Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bochu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Jos on oikeasti kadoksissa, eli tuolla tunnuksella ladattu, niin ei muuta kuin soittoa tai mailia hotlineen. Jos sulla on monta tiliä, niin käy nekin läpi.

Mikäs mahtaisi olla oikea osoite :confused: Itse en löytänyt virallisilta sivuilta minkäänlaista "Ota yhteyttä" kohtaa bongannut :/
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Mikäs mahtaisi olla oikea osoite :confused: Itse en löytänyt virallisilta sivuilta minkäänlaista "Ota yhteyttä" kohtaa bongannut :/
Yhteystiedot löytyvät esim. ongelma-FAQista.

Q: Miten voin ottaa yhteyttä Nordisk Filmiin?
A: Lähetä sähköpostia osoitteeseen fi-hotline <ät> nordiskfilm.com. Asiakastuen numero on 0600 - 411 911 (arkisin klo 12-18). Puhelu maksaa 0,79 /min + pvm.
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Tälläinen tilanne: ostin, latasin, kone väitti asentaneensa pelin, mutta peliä en löydä ps3 mistään. Pelitiedon työkalusta löytyy kuvake pelistä, mutta sitä kautta ei pääse pelaamaan. Osaisiko joku neuvoa?
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Tälläinen tilanne: ostin, latasin, kone väitti asentaneensa pelin, mutta peliä en löydä ps3 mistään. Pelitiedon työkalusta löytyy kuvake pelistä, mutta sitä kautta ei pääse pelaamaan. Osaisiko joku neuvoa?

Kyseessä oleva peli auttaisi asiaa. Mutta voisiko olla, että pelistä on ilmainen trial, johon ostetaan sitten aukaisukoodi. Vai miksi sitä kutsutaan. Eli lataa se pelin ilmainen trial versio myös. Ostit todennäköisesti aukaisukoodin ja se pakettiin kuuluva ilmainen Trial -lataus on vielä lataamatta.
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Kyseessä oleva peli auttaisi asiaa. Mutta voisiko olla, että pelistä on ilmainen trial, johon ostetaan sitten aukaisukoodi. Vai miksi sitä kutsutaan. Eli lataa se pelin ilmainen trial versio myös. Ostit todennäköisesti aukaisukoodin ja se pakettiin kuuluva ilmainen Trial -lataus on vielä lataamatta.

walking dead episode 1 new day, mutta kokeilen tuota kikkaa, kiitos neuvosta!
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

real_triggers_pic1.jpg

Kenelläkään tietoa että kestääkö nämä mitään? Eli siis kestääkö siinä paikallaan vai alkavatko valua pois ajan kanssa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

real_triggers_pic1.jpg

Kenelläkään tietoa että kestääkö nämä mitään? Eli siis kestääkö siinä paikallaan vai alkavatko valua pois ajan kanssa?

Kyllä ne kestää suht kovaa pelaamista.
Mulla on kerran pari lähtenyt irti pelin tuoksinassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Osaisko joku hieman selventää ja kertoa - haluan deactivoida konsolit joita en enään omista / niille pääse käsiksi millään.

Löysin osoitteesta: https://account.sonyentertainmentnetwork.com/cam/devices/device-list.action listan konsoleista joille olen kirjautunut (muutama oma ja muutama kaverin). Mistä tiedän mikä näistä on ns. viimeisin jonka olen hankkinut (eli konsoli jota käytän päivittäin?). Varmaan "fiksuinta" kuolettaa noi muut tuolta listalta eikö? Pahoittelut, jos kysymys esitetty epäselvästi - toivottavasti joku saa kiinni mitä tarkoitan.

Kiitos vastauksista.

Tuossa vielä kuva jonka nappasin tuolta sivuilta:


lisäys - jos kuoletan noi kaikki, toimivatko lataamani sisällöt enään... vai?
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Osaisko joku hieman selventää ja kertoa - haluan deactivoida konsolit joita en enään omista / niille pääse käsiksi millään.

Löysin osoitteesta: https://account.sonyentertainmentnetwork.com/cam/devices/device-list.action listan konsoleista joille olen kirjautunut (muutama oma ja muutama kaverin). Mistä tiedän mikä näistä on ns. viimeisin jonka olen hankkinut (eli konsoli jota käytän päivittäin?). Varmaan "fiksuinta" kuolettaa noi muut tuolta listalta eikö?

Itse olen miettinyt kanssa, että mistä saisi deactivoitua konsolit jotka olen myynyt joskus eteenpäin. En ole tajunnut sitä konsolista tehdä suoraan. Tuolta laittamaltasi sivultakaan se ei onnistu.

"You can only deactivate your PlayStation®3 system from PlayStation®Network using your PS3™ system. You cannot deactivate it using a PSP® (PlayStation®Portable) system or PC."

Taitaa olla jo viides pleikkari menossa ja eikös noita PSN ostoksia saanut ladattua vain 5 aktivoidulle koneelle? Eli jos haluan kaverin koneella ladata omilla tunnuksilla aikaisempia ostoksiani niin se ei onnistu, koska aktivoituja konsoleja on liikaa. Vai olenko ymmärtänyt väärin?
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Itse olen miettinyt kanssa, että mistä saisi deactivoitua konsolit jotka olen myynyt joskus eteenpäin. En ole tajunnut sitä konsolista tehdä suoraan. Tuolta laittamaltasi sivultakaan se ei onnistu.

"You can only deactivate your PlayStation®3 system from PlayStation®Network using your PS3™ system. You cannot deactivate it using a PSP® (PlayStation®Portable) system or PC."

Taitaa olla jo viides pleikkari menossa ja eikös noita PSN ostoksia saanut ladattua vain 5 aktivoidulle koneelle? Eli jos haluan kaverin koneella ladata omilla tunnuksilla aikaisempia ostoksiani niin se ei onnistu, koska aktivoituja konsoleja on liikaa. Vai olenko ymmärtänyt väärin?

Sama juttu itellä. Täytyy siis käyä kaverin konsolilla kirjautumassa ja tekemässä deaktivointi - onneksi muistan konsolit joilla olen käynyt. Harmi, kun en ole tajunnut tehdä tätä konsoleille jotka olen myynyt eteenpäin joten niille ei taida olla enään mitään tehtävissä? Ellei Nordisk Filmin kautta onnistu tai jotakin muuta kautta? Tunnusta ei ole käytetty pelien jakamiseen kertaakaan...

Ajatuksena oli ostaa uusi konsoli ja ladata tänne tietenkin kaikki sisältö mitä "lataus historiasta" löytyypi.

Ihmettelen miten noita tuolla listalla on noin monta vaikka en ole koskaan yhdeltäkään konsolilta tehnyt sitä "aktivoi ps3 järjestelmäsi" toimintoa. Ehkä ne siis kerääntyvät sinne sitä mukaan, kun kirjaudut johonkin konsolille?

lisäys - taidan soittaa tonne NF :lle ja tiedustella onnistuuko laitteiden deaktivointi sitä kautta. Vai onkohan turhaa?
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Sama juttu itellä. Täytyy siis käyä kaverin konsolilla kirjautumassa ja tekemässä deaktivointi - onneksi muistan konsolit joilla olen käynyt.

Itsellä kaikki on myyty eteenpäin tuntemattomille ja tämä ei ole mahdollista. Ei viitsisi PSN tunnustakaan alkaa vaihtamaan tämän takia. On varmaan laitettava kysymystä tukeen.
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Löysin osoitteesta: https://account.sonyentertainmentnetwork.com/cam/devices/device-list.action listan konsoleista joille olen kirjautunut (muutama oma ja muutama kaverin). Mistä tiedän mikä näistä on ns. viimeisin jonka olen hankkinut (eli konsoli jota käytän päivittäin?). Varmaan "fiksuinta" kuolettaa noi muut tuolta listalta eikö?
Yksittäisen konsolin (PS3, PSP, Vita) voi deaktivoida vain konsolista itsestään. Tuon sivuston kautta voi tehdä kyllä kaikkien laitteiden yhteisdeaktivoinnin. Se on mahdollista tehdä vain kerran kuudessa (vai 12:ssa?) kuukaudessa. Tuota käyttämällä kaikki PSN-tunnuksellesi aktivoidut konsolit deaktivoituvat automaattisesti seuraavan kerran verkkoon yhdistäessään.

Deaktivoinnin myötä kaikki PSN-tunnuksella hankittu, ostoskorin kautta kulkenut* materiaali menettää käyttöoikeutensa kyseisessä konsolissa.

* Trailerit ja taustakuvat eivät mene koriin, joten niiden käyttöoikeuttakaan ei ole sidottu PSN-tunnukseen.
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Yksittäisen konsolin (PS3, PSP, Vita) voi deaktivoida vain konsolista itsestään. Tuon sivuston kautta voi tehdä kyllä kaikkien laitteiden yhteisdeaktivoinnin. Se on mahdollista tehdä vain kerran kuudessa (vai 12:ssa?) kuukaudessa. Tuota käyttämällä kaikki PSN-tunnuksellesi aktivoidut konsolit deaktivoituvat automaattisesti seuraavan kerran verkkoon yhdistäessään.

Deaktivoinnin myötä kaikki PSN-tunnuksella hankittu, ostoskorin kautta kulkenut* materiaali menettää käyttöoikeutensa kyseisessä konsolissa.

* Trailerit ja taustakuvat eivät mene koriin, joten niiden käyttöoikeuttakaan ei ole sidottu PSN-tunnukseen.

Niin justiinsa - ja sitä en tietenkään halua, kun ladattua / maksettua tavaraa on runsaasti.

Haluaisin siis deaktivoida vain ne konsolit jotka eivät ole enään hallussani. Sivuston perusteella olisi vielä yksi aktivointi tekemättä - taidan tehdä sen, jotta näen mikä noista ikoneista kuvastaa tätä konsolia joka on käytössäni ja pyydän jotakin kautta (MITÄ?) tekemään deaktivoinnin noille muille.

.....lisäys - viisihän noita järjestelmiä jo näytti olevan. Mitäs sitten? Onpas vaikeeta, taidan jättää uuden konsolin ostamatta. :(
.....ellen sitten vaihda konsolin "nimeä" niin päivittyyköhän se tonne listalle autom? vaikka en ole aktivointia tehnyt uusimmalla konsolilla joka tällä hetkellä käytössä. vastaus: This is the name you give your device to help identify it. This name is unique to your account, displayed only in account management, and will not be seen by any other account accessing the device. Eli en saa silläkään keinolle selvennettyä mikä noista järjestelmistä 1,2,3,4 vai 5 on tällä hetkellä käytössäni.
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Tämä kaikkien konsolien deaktivointi riitti minulle. Miten en ole tätä aikaisemmin tuolta huomannut :) Kiitoksia TT-2k.
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Hei. Tuossa äskein ajattelin pelailla hieman Portal 2:sta. Laitoin levykkeen ihan normaalisti siihen levykkeen syöttökohtaan ja työnsin levykkeen niin että koneisto tunnistaa että levykettä ollaan syöttämässä. Mutta levyke ei liikkunutkaan, yritin laittaa levykettä syvemmälle mutta se ei liikkunut. Aseman koneisto pysähtyi ja levy oli kuitenkin puoliksi sisällä. Sain vielä tyrkättyä levyn asemaan siten että sain sen ulos painamalla painiketta jolla levyke normaalisti otetaan ulos. Tätä on nyt sattunut muutamaan otteeseen mutta ei vielä noi pahasti. Yleensä kun on vähän auttanu levykettä niin se on mennyt. Kokeilin vielä laittaa levykkeen asemaan ja se meni ihan normaalisti.
Onko muilla tapahtunut vastaavaa? Onkohan levyaseman levynasetus koneisto menossa sököksi?

Käytössäni on Slim 160 gb ja varustettuna CECH-3004A raudalla.
 
nalluc: Ei sitä deaktivointia pidä pelätä, voit aivan vapaasti aktivoida kaikki käytössäsi olevat konsolit uudestaan. Eli sen yleisen deaktivoinnin jälkeen aktivointeja kuluu vain niihin laitteisin, jotka todella ovat hallussasi. Mitään ei tarvitse edes ladata uudestaan, ostamisesta puhumattakaan.

Aktivointikertojen lukumäärää ei siis ole rajoitettu. Rajoitus koskee vain yhtäaikaa aktivoitujen laitteiden lukumäärää. Lisätietoa löytynee jostakin KFINiin rustaamastani FAQista.

The_Akzu: Eihän sen noin tietystikään pitäisi tehdä. Ole yhteydessä viralliseen tukeen ja kysy, onko kyseessä takuuvaihtoon oikeuttava tai huoltoa vaativa vika.
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

nalluc: Ei sitä deaktivointia pidä pelätä, voit aivan vapaasti aktivoida kaikki käytössäsi olevat konsolit uudestaan. Eli sen yleisen deaktivoinnin jälkeen aktivointeja kuluu vain niihin laitteisin, jotka todella ovat hallussasi. Mitään ei tarvitse edes ladata uudestaan, ostamisesta puhumattakaan.

Niin justiinsa - kiitoksia TT-2k

Oli vain ongelmia luetun ymmärtämissä tällä kertaa ;) kiitos!


"Deaktivoinnin myötä kaikki PSN-tunnuksella hankittu, ostoskorin kautta kulkenut* materiaali menettää käyttöoikeutensa kyseisessä konsolissa."
...tarkoittaa vain sitä, että ko. maksettu / ladattu materiaali ei toimi niissä konsoleissa enään mihin ei kirjaudu käyttäjätunnuksellani: Techniqo - eikö niin? Varmistus vielä ennen kun painan nappia. Kaikki mitä olen ladannut / maksanut toimii käytössä olevalla konsolilla, kun kirjaudun takaisin sisään. Eiks je?
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Uskoisin tietäväni vastauksen, mutta kysyn nyt silti.

Jos ostan USA:n PS-storesta pelin, jonka onlinepuoli vaatii onlinepassin(joka on aktivoitava ko. käyttäjällä), niin enkös minä voi silti pelata ko. peliä, myös netissä, minun päätililläni (joka luonnollisesti käyttää EU-storea)? Käsittääkseni onlinepassien aktivointihan on konsoli- eikä käyttäjäkohtainen?
 
Jos ostan USA:n PS-storesta pelin, jonka onlinepuoli vaatii onlinepassin(joka on aktivoitava ko. käyttäjällä), niin enkös minä voi silti pelata ko. peliä, myös netissä, minun päätililläni (joka luonnollisesti käyttää EU-storea)?
Kyllä, juuri näin.
 
Vastaus: Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!)

Pystyykö pleikkarilla katselemaan videoita ulkoselta kovalevyltä?
 
Ylös Bottom