtoista tekemistä eikä mitään taida olla pakko tehdä juuri sillä hetkellä.

4. Viholliset ainakin kuolevat ja taitavat muutkin. Eivät vain heti ekasta osumasta välttämättä. Tosin en ole tarkemmin tuota seurannut. Pitääkin seuraalla kerralla tarkistaa. Voisit kyllä ihan hyvin itsekin tällaiset asiat tarkistaa ennen kuin kyselet.

5. No tuo peli aika ajoin lataa varsin paljon levyltä. Minulla ääni ei ole mikään iso. Olen tosin kuullut että joillain tämä levyn latausääni Wiissä on melko iso. Minulla Wii nyt muutenkin on todella hiljainen. Raksutuksen kyllä kuulee varsinkin peliä aloittaessa, mutta ei sitä kovin kovaksi ääneksi voi sanoa.
 
Vastaus: Scarface for wii

Kiitos vastauksista! Ja kyllähän minä testasin että kuoleeko ne jalankulkijat ja kuten sanoin niin ei ainakaan itsellä niille mitään tapahdu muutakuin kaatuvat. Tulee hieman epärealistinen tunne kun ajan 100km/h päälle ja kömpivät pian tämän jälkeen ylös. Ei sillä että tuo mitään hauskaa puhaa ole mutta oli pakko testata.

Mitenkäs muuten niihin sivutehtäviin päsee käsiksi?

Ja sellaisenkin vielä huomasin että jalankulkijoita ei voi ampua.
 
Vastaus: Scarface for wii

kauppari sanoi:
Mitenkäs muuten niihin sivutehtäviin päsee käsiksi?

Ja sellaisenkin vielä huomasin että jalankulkijoita ei voi ampua.

Jalankulkijoita ei voi ampua, koska Tony ei suostu vahingoittamaan sivullisia. Eli tuo on vain hyvä ja aito ratkaisu.

Sivutehtäviin pääsee käsiksi empire-valikon business kohdasta. Tämä kyllä selitetään pelin myötä kuten moni muukin asia eli kannattaa vain pelata sitä peliä eteenpäin.

Edit: Tietenkin pelissä on myös muunlaisia sivutehtäviä kuten ajokilpailuja ja alueiden valtaamista, joita ei ole tuolla valikossa.
 
Vastaus: Scarface for wii

EDIT:

Useat ongelmat ovat nyt takanapäin. Tallentamaankin opin eli pankissa voi tallentaa pelin mutta se maksaa tosin hieman ;). Olen tehnyt viimeaikoina vain noita felixin tekemiä tehtäviä. Eli hankkinut huumeita ja myynyt niitä. Varsinaista päätehtävää en ole pystynyt taaskaamaan tekemään kun en ymmärrä mitä siinä pitää tehdä. Ja nyt nuo Felixin tehtävät on alkanut kyllästyttämään. No yritän keksiä mitä siinä yhdessä tehtävässä pitää tehdä niin ehkäpä pääsen taas käsiksi "tarinaan".

Tehtävä käskee vain mennä tarkastelemaan valikosta taloja,autoja,huonekaluja yms...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Scarface for wii

Kun pelaan tätä Wii raksuttaa tosi kova äänisesti ja on tiltannut 2 kertaa (ei ole ennen tiltannut kertaakaa) onko muilla tapahtunut tämmöistä?
 
Ylös Bottom