Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seaman (Sisältää spoilereita)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FrankNyberg

New Member
Seaman syntyy näillä minuuteilla.
Onko nimiehdotuksia? Oi, olen niin ylpeä isä....

Edit: spoilerivaroitus lisätty.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Pepto vois olla hyvä nimi ;)

tai sit oo tylsimys ja pistä sille nimeks Frank :p

Kaikesta päätellen pakettini tuli perille. Ikävä ylläri oli, ettei mikrofonihässäkkä mahtunut ohjaimeen, jos A1:ssä oli 4Mb Nexuksen kortti. Tavallinen Segan VMU on sentin lyhyempi, joten Mikrophooni mahtuu sojottamaan ylväästi kohti taivasta ...

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
No nyt se saatanan kotilo söi mun kaikki nuijapäät.
Olen lapseton. Isyys oli kivaa mutta niin lyhytaikaista.

Juuri noin sen on tarkoituskin tehdä. Kauhean hidasta kehitys tuossa on, tai siis, saat kyllä muutaman päivän odotella ennenkuin saat sille nimen antaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ragi
Juuri noin sen on tarkoituskin tehdä. Kauhean hidasta kehitys tuossa on, tai siis, saat kyllä muutaman päivän odotella ennenkuin saat sille nimen antaa.
Juu, huomasin mutta ajattelin olla paljastamatta kun muutkin taisivat saada tänään Seamanin hoidettavakseen.:)
Kun aika koittaa, taidan antaa sille nimeksi Günther.

Juu, huomasin mutta ajattelin olla paljastamatta kun muutkin taisivat saada tänään Seamanin hoidettavakseen.:)
Kun aika koittaa, taidan antaa sille nimeksi Günther.

Sattuneesta syystä voisit antaa sille nimeksi Griever.. :p

- Esa

Minä taidan ristiä omani Normaniksi - arvatkaa kenen mukaan? Annan sitten sikaa ja kostan kaikki kokemani vääryydet ...

-=Pacdam=-

Oi onnea, kiduspojat puhuivat aamulla! Ne silakat sanoivat 'hello' ja 'seaman'!
Vaikka olin katkonut virrat koneesta n. yhdeksän aikaan illalla, aamulla seiskalta oli happi ja lämpö jo miltei loppu. Mitenköhän ne pärjää kun isi on töissä?

Hyvät hyppyset! Mikä tuo peli on oikein?!? Tuohan kuulostaa siltä että minunkin pitää saada! :)

No sanotaan näin että don martinin versio tamagochista.:) Pelissä siis pitää kasvattaa seaman ja opettaa se puhumaan mukana tulevalla mikrofonilla. Peli käyttää hyväkseen VMU:n kelloa ja tarkkailee sillä, kuinka usein käyt lisäämässä happea, lämpöä ja ruokaa.
Pikku silakoita pitää paijata ja läimiä riippuen niiden käyttäytymisestä/omasta mielentilasta. Erittäin addiktoiva peli. Ikinä en ennen ole Dreamcastiä avannut aamu seitsemältä ennen töihin menoa.

Edit:täällä on hieman enemmän tietoa, kuten videoita ja kuvia. Tosin varoitus! Saatat mennä vielä enemmän pyörälle päästäsi.

kaks on jo kuollu.... Olen huono isä.
;) Mutta ne osaa jo jo sanoa hey, hello, night, good, seaman....

Jumantsuikka. Mistä tätä peliä saa? :D

Ehkä tuollaisen arvaisi nyt hankkia kun paremmalta puoliskolta tuli melkein ylistäviä kiitossanoja kun menin marakassit lupaa kysymättä hankkimaan. Vaan onko tosiaan tosi ettei samaan ohjaimeen saa yhtä aikaa Nexuksen 4Mbit muistikorttia ja mikrofonia? Entä jos pistää ne toisinpäin niihin paikkoihin? Tai eri ohjaimiin?

No höh, minullakin on tällainen myynnissä Huuto.netissä. Tuli otettua vahingossa yksi ylimääräinen pelejä USA:sta ostellessa ...
Tarjotkaapa, jos kiinnostaa.

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Burana
Jumantsuikka. Mistä tätä peliä saa? :D

Ehkä tuollaisen arvaisi nyt hankkia kun paremmalta puoliskolta tuli melkein ylistäviä kiitossanoja kun menin marakassit lupaa kysymättä hankkimaan. Vaan onko tosiaan tosi ettei samaan ohjaimeen saa yhtä aikaa Nexuksen 4Mbit muistikorttia ja mikrofonia? Entä jos pistää ne toisinpäin niihin paikkoihin? Tai eri ohjaimiin?

Pelin kannessa lukee "Requires Sega VMU" - varmaankin tuon kellon takia. Osaa mielestäni lukea vain porttia A1 ;( Osta minulta samalla VMU, kun ostat sen Seamanin sieltä Huuto.Netistä -> ongelmasi ratkeavat kertaheitolla.

-=Pacdam=-

Nyt on silakoita enää neljä. Mitä mä teen väärin? No, tänään aamulla ne sentään puhui jo lauseilla!
Ja heti täräyttivät "i dont like you"

Nyt on silakoita enää neljä. Mitä mä teen väärin? No, tänään aamulla ne sentään puhui jo lauseilla!
Ja heti täräyttivät "i dont like you"

:D

Mun pitää saada tuo peli käsiin! Argh, jostain rahaa, kauhia laskutulva yllätti!!! :(

Nyt gillmaneja on enää kaksi. Joutuivat raukat kärsimään kylmyydestä kun en kerennyt hoivaamaan kun piti kaahata naistenklinikalle synnyttävä sisko kyydissä.:)
Silakat puhuvat paljon, ja ovat TODELLA töykeitä (piti antaa vähän luunappia), mutta kyselevät myös paljon. Tonppa, hanki peli. Jokaisen Dreamcast-miehen tulee kokea Seaman.

Älkää puhuko enää tämmösistä peleistä prkl kun tulee vaan paha mieli kun ei ole varaa ostaa DreamCastia. Soul Calibur melkein jo pakottaa ostamaan, ja Crazy Taxiakin pitäisi päästä pelaamaan. Jos jostakin järkevään hintaan vain saisi, mutta ei niin järkevää hintaa olekkaan että mulla rahaa olis :(

Ylös Bottom