Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Se on loppu ny!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Se on loppu ny!

Toisaalta vähän luotettavammat tahot kertovat, että colajuomien runsas nauttiminen heikentää lihaksia ja aiheuttaa jopa halvauksia. Ja kieltämättä omat havainnot osuvat yhteen tuon ajatuksen kanssa; viime vuosina lihasvoima tuntuu pudonneen murto-osaan.

Uskon, että tuo on totta. Töissä kun on niska jumissa koneen ääressä istumisesta niin kyllä kola/energiajuoma tuntuisi rentouttavan lihaksia. Ääreisverenkierto on myöskin huonontunut (kylmät varpaat), joskin se voi johtua myös noista välilevyoireista, jotka taasen voivat johtua selkälihasten heikentymisestä -> kola/energiajuoma on syyllinen kaikeen? :confused:

Lähteekö T4iZuuni kolalakkoon?
Muita?
Ei sillä ettenkö mä yksinkin pystyis... :rolleyes::o

Aika yllätyksenä tuli et jengi vetää pepsi maxia noin paljo. Ite joskus maistanu sitä ja maistuu aika lailla makeutusaineella.

Itellä tulee juotua kokis zeroa jos jotain limua juon. Poikkeuksena schweppes tonic ginin kans ja schweppes russchiania kossulla/vodkalla :)

Jos joku pitäs lopettaa tai vähentää niin on mad croc sitä tulee ehkö juotua liikaa.

Itse olen miettinnyt tuota Pepsi maxi himoani. Sanokaa nyt syitä miksi lopettaisin tuon juomisen? Hampaat tietysti menevät aikanaan, mutta onko jotain muuta merkittävää negatiivistä asiaa? Eihän tuon pitäisi painoa nostaa kun sokeritonta on.
Eikös nuo sokerittomat juomat ole kaikista vaarallisimpi?:eek: Ei sokeria=muita myrkkyjä (esim.lisäaineita jne.) antamaan makeutta! Olen jostakin kuullut että nuo saattavat aiheuttaa jopa syöpää.

En nyt ymmärrä tuota hirveää vimmaa lopettaa kaiken, miksi? Eikö ennemmin kannattaisi säännöstellä vaikka juurikin tuota Pepsin kulutusta, kuin lopettaa seinään? Jonkun tupakkalakon ymmärrän täysin, siinä ne haitat on kertalaakista konkreettisemmat + tupakoimattomien viha.

Ps. Tilasin juuri yli 100 tölkkiä limua Saksasta.

Alkoholilakko kyllä sopisi itselleni hyvin, en muista edes milloin olen selvän viikonlopun nyt kesällä / keväällä pitänyt. Tänä vkl nyt sen pidän :), sääli vain että putki raukeaa jo seuraavana viikonloppuna, koska Jurassic Rock olisi Mikkelissä :rolleyes:. Samoin pitäisi kyllä lopettaa karkit / sipsit, mutta vaikeeta se on...

Minä päätän lopettaa hengittämisen siitäkin voi seurata syöpää ainakin nyt kun Venäjän maastopalot riehuvat ja saastuttavat samalla ilmanlaatua, myöskään koskaan ei voi olla varma milloin seuraava tulivuori purkautuu ja tuo mukanaan uuden tuhka laskeuman Suomen ilmakehään.

edit. Ähh ratkesin jo 46 sekunnin jälkeen. Nyt voinkin hyvillä mielin jatkaa epäterveellisiä elämäntapojani ja lopettaa kaikkien naurettavien lakkojen ajattelun. Kaikki me täältä kuitenkin joskus lähdetään jotkut nuorempina jotkut vanhempina.

Itsellä pari vuotta sitten oli painoa suunilleen vähä yli 100 kiloa ja noin 165 cm pitkä. Sitten tuli päätettyä, että lopetan ylimmääräisen sokerin ja rasvan syönnin. Tupakkaan tai alkoholiin en ole koskenutkaan.

Ai, että nuorempana tuli varmaan joka päivä syötyä rasvasta ruokaa ja sokerista juomaa.

Nyt terveellisemmällä ruokavaliolla ja liikunalla paino on pudonnut parikymmentä kiloa, pituutta kasvanut 10 cm lisää ja tuntuu paljon paremmalta kun ei tarvitse kantaa sitä ylimmääräistä painoa mukana.

Tottakai siis tätä juomista ei tarvitse ihan täysin lopettaa, vaan juuri kohtuudella. Kuitenkin nyt olisi hyvä heti pistää vähän pidemmäksi aikaa stoppi tähän, sitten myöhemmin vaikka joka viikonloppu ostaa yksi pullo jne. Kuitenkaan ei sitä normaalia yksi pullo per päivä.

Tupakkaa en taida vielä lopetella, mutta nyt kun intti lähestyy päivä päivältä nopeammin niin pitää treenaamistakin enemmän tehdä. Jo yksi tupakka ennen lenkkiä vaikka pilaa kyllä koko homman ainakin minulla. Heti alkaa ilman otto takkuamaan :rolleyes:
Eli enemmän vaan liikuntaa niin jää röökääminenkin vähemmälle.

Tupakkaa en taida vielä lopetella, mutta nyt kun intti lähestyy päivä päivältä nopeammin niin pitää treenaamistakin enemmän tehdä. Jo yksi tupakka ennen lenkkiä vaikka pilaa kyllä koko homman ainakin minulla. Heti alkaa ilman otto takkuamaan :rolleyes:
Eli enemmän vaan liikuntaa niin jää röökääminenkin vähemmälle.

Heh, ei se ihan noinkaan mene. Mutta yli 10 vuoden röökaamisen jälkeen kun keuhkot alkavat palautua lopetuksen jälkeisen puolen vuoden aikana, niin liikunta alkaa tuntumaan todella mahtavalle. Minulla tuli ihan mieletön pyöräilyinnostus, kun huomasin että helvetti mähän jaksan kuntoilla vaikka pari tuntia putkeen eikä happi lopu. Silloin samalla ainakin minulle tuli se tunne, että miksi ihmeessä tätä paskaa on vetänyt vuosikaudet, ja samalla katoaa se halu poltaa kokonaan. Välillä vieläkin tulee tupakan himo, mutta se ei ole samanlaista halua kuin ennen. Ja se hetken tunne katoaa hyvin nopeasti. Elämäni parhaita päätöksiä oli lopettaa...

Ei varmaan kannata ennen inttiä alotella mitään lakkoja. Siellä se katkeaa kuitenkin, vaikka kuinka jalon lopettamispäätöksen tekisi. Sen verta pitkäveteinen paikka missä ei mitään tekemistä ole. Ja kaikki parhaat jutut kuulee röökipaikalla.... :)

Juu en tarkottanutkaan, että intti laittas kaikki savuttomatkin sauhuttelemaan. Mutta ainakin omassa saapumiserässä aikoinaan tuli huomattua että kymmenet nuoret, jotka olivat lopetelleet, olivat ns. kännipolttajia tai muuten vaan eivät olleet tuoneet röökejä mukaan kasarmille, ostivat sotkun lähes tyhjäksi röökeistä ensimmäisenä sotkuiltana vajaan viikon intissä olon jälkeen.... :)

Mutta se OT:stä.

Olen päättänyt lopettaa kaljan juonnin... Naurettava väite, mutta yritän ainakin. Sen verta tuohon navan ympärille olen oluella saanut kerroksia tulemaan, että nyt ne saavat lähteä. Motivaatio on ainakin kova, toivottavasti se vain kestäisi...

Kahvia tulee juotua monta mukia päivässä, enkä näe mitään syytä lopettaakkaan. Tupakkaa joskus poltin hetken (ei se mitään kunnollista polttammista ollu, sellasta "esittämistä") mutta lopetin aika pikaseen. Kaljaa tulee joskus juotua mutta en koe olevani siittäkään mitenkään riippuvainen.

Ei kaikkea tarvi lopettaa ;) Ainiin, netti on ehkä suurin riippuvuuteni, mutta sitä on mahdoton lopettaa enkä haluakkaan :p

Ylös Bottom