Kyllä tässäkin voi oveluudella ja hieman grindaamisellakin peliä helpottaa. Se grindaus on vain tässä enemmän käytössä olevien taitojen lisäämistä, ei niinkään levuttamista ja sitä kautta hahmon yleisten arvojen parantamista, kuten on ollut aikaisemmissa Soulsborne-peleissä.
Jokaisessa bossissa ja minibossissa, jonka olen tähän mennessä Sekirossa kohdannut, on ollut selkeästi erilaisia tapoja niiden voittamiseeen ja aina on ollut loppujen lopuksi joku yllättävän helppokin tapa. Mutta hiton monta kuolemaa sitä on joutunut jo kokemaan, että sellaisen tavan on keksinyt. Ja ennen sitä tuntuu puhtaalta masokismilta tuo pelaaminen.

Mutta kyllä sitä vaan aina eteenpäin olen ainakin itse päässyt, vaikka olen tällainen varttuneempi jo 1972 syntynyt peluri, jolla refleksit ovat tuskin enää ainakaan nuoruusvuosien tasolla.
Haasteet peleissä kyllä kelpaavat, kunhan ne eivät vaadi pelkästään nopeita refleksejä. Ja näinhän ei kyllä mielestäni ole ollut missään From Softwaren pelissä tähän mennessä, eikä vaikuttaisi nytkään olevan.
Ihan mielenkiinnosta tiedustelen, että minkä bossin koet ”ekaksi” bossiksi? Soulsborne peleille kun on tyypillistä, että bosseja voi vetää aika monenlaisessa järjestyksessä, ja samoin näyttää selkeästi olevan Sekirossakin. Tuo bossin nimi toki mielellään spoilerina, jos siihen viitsit vastailla.