Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tämä nyt on ihan tarua. Juuri viime viikolla tuli ostettua esim. Mr. Bones ja Panzer Dragoon SagaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Onhan niitä pelejä, osa vain helvetillisten kivien takana.
En, koska kaikki savet löytyvät niiltäLainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Ei minulla ainakaan ole resursseja mistään ulkomailta pelejä tilata, taikka siihen varaa. Muistikortin sulta kyllä ottaisin...
Myytkö?
Heh, ja itse muistelin, että kortille sai tallennettua kymmeniä tallennuksia, mutta tarkistettuani tilanteen luku tosiaan pyöriikin sadoissa. Toiselta kortiltani löytyi yhteensä 8190 blockia tilaa, josta eniten vei kerralla Fighting Vipers (54 blockia) ja vähiten Mr Bones (yhden blockin).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan davidleeroth
Gamehousesta hankin omani. Katselin oman kortin täyttymistä ja totesin että kortille mahtuu about 300:n pelin savet. Jau!
Daytona USA: Championship Circuit Edition kummitusautodata vie kivasti vajaat 1000 blokkia, Virtua Fighter 2, Sega Worldwide Soccer ´97, NBA Live ´97 ja Nights sen sijaan tyytyvät vajaaseen 200 blokkiin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Heh, ja itse muistelin, että kortille sai tallennettua kymmeniä tallennuksia, mutta tarkistettuani tilanteen luku tosiaan pyöriikin sadoissa. Toiselta kortiltani löytyi yhteensä 8190 blockia tilaa, josta eniten vei kerralla Fighting Vipers (54 blockia) ja vähiten Mr Bones (yhden blockin).
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neonomide
Korttiasiasta kiinnostuneille tiedoksi, että vain Segan kortit toimivat moitteetta (jos joku haluasi myydä, niin ostaisin minäkin... )
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Radikus
Saturn on kyllä todella lähellä sydäntä, olenko ainut täältä joka osti Saturnin julkaisussa hintaan 3000mk?
Oijoi sitä hetkeä kun Virtua Fighter pärähti käyntiin.