Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sea of Thieves

Kehittäjä käy läpi pelin ensimmäistä yhdeksää kuukautta. Alun pelaajaryntäyksen ja sen jälkeisten kangertelujen jälkeen homma on lähtenyt hyvin luistamaan. Sisällön määräkin on kasvanut kivasti. Kehittäjältä antaa myös valtavat kiitokset Sea of Thieves -yhteisölle.

 
Uusi Developer Update. Seuraava päivitys peliin tulossa 6. helmikuuta.
Tärkeimmät pointit:
- Xbox Onen ja PC:n välisestä cross-playsta tehdään valinnaista. Tämä johtuu lähinnä uuden PVP Arena -pelimuodon julkaisusta lähitulevaisuudessa. Näin padilla pelaavat Xbox One -pelaajat voivat halutessaan pelata vain toisten padipelaajien kanssa. Tarkkaa julkaisupäivää tälle ei vielä ole.
- Toinen syy valinnaiseen crossplayhin on tulossa oleva hiiri + näppäimistö -tuki Xbox Onelle. Nämä pelaajat sijoitetaan automaattisesti cross-play palvelimille. Tarkkaa julkaisupäivää tälle ei vielä ole.
- Aseiden tasapainoa parannetaan tulevassa päivityksessä.
- Pelin asennuskoko kovalevyllä pienenee tulevassa päivityksessä!

 
Tämähän on alkanut jo vähän aikaa sitten nostamaan suosiotaan isojen Twitch-striimaajien keskuudessa. Summit1G ja DrDisRespectin suorituksia mm. tullut seurattua.
 
Tämähän on alkanut jo vähän aikaa sitten nostamaan suosiotaan isojen Twitch-striimaajien keskuudessa. Summit1G ja DrDisRespectin suorituksia mm. tullut seurattua.
Joo, peli on saanut hieman takkuisen alun jälkeen hyvin tuulta purjeisiin. Kehittäjät ovat kuunnelleet pelaajia ja tuoneet paljon lisää toivottua sisältöä päivityksillä. Peli alkaa olla aika hyvässä kuosissa.
 
Löytyisikös täältä peliseuraa? Xbox One konsolina. Tuli tuo Gigantista Xbox One X:n mukana tullut koodi lyötyä Storeen ja nyt mulla on Xbox Game Pass 4kk, joten mielellään testailisin tätä joku päivä.
 
Löytyisikös täältä peliseuraa? Xbox One konsolina. Tuli tuo Gigantista Xbox One X:n mukana tullut koodi lyötyä Storeen ja nyt mulla on Xbox Game Pass 4kk, joten mielellään testailisin tätä joku päivä.

Joskus julkasun aikoihin tätä vähän yksin kokeilin. Nyt kun sisältöä on saatu lisää vois taas kokeilla.

Laita kutsuu, jospa tässä joku päivä kerkis; RagDollRaid
 
Joskus julkasun aikoihin tätä vähän yksin kokeilin. Nyt kun sisältöä on saatu lisää vois taas kokeilla.

Laita kutsuu, jospa tässä joku päivä kerkis; RagDollRaid
Itselläni sama tilanne kuin tässä. Eli voisi alkaa kunnolla peliin tutustumaan, nyt kun sisältöäkin pitäisi olla paremmin. Saa siis kutsua minuakin mukaan, jos seuraa tähän peliin kaivataan.
 
Sea of thieves steamiin ja suosio pelillä kova.

IGN arvosteli tämän pari viikkoa sitten uudelleen, kun sisältöä on tullut julkaisun jälkeen niin valtavasti lisää. Arvosana 8 - Great.

 
Onko tämä nykyään millainen? Onko sisältöä ja tekemistä?

Saako tähän täältä peliseuraa? Ei varmaan oikein ole yksistään mielenkiintoinen.
 
Onko tämä nykyään millainen? Onko sisältöä ja tekemistä?

Saako tähän täältä peliseuraa? Ei varmaan oikein ole yksistään mielenkiintoinen.

Peliseurasta tällä foorumilla en tiedä mutta mitä videoita on katsonut niin peli kyllä täyttää sisällöltä kaikki vaatimukset. Suosittelen vielä Tubesta katsomaan videoita.
 
Tuli hommattua peli pari päivää sitten nyt kun se on Game Passissa, mutta ensimmäisten tuntien pelailun jälkeen tuli aika vakava tilanne vastaan. Ajettiin kavereiden kanssa satamaan jossa huomattiin toinen laiva (ihmispelaajia siis) ja rähinäksihän se meni. Heti kun oma tiimi oli kuollut, niin synnyttiin takaisin omaan laivaan jossa vastustajat sitten odottivat aseet tanassa. Ei ehditty tehdä mitään kun vastustajat jo ampuivat meidät takaisin lautturin luo. Siinä sitten pyörittiin loopissa varmaan 20 minuuttia. Peli-into mureni aika täysin...osaako kukaan sanoa mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Ja menettääkö kaikki aarteet mitä laivaan on kerännyt saamatta itse mitään?
 
Tuli hommattua peli pari päivää sitten nyt kun se on Game Passissa, mutta ensimmäisten tuntien pelailun jälkeen tuli aika vakava tilanne vastaan. Ajettiin kavereiden kanssa satamaan jossa huomattiin toinen laiva (ihmispelaajia siis) ja rähinäksihän se meni. Heti kun oma tiimi oli kuollut, niin synnyttiin takaisin omaan laivaan jossa vastustajat sitten odottivat aseet tanassa. Ei ehditty tehdä mitään kun vastustajat jo ampuivat meidät takaisin lautturin luo. Siinä sitten pyörittiin loopissa varmaan 20 minuuttia. Peli-into mureni aika täysin...osaako kukaan sanoa mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Ja menettääkö kaikki aarteet mitä laivaan on kerännyt saamatta itse mitään?
On itsellekkin käynyt noin, mutta hoksasin siihen ratkaisun. Siis jos "kuolet" ja heräät manalan laivassa ja menet ovelle ja painat muistaakseni x nappia niin saat 2 eri vaihtoehtoa. Eka on "i'll be fine" silloin menet takaisin sinne missä "kuolit", toinen on "yes i want help" silloin peli heittää sinut satunnaisesti jollekkin saarelle laivasi kanssa, mistä voit jälleen lähteä merille. Noin se menee, testattu on.
Vielä se verran että, kyllä ne ryöstäjät yleensä ne aarteet vie, toisaalta voi olla että ne ei kelpaiskaan. Siinä tapauksessa jos valitset toisaalla "heräämisen" on aarteet mennyttä. Tuo ryöstely kuuluu tavallaan peliin, ei kaikki sitä harrasta mutta varmaan suurin osa. Itse olen suurimman osa peliajastani sloopilla (yksimastoinen) purjehtinut ja aika paljon olen aarteita onnistunut Gold hoarderille myymään, taistelut on kyllä yksin haastavia. Silloin on ollut hauskempaa ja helpompaa kun on ollut kaveri mukana sloopissa, mutta harvoin. Tämä ei minun kavereitani ole kiinnostanut, itseäni kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom