Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seuraava Battlefield Q4/2016

Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Eipä se arcadeen mitenkään sovikaan. Mutta onhan nykybäfässä se hc-moodi siellä vähän sitä vaan jatkojalostais paremmaksi.
Miten sitten tuo aseen "hajoaminen" ajan saatossa? Korjaako kuolema pyssyn uudestaan, miten tuon saisi sitten itse pelin aikana korjattua jne.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Miten sitten tuo aseen "hajoaminen" ajan saatossa? Korjaako kuolema pyssyn uudestaan, miten tuon saisi sitten itse pelin aikana korjattua jne.
Ei nyt hajoamista mutta esim vikatilaan jumiutuminen, panos killissä tms. Ihan itse siinä hetkessä se korjaamalla ja käyttämällä muutama sekunti siihen tai heittämällä menemään ja jatkamaan pistoolilla ennenkun löytää uuden / kuolee.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Ei nyt hajoamista mutta esim vikatilaan jumiutuminen, panos killissä tms. Ihan itse siinä hetkessä se korjaamalla ja käyttämällä muutama sekunti siihen tai heittämällä menemään ja jatkamaan pistoolilla ennenkun löytää uuden / kuolee.
itkun ja valituksen määrä voisi jo olla aikamoinen, jos ase vaan randomina menisi jumiin. Hassulta se myös tuntuisi, että pakasta vedetty rynkky nyt jumittelisi vähän väliä.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Tuntuu siltä, että kaikki tuollaiset satunnaisuuteen liittyvät pelitapahtumat olisivat käytännössä kuolinisku vähänkään kilpailullisemmalle pelaamiselle. Kukaan ei halua hävitä matseja jonkin hassunhauskan jumiutuneen aseen latausanimaation takia.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Tuntuu siltä, että kaikki tuollaiset satunnaisuuteen liittyvät pelitapahtumat olisivat käytännössä kuolinisku vähänkään kilpailullisemmalle pelaamiselle. Kukaan ei halua hävitä matseja jonkin hassunhauskan jumiutuneen aseen latausanimaation takia.
Kilpapelaaminen olisi tosiaan mahdotonta, jos satunnaisgeneraattori päättäisi, koska pyssy laukeaa ja koska ei.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Jumiutuminen satunnaisesti ei todellakaan sopisi kilpailulliseen moninpeliin, mutta yksinpelissä se voisi toimia. Mieleen tulee Far Cry 2 jossa aseet aina välillä jumiutuivat.

Mutta toisaalta nykyaikaisen tuliaseen häiriöt ovat sen verran harvinaisia, että jumiutuminen ei välttämättä sopisi BF:n kaltaiseen peliin jossa maailman parhaiten varustetut joukot sotivat uusimmilla välineillä. :rolleyes:
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Kyllä niitä silti tulee. Enkä ymmärrä miksi tähän piti nyt se kilpapelaaminen vääntää mukaan, eikös sitä bäfääkin ihan sillä tavallisella puolella pelata eikä siellä hc:ssa tms. Mikä sen nimi nyt olikaan, mihin tälläisen soisin tulevan.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Kyllä niitä silti tulee. Enkä ymmärrä miksi tähän piti nyt se kilpapelaaminen vääntää mukaan, eikös sitä bäfääkin ihan sillä tavallisella puolella pelata eikä siellä hc:ssa tms. Mikä sen nimi nyt olikaan, mihin tälläisen soisin tulevan.

Siis kilpailullisella moninpelillä tarkoitin moninpeliä jossa vastustaja on ihminen. Erotuksena PvE-moninpelistä eli Destinyn raidesta yms. HC:ssä tällaiset mekaniikat voisivat periaatteessa ollakin, mutta PvP:ssä kaikenlainen satunnaisuus on aina pahasta ja muuten kuin täydellisesti toteutettuna tappaa nopeasti pelihalut.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Juu ei.

Parasta olisi että hautaisivat koko HC:n jo. BC2:ssa se toimi muttei koskaan sen jälkeen. Tällöin pästäisiin siihen ettei foorumeilla olisi porukkaa vinkumassa eri lähtökohdista nerffejä ja buffeja. Kaikki haaveet jumiutuvista aseista ja mielellään myös kaikki lukkiutuvat ohjukset ja muut vempeleet olisi syytä haudata. Lopettaa se kädestä kiinni pitäminen. Niitä ei saa ikinä tasapainoon, joko niillä ei tee mitään tai sitte ne on aivan liian helppoja käyttää jolloin valtaosa ei koskaan opi käyttämään ajoneuvoja kuin takseina.

Realismia jos haluaa, jumiutuvia aseita ja laakista vainaa menoa niin Arman forumeille vinkumaan, se peli taipuu jo valmiiksi vaikka mihin mutta please jättäkää Dicen foorumit rauhaan ettei swedut saa mitään aivopieruja aikaiseksi. Antakaa Bäfän olla Bäfä.

Olen todella pettynyt jos ja kun mennään valtavirran mukana taas lähi-tulevaisuuteen, lisää turhaa krääsää ja lisää aloittelijaystävällisiä lukkiutuvia härpäkkeitä. 1944 tai Vietnam olisivat olleet loistavia alustoja lepyttää pelin veteraaneja.
Noh... Raha puhuu ja veteraanit lähtee kävelemään. Nykyinen suunta, Hardlinen ryssiminen PC:llä täysin ilman mitään anteeksi pyyntöä tai korvauksia premiumin ostaneille taitaa ainakin sinetöidä omat ostopäätökset jollei yllätyksiä tule ja tästä tulee Dicen/Frostbytin toinen sotapeli jonka jätän kauppaan... Pitäkää tunkkinne, onneksi pienemmät firmat tekee edelleen sotapelejä.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Muutenkin kuulutan realismia enkä sitä että sniperillä joutuu ampumaan rintaan pari kertaa että kaveri pysähtyy.
Realismia voisi olla myös se, että kaverilla on taisteluliivit luotisuojalevyillä, jolloin kiväärinluoti rintaan ei tuottaisi käytännössä yhtään vahinkoa. Tuollaista tosin tuskin kovin moni toivoo.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Realismia voisi olla myös se, että kaverilla on taisteluliivit luotisuojalevyillä, jolloin kiväärinluoti rintaan ei tuottaisi käytännössä yhtään vahinkoa. Tuollaista tosin tuskin kovin moni toivoo.

Tästähän on jo huonoja kokemuksia esim. BF4:n defensive field upgrade, joka jo heti ensimmäisellä tasolla antoi käyttäjälleen torso-osumiin suojausta. Typerä suunnittelumoka, joka johti siihen, että lähes kaikki käyttivät tuota yhtä ja samaa parannusta. Bäfä nelosen vauriomallinnuksessa se tarkoitti, että kestit käytännössä yhden luodin enemmän rinnan alueelle.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Oispa hurjaa jos oikeasti olisi 1./2. maailmansota mihin sijoittuu, nyt kun CoDikin menee vaan pitemmälle tulevaisuuteen. Kelpais ainakin näyttämönä, ei tosin Bäfät ole tähän mennessä kauheasti maistuneet, mutta jo pelkkä oikea teema pelastaa paljon.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Entä jos toi hyypiö kattookin edessään olevaa, valtavaa avaruusalusta...? Toivottavasti ei. xD

Jos on WW2 , niin sitä vois juhlia.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Entä jos toi hyypiö kattookin edessään olevaa, valtavaa avaruusalusta...?

No, Angry Joe veikkaa sieltä tulevan Battlefield 2143. Huomenna perjantainahan tuon pitäisi selvitä kun EA/DICE kertovat pelistä lisää.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

WW1 Maistuisi tännekin vaikka tuskin äijä zeppeliiniä kattoo, joku ubertaistelualus tulevaisuudesta se kuitenkin on. Ei nykynuorille kelpaa avotähtäimet ja potkurikoneet vaan metelöivät palstoilla nii kauan että saavat mitä haluavat. Mutta tänäänhän tuo selviää, jännä silti nähdä mitä ovat alkaneet työstää.
 
Vastaus: Seuraava Battlefield Q4/2016

Oma veikkaus ja toive on 2143, mutta toisaalta battlefront saattaisi olla avomaastoineen hyvää harjoittelua Paschendalen mutapaska kukkuloiden taisteluihin. Eli siis WW1
Noh pari tuntia, then we know.
 
Ylös Bottom