Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega-Bundle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MonkeyBoogie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

MonkeyBoogie

New Member
Jet Set Radio ja Sega GT 2002 Ovat kuulemma samalla levyllä, Onko pelit kuitenkin kokonaisia? Eikä mitään limited edition shittiä.

Ja mahtaakohan boxin pelit halventua joskus lähiaikoina, tyyliin ps2 halpispelit.

On tullut tässä odoteltua pelien halpenemista, että viitsisi ostaa edes boxin, mutta nyt kiitos segabundlen:D -> maanantaina kauppaan. Ja jos ei halpiksia ala ilmestyä vuodenloppua kohti, lähtee laatikko vaihtoon :eek:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MonkeyBoogie
Jet Set Radio ja Sega GT 2002 Ovat kuulemma samalla levyllä, Onko pelit kuitenkin kokonaisia? Eikä mitään limited edition shittiä.
Joo ovat kokonaisia. Todennäköisesti ne ovat pistetty samalle levylle mm. tappioiden minimoimiseksi, sillä eiväthän nuo pelipaketit ja itse DVD-levytkään ilmaisia ole...

HobbyHallissa on myytävänä XBox paketti joka sisältää 4 peliä. Jet Set Radio Future, Sega GT 2002, Dead Or Alive 3 ja Project Gotham Racing ja hintaa paketilla on 329.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
HobbyHallissa on myytävänä XBox paketti joka sisältää 4 peliä. Jet Set Radio Future, Sega GT 2002, Dead Or Alive 3 ja Project Gotham Racing ja hintaa paketilla on 329.

Tosi hyvä paketti. Kolme hyvää peliä. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Tosi hyvä paketti. Kolme hyvää peliä. :)
Joo onhan se, tosin itse olisin korvannut vaikka PGR:n Halolla, jotta paketissa ei olisi kahta saman genren peliä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Joo onhan se, tosin itse olisin korvannut vaikka PGR:n Halolla, jotta paketissa ei olisi kahta saman genren peliä.
Niin, mutta hobby hall taitaa vaan lisätä bundleen pelit jotka ei ole menneet niin hyvin kaupaksi.

Noh mielummin korvaisin tuo Sega GT:n Halolla. :) Tosin en ole päässyt kokeilemaan kuin Dreamcastin Sega GT:tä, joten en tiedä minkälainen Xboxin versio on. :o

Minä en kyllä korvaisi noista peleistä mitään. Ja PGR:n vain siinä tapauksessa jos halutaan Halo mukaan niin ettei ole useampaa saman genren peliä. PGR on kyllä loistopeli, sen (ja Halon) kanssa oli mukava aloitella Xbox -pelaamisia silloin muinoin *muistelee* :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Tosin en ole päässyt kokeilemaan kuin Dreamcastin Sega GT:tä, joten en tiedä minkälainen Xboxin versio on. :o

Ei ole kyse mistään Dreamcast -käännöksestä vaan kokonaan uudesta pelistä. Sega GT 2002 on paljon parempi kuin sen edeltäjä.

R

Ylös Bottom