Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)
Juuri sitä se tarkoittaa, eli kiintolevyn vaihto taikka alustus ei kuluta aktivointeja.Vaikuttaako konsolin kovalevyn vaihto/alustus, tehdas asetusten palautus ym recorvery-menun suorittaminen millään tavalla tuohon "5 eri konsolin" sääntöön? Tarkoittaako tuo siis että "yhteensä viiteen eri AKTIVOITUUN PS3-konsoliin.
Kyllä. PSN-tunnuksella voi siis olla aktivoituna yhtä aikaa max. 5 eri PS3-järjestelmää, mutta jos yhden tai useamman deaktivoi, vapautuu yhtä monta aktivointia käyttöön taas muille PS3-järjestelmille.Esimerkki 2. Lataan store-ostoksen viidelle koneelle. Tämän jälkeen deaktivoin koneista kaksi. Onko minulla tämän jälkeen taas mahdollisuus ladata tuo sama ostos kahteen eri konsoliin?
Vain siinä tapauksessa, että konsoli vaihtuu jokaisen takuuvaihdon yhteydessä. Jos olet itse YLOD-korjaukset tehnyt koko ajan samalle konsolille, on aktivointeja mennyt edelleen vain yksi. Yksinkertaistaen voisi sanoa, että yksi aktivointi = yksi fyysinen konsoli.Tarkoittaako tämä siis sitä, että jos konsolini saa tuon YLOD:in vielä kaksi kertaa noiden tahnojen takia, niin minun on enää täysin turha aktivoida tuota minun vanhaa käyttäjääni?