Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega Rally [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

Hex sanoi:
Et vain hiffaa.

Sitä paitsi ihmeellisiä odotuksia monella. Tämä on Sega Rally, ei Sega Richard Burns Rally.
Mitä hiivatin hiffaamista tässä on? Ja ei, minulla ei ole odotuksia tämän pelin, eiä GT:n suhteen. Niitä ihmetellään sitten, kun niihin pääse itse käsiksi (kaupassa tai kaverilla).
 
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

Oma mielipiteeni on että Sega Rally kuuluu samaan kastiin Ridge Racereiden kanssa. Siinä on turha tulla kenenkään vertaamaan pelejä simulaatio-realistisuutta hakeviin peleihin.
Itse pidän hyvin paljon arcademeiningistä sekä simulaatiomeiningistä kunhan ovat hyvin tehtyjä.
 
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

pziuz sanoi:
Mitä hiivatin hiffaamista tässä on? Ja ei, minulla ei ole odotuksia tämän pelin, eiä GT:n suhteen. Niitä ihmetellään sitten, kun niihin pääse itse käsiksi (kaupassa tai kaverilla).
Sitä hiffamista ainakin, että vitsillä heitettyyn Turismo-vertaukseen ei kuulu vastata "ei taida GT olla tuttu" jne.
 
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

Hex sanoi:
Sitä hiffamista ainakin, että vitsillä heitettyyn Turismo-vertaukseen ei kuulu vastata "ei taida GT olla tuttu" jne.
Itse ainakin käsitin sem provona (varsinkin, kun näki, kuka kyseisen letkautuksen heitti), mutta ei siinä mitään. Tuohan onkin hyvä keino puolustella törttilyjään: "Se oli vitsi vain!".
 
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

Foxi sanoi:
No se siitä sit...:(
Kuten myös täällä...jää ostamatta, hyviä rallipelejä kaipaa aina, mutta jos tollasia on :mad niin saa jäädä kauppaan ellei vitosella saa sitä kaupasta! :rolleyes:
 
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

Onko muuten tulossa tän tai ens kuun aikana?
Vois hankkia sillä GT:n tarjouksella jos on...
 
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

26.9

Tää on hemmetin hauska. Jos on vaihtoehtona, voi boksiversion hankkiminen olla parempi idea. Rumble on tosi kovassa käytössä.
 
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

Toisaalta PS3:lla pääsee pelaamaan paremmalla ratilla. Tosin boksi-versiossa pelaan mieluummin kokonaan pädillä. Autoa tulee tulee heitettyä niin paljon ympäriinsä. Tiedä sitten olisiko paremmalla ratilla kuitenkin paras ajaa. Eihän boksin rattikaan tosin huono ole.
 
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

PSN Usasta on demo nyt valumassa(hitaasti tulee), joko on joku kerinnyt kokeilla?

Pitää tässä yön aikana laittaa sitten jotain tuntumia kun saan testattua demon.
 
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

Kaasu pohjassa 95% mutkista ja eikun kääntää niin hyvä tulee.
Täysillä kallioon/seinään ei heilauta autoa sinne tai tänne, en saanut edes katolleen, Rili Arcade.

Muutama laudan pätkän sain irti toisen radan kylän reunoja kun nuohosin, mutta siinä se sitten olikin. Jossain se "pakollinen" helikopterikin pörräsi, lapojen ilmaviima jopa nosti auton korkuisen hiekka/pölypilvenkin.

Rataan tulevat urat ihan Jees, asfaltille kanssa piirtyvät mustat lakut nätisti. Toisen urassa hieman ajotuntuma muuttuu, tai ainakin seuraavilla kiekoilla kun tulee sivuluisussa urien "yli", niin ajotuntuma muuttuu, tosin vain hiukan, mutta niinhän sen pitääkin.

Parin kiekan jälkeen useammasta kohdasta oli hiekka hävinnyt kokonaan, oli kuin olisi joku lumikolalla mennyt ja vienyt hiekat mennessään, pisti jopa hymyilyttämään, kone kuskit menivät välillä jonossa kuin pienen talon porsaat, ainakin 1 auto oli aina hitaampi, kai sekin on "se" pakollinen hidastelija, joka antaa no0013 kuskeille toivoa paremmasta pelistä, jota ei tosin Revosta juurikaan löydy.

Hyppyjen jälkeen näkyy ettei ole ajouria kun vasta siellä missä alastullaan takaisin radan pintaan.

demosta löytyy 2 autoa,Subaru ja Mitsu, 2 "rataa" sekä saa autoihin valittua 2 säädöt, joko Off-Road tai kovalle pinnalle...

Onneton rikitys koko peli, kai joku tosta jotain iloa saa, mutta en minä ainakaan. En missään nimessä 20 enempää koko pelistä menisi maksamaan. Toki tuokin summa jo epäilyttää, maksaa nyt 20 yhden illan huvista, koska enempää tuota ei yksinkertaisesti jaksa.

Hiikeri Rating: **/***** (just ja just)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

Ihan hauskaa arcaderälläilyä se oli ratin kanssa, riippuen pelitilanteesta niin voishan sen eurolla napata Gamestopin tarjouksesta (AKA laittaa varaukseen).

Täyttä hintaa EN maksais.
 
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

No ei tämä nyt ihan huono ollut. Itse asiassa peli näyttää iha hyvältä. Ehkä pidemmän päälle voi tämmöinen perus kaahailu puuduttaa, kun itse pidän vähän enemmän realistisemmasta ajelusta. Mene ja tiedä, netissä tämä voi toimia mainiosti.
 
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

Oli kyllä hämmentävän kiikkerää ajoa kun yöllä pikaisesti Imprezalla ajoin yhden "kisan", auto ei tunnu menevän suoraan niin millään, ihan kuin olisi jäällä ajellut.

Kohtuu nätiltä peli pääosin vaikutti, mitä nyt jotkut taustat kuten puiden lehvästöt melkeinpä last-gen tasoa.

Sega Rally on Sega Rally.. hauskaa arcadea kun sille päälle sattuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sega Rally [PS3 Hype]

demon perusteella on kyllä todellakin arcadea, lintta tiskiin kolmeksi kierrokseksi,
muuta juuri ei tarvikkaan tehdä. (no ohjaamaan ehkä joutuu välillä).

eipä oikein sytyttänyt, ihan nättiä oli, mutta ei tuommosella tuntumalla ilkeä edes pelata.
5/10 saa meikäläiseltä.

:mad:
 
Ylös Bottom