Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seaman (Sisältää spoilereita)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä en ehtinyt vielä aloittaa kalankasvatusta. Möin avatun paketin Tonpalle, täytyy siis korkata hyllystä uusi ...

-=Pacdam=-

Et suinkaan. Täytyypä tänään katsoa, jos Seamanini olisi vielä hengissä, tai sitten kasvatan uuden. Sakura Taisen 2 ja opiskelut (kohta ruotsin kirjoitukset, argh) syövät tosin aika tehokkaasti vapaa-aikani. ;)

Muille tiedoksi, että VMU:n näytöstä näkee joka kerta ymmärsikö Seaman mitä sille juuri sanoit. Eli se on melko pakollinen.

R

Siis nämä Frankin jutut kuulostavat aivan loistavilta! TULISI JO SE PELI!!!! TAHTOO PELAAMAAN!!!

Sanokaapa muuten Seamaniä tyhmäksi. Vastaus on hyvä! Jos haluat spoilata ilosi, maalaa "I'm not stupid, you're the stupidhead, stuuuuuupiiiidheeeeaad"

Güntherille tuli kyselyikä. Se kyselee mun syntymäpäivää, isän ja äidin vointia ja syntymä päivää, seurustelenko, avovaimon ikä ja syntymäpäivä, olenko naimisissa, asunko tyttöystäväni kanssa yhdessä, onko lapsia, meinaanko hankkia lapsia..... Kaikkea. On se nyt niin tiukkana tuolla....

Taidanpa lopettaa raportoinnin Seamanista, hommaa alkaa mennä NIIN omituiseksi... Kertokaa muutkin kokemuksianne ettei tämä jää minun yksinpuhelukseni.
Güntherillä oli aamulla ilmavaivoja, sen voin vielä kertoa...

Äh.... olisit jatkanut raportointia. Oli melkein samanlainen fiilis kun nyt-liitteen Jeremias pojan kasvukertomus :D

Kirjoitan siitä pidemmän jutun DCFINiin, joka on jo työn alla. Jos se hyväksytään, se julkaistaan. Tosin suosittelen hankkimaan oman Seamanin, Jeremiastakin voit tietysti omaksi harkita, mutta Seaman on helppohoitoisempi. :)

Edit: luulin muuten jo ettei ketään kiinnosta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Kirjoitan siitä pidemmän jutun DCFINiin, joka on jo työn alla. Jos se hyväksytään, se julkaistaan.

Kuulostaa hyvältä :)

Vinkki: Älä pistä juttuun liikaa spoilereita!

Tosin suosittelen hankkimaan oman Seamanin, Jeremiastakin voit tietysti omaksi harkita, mutta Seaman on helppohoitoisempi. :)

Taidan näin aluksi hankkia ton Seamanin :D katotaan sitte miten sujuu kasvatus.

Edit: luulin muuten jo ettei ketään kiinnosta...

Kaikkihan näitä lukee ;) Kato vaikka monestiko tätä threadia on luettu. Itsekkin kasvattelisin fisua, jos aikaa vaan liikenisi. Täytyy odottaa syksyn pimeitä iltoja.

Kiitos Frankille !

-=Pacdam=-

No niin, omat palleroni ovat tankissa. Se saakelin kotilomustekalapaskiainen safkasi osan nuijapäistäni, mutta neljä siellä vielä viilettää. Pari kertaa olen vasta startannut pelin.

Paljonkohan sitä ilmaa pitää tankissa olla? Kannattaako laittaa 100%:n kun lopettaa ja seivaa? Entä lämpötila?

Mun tuurilla nää heput delaa ennen aamua...

Lämmöt ja hapet kattoon aina kun seivaa.
Siis mukavuuden rajoissa, mutta lämmöt sinne 19.90 ja happi 100%

No tätä vähän epäilinkin. Startti oli mulla aika huono kun en tajunnut että tuo happi pitää heittää täysille. Ei meinannut tapahtua mitään. :)

No ehkä nyt...

Alkavat minunkin silakat kasvaa. Niitä on tosin enää kaksi jäljellä. Puhumisen aloittivat eilen, mutta vastailevat aika tylysti kysymyksiin. Alkavat kyllästyä kutittamiseen; toinen sanoi jotain rumaa kun kutitin liikaa... Sen verran rumasti sanoi että piti luunappia iskeä otsaan. Sitte se loukkaantu ja lähti nurkkaan nysväämään...

Ihme otuksia ovat...

pientä päivitystä.
Omat seamanini ovat jo täysikasvuisia siis olleet jo hetken aikaa.
Isoja sammakoita, elelevät molemmat kuivalla maalla.
Toinen on hieman sairaana, se kun söi jotain sopimatonta. Tämä toinen, Günther oli sitten ilmeisesti kaveristaan sen verran huolissaan ja siitä hermostunut että heitteli mua paskapaakuilla ja oli muutenkin inhottava. Pakko oli antaa luunappia.

Ja Pacdamilta kannattaa kysellä tätä peliä.:)

Tänä aamuna alkoi nuijapäät pyöriä minunkin tankissani. En lukenut Frankin viestejä alusta saakka, että säilyy vähän jännitys siitä, mitä tulee tapahtumaan. Jos nyt ylipäätään mitään tapahtuu...

Trust me, veloxneb, kyllä siinä tapahtuu. :)

Ihan ei ole mulla mennyt samanlaisesti kuin Frankilla, vaan en ala tässä pahemmin selittelemään / spoilailemaan muiden tulevia kokemuksia. Sanon vaan että hankkikaa, tässä vasta elämys! :D

Ylös Bottom