Nisupulla
Jäsen / [FL]
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016
Tässähän on näitä tekijöitä, jotka tekivät Bad Company 2:sta sen klassikon. Kapeat putket, jotka pitivät jengin hyvin kasassa. Hahmoluokat tukivat toisiaan väistämättä. Yhteisessä partyssa kaikkia tarvittiin. Tärkeää oli myös ympäristön hajoavaisuus, joka varmisti yllätyksen jokaiseen erään. Tarinapuolella huumori lienee leimaavinta. Kokonaisuus on osiensa summa ja tässä ne osuivat yhteen harvinaisen hyvin. Seiraavaksi ilmestynyt Battlefield 3 onnistui myös kokoamaan samat porukat tunnelmallisiin pelihetkiin. Nelonen toisti jo ehkä liiaksi samaa kaavaa.
http://youtu.be/jKmKGdvksh8
No yksi syy varmasti on se kenttien lähes täysi tuhottavuus, talot sortuu niskaan jne.
Yksi syy BC2:n menestykseen oli kenttien suunnitelu rush pelimuotoa varten. BF4:ssä kaikki kentät ovat vain laajoja conquest large kenttiä, joihin on sitten jälkikäteen liimattu rush objectivet päälle.
Tässähän on näitä tekijöitä, jotka tekivät Bad Company 2:sta sen klassikon. Kapeat putket, jotka pitivät jengin hyvin kasassa. Hahmoluokat tukivat toisiaan väistämättä. Yhteisessä partyssa kaikkia tarvittiin. Tärkeää oli myös ympäristön hajoavaisuus, joka varmisti yllätyksen jokaiseen erään. Tarinapuolella huumori lienee leimaavinta. Kokonaisuus on osiensa summa ja tässä ne osuivat yhteen harvinaisen hyvin. Seiraavaksi ilmestynyt Battlefield 3 onnistui myös kokoamaan samat porukat tunnelmallisiin pelihetkiin. Nelonen toisti jo ehkä liiaksi samaa kaavaa.
http://youtu.be/jKmKGdvksh8