Vastaus: Sega Saturn elää!
Jaahas, että Action Replay 4M+. Onko se luotettava? Mitä tuolla 4 megan muistilaajennuksella tekee? Tukevatko jotkut pelit sitä?
SWWS '97 ei hirveämmin napannut. Ihan OK, mutta ei minulle säilytyksen arvoinen. Sega Rally oli ihana, aivan kuten arcadeversio. Normaalitasolla tuli pelattua heti läpi. Vaan missä on se neljäs rata?
Mitähän muuta sitä pitäisi tilata?...
Uuden pariston kävin ostamassa. Kaipa se vuoden päivät kestää? Sitten täytyy taas ostaa uusi ja pelata peleihin uudet huipputulokset. Ellei satu olemaan joku muu muistikortti johon saveta pariston vaihdon ajaksi.
jkh sanoi:Onneksi olkoon!
Olet varmaan jo vaihtanut sisäistä tallennusmuista ylläpitävän pariston? Sisäiseen muistiin ei tosin paljoa tallennuksia mahdu vaikka se tosin riippuu paljon peleistä miten runsaasti kallisarvoista sisäistä muistia ne rohmuavat. Jos muistimoduulia alkaa ostamaan erikseen niin käsittääkseni ainoa järkevä vaihtoehto on Action Replay 4M+ sillä se pitää tallennusmuistin lisäksi sisällään 4 megan käyttömuistilaajennuksen sekä Japanilaisten import pelien käyttömahdollisuuden.
Olet tuolla toisessa viestissä myymässä Sega Worldwide Soccer '97 peliä? Etkö pitänyt siitä? Minullakin on se ja pidän siitä kovasti. Olen pelannut sitä viimeaikona paljon enemmän kuin PS2:n PES3:a. Joku tuossa pelissä on mistä pidän siinä, riittävän yksinkertainen jotta saa aikaan nopeita pelisessioita mutta kuitenkin pelillisesti monipuolinen.
Mitäs muuten nyt sitten pidit Sega Rallystä?
Jaahas, että Action Replay 4M+. Onko se luotettava? Mitä tuolla 4 megan muistilaajennuksella tekee? Tukevatko jotkut pelit sitä?
SWWS '97 ei hirveämmin napannut. Ihan OK, mutta ei minulle säilytyksen arvoinen. Sega Rally oli ihana, aivan kuten arcadeversio. Normaalitasolla tuli pelattua heti läpi. Vaan missä on se neljäs rata?
Mitähän muuta sitä pitäisi tilata?...
Uuden pariston kävin ostamassa. Kaipa se vuoden päivät kestää? Sitten täytyy taas ostaa uusi ja pelata peleihin uudet huipputulokset. Ellei satu olemaan joku muu muistikortti johon saveta pariston vaihdon ajaksi.