PS3 kopiointi osittain
Tässä viisaammille probleema.
Pleikkarilla on yksi master account tili ja sillä on pelannut isä ja poika. Ostin toisen pleikkarin ja nyt minun pitäisi siirtää omat tietoni uudelle koneelle ja jättää pojan kiinnostuksen kohteet vanhalle.
Vanhalle pitäisi saada jäämään/toimimaan:
- Monstermania PS3 storesta ladattu
- Hercules PS3 storesta ladattu
- Harry Potter save data (lukoton) (trophyt jos mahdollista)ja sekin pelattu minun accountille
- Pojalle oma account/sub account, jotta voi ladata päivitykset MUTTA pitäisi olla lapsilukko ettei pääse lataamaan väärä sisältöä netin kautta eikä pääse browsaileen
Uudelle menis sitten minun kaikki savet ja trophyt:
- peli saveja (lukottomia)
- PS3 latauksia
- singstar latauksia (lienee ongelma Tiedonkuljetuksessa)
- täältä voi poistua Monstermania ja Hercules.
Ajattelin käyttää PS3™ | Tiedonkuljetustyökalu, mutta onko tuo paras tapa saavuttaa mitä haluan? Miten saada lapsiturvallinen PS3 ettei tarvi pelätä pojan törmäävän vanhemmille tarkoitettuun kamaan verkossa?
Tässä viisaammille probleema.
Pleikkarilla on yksi master account tili ja sillä on pelannut isä ja poika. Ostin toisen pleikkarin ja nyt minun pitäisi siirtää omat tietoni uudelle koneelle ja jättää pojan kiinnostuksen kohteet vanhalle.
Vanhalle pitäisi saada jäämään/toimimaan:
- Monstermania PS3 storesta ladattu
- Hercules PS3 storesta ladattu
- Harry Potter save data (lukoton) (trophyt jos mahdollista)ja sekin pelattu minun accountille
- Pojalle oma account/sub account, jotta voi ladata päivitykset MUTTA pitäisi olla lapsilukko ettei pääse lataamaan väärä sisältöä netin kautta eikä pääse browsaileen
Uudelle menis sitten minun kaikki savet ja trophyt:
- peli saveja (lukottomia)
- PS3 latauksia
- singstar latauksia (lienee ongelma Tiedonkuljetuksessa)
- täältä voi poistua Monstermania ja Hercules.
Ajattelin käyttää PS3™ | Tiedonkuljetustyökalu, mutta onko tuo paras tapa saavuttaa mitä haluan? Miten saada lapsiturvallinen PS3 ettei tarvi pelätä pojan törmäävän vanhemmille tarkoitettuun kamaan verkossa?