Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seuraava Rautanyrkki-miitti

Ei... 50hrz täällä päin, ikävä kyllä.
En ollu pelannu TTT:tä vuoteen tai pariin ennen RN:iä, mutta nyt alko taas innostus sitä kohtaan ja sain jopa pari kaveriaki pelaamaan.

T4 en oo pelannu miitin jälkeen, kun ei sitä kukaan omista... Pitäis ehkä pikkuhiljaa saada se jostain ni pääsis jopa harjottelemaan sitä.

Tajusin tossa äsken että mulla on ollu combovideo kokoelmassani sun videoitas muutaman vuoden ajan... :)

Onko mahdollista jonain päivänä päästä muuten vaan matsaamaan sua vastaan?
 
Voi kyykkä!
Mun performanssinihan oli kamalampaa ku muistinkaan...
Mitäköhän hittoa ajattelin ku jankkasin Jinillä 1,2 ja WGF:ää?
Heh! Oikeasti, kertakaikkisen kauheeta, ihan niinku ajattelinki.
Kiitos, kun vaivauduit laittamaan ne jakoon. Ehkä ens kerralla paremmin...
 
Juu, rehellisesti sanoen ei ollut kovin vahva esitys sulta tuo turnaus verrattuna casual peleihis. Mutta eipä sikäli, omiin matseihin ei ole koskaan tyytyväinen. :rolleyes:

Pistäkää ihmeessä Acceleratorit tilaukseen jos vain tilillä tai lompakossa makaa pari kymppiä ylimääräistä. Luulisi kiinnostuksen kasvavan entisestään. Vaikka T4:n avulla 60Hz:n pariin pääsee tietysti helpommin ja eihän se kait maksakaan nykyään kuin noin 30 euroa.

Et ole tainnut seurata TTT-kejua kovin ahkerasti? :) Olen siellä nimittäin viime aikoina ahkerasti yrittänyt houkutella porukkaa pelaamaan. Ja menestystäkin on ollut vaihtelevasti. Täälläpäin on ollut tapana pelailla lähinnä sunnuntaisin, mutta kyllä muutkin päivät yleensä käy kun ajoissa ilmottaa. Eli tervetuloa vaan visiitille, jos ootte pääkaupunkiseudulla käymässä.
 
Nyt ei koske Rautanyrkkiä, mutta kun miittiasiaa on kuitenkin niin tulkoon vaivihkaa tähän ketjuun. Jos jotain haittaa niin haastakoon Tekkenissä tai Evossa, muuta murinaa ei kuunnella! ;)

Eli (ainakin) Veibille ja Ukolle tiedoksi että tässä kuussa on viikonloput jo pois laskuista muiden menojen takia. Maaliskuussa toinen viikonloppu (13.-14.) ei sovi, mutta muuten koko kuussa ei, ainakaan vielä, leirejä ja kisoja ole. Eli sinne voidaan jotain koittaa järkätä! Muutkin on ehdottomasti tervetulleita, tosin yhdellä koneella pelataan...paitsi jos näyttää että tulijoita on enemmänkin. (Tarjolla on siis TTT, T4, T3, Evo, GGX2, SC2 ja kaikkea muuta genren ulkopuolelta. Multitap löytyy.)

illu out
 
No muahan ainakin periaattessa kiinnostaa kaikenlaiset miitit. Raha ja ajoitus onkin sitten toinen asia. Ei kannata mun aikataulujen mukaan tietenkään ruveta järkkäilemään, mutta sanotaan nyt samalla että itelleni sopis maaliskuussa (toisen lisäksi) viimeinen viikonloppu 28.-29.3. Voisin myös kuvitella että Juhana saattaisi tarttua mukaan, jos ei työt estä.
 
Mikäs siinä, mielellään otan selkääni! :)

Mutta pitää tosiaan sanoa että tiloina on mun järrrrjettömän suuri solu täällä opiskelijakämpässä, ja vaan toi yks kone/telkkari on käytössä. Kämppisten telkkareiden osalta ei oikein voi mennä lupailemaan yhtään mitään. Miitti ei ehkä olekaan ihan osuvin sana. ;) Plus sitten se tosiasia, etten minäkään oikein kahta päivää voi upottaa pelkästään pelaamiseen. Viimeksi Veibin kanssa miitti kesti noin vuorokauden, mikä oli mulle ihan sopiva ("hukkasin" vain yhden päivän). Tosin siinä ei tarvinnut paljoa huilailla matsien välissä, sama aika ei välttämättä riitä jos pelaajia on enemmän.

Eli olosuhteet ei tarjoa mahdollisuutta sen suurempien eventtien järjestämiseen, sellaset 3-4 henkeä pystyn majoittamaan yön yli (olettaen että yö käytetään nukkumiseen :p). Jos kaikesta huolimatta on kiinnostusta tulla kauempaakin, niin tervetuloa. Todellakin. Kyllä täällä pienet sessiot järkätään jos tarve vaatii. Täytyy nyt vaan kattoa mitä muiden kalenterit sanoo. Ja toivoa ettei mulla mitään merkittäviä muutoksia tapahdu ohjelmassa.

PS. Loppujen lopuksi tänne olis hyvä järjestää tapahtumia, tuo YO-talo loistavine tiloineen tuossa yliopiston vieressä (ja kirjamellisesti kivenheiton päässä mun kämpästä) on ilmaiseksi opiskelijoiden varattavissa. Mulla ei vaan taida aika riittää sellaseen.
 
Juu näin vähän oletinkin ettei pelit pyörisi tauotta koko viikonloppua. :) Tietysti jos siellä asuisi enemmänkin pelaajia, me vierailijat voitaisiin ehkä hengata osan ajasta jonkun muun luona, mutta eipä taida oikein toimia. Yksi päivän taas olisi turhan lyhyt visiitti kuluihin nähden. :rolleyes:

Joka tapauksessa olen jossain määrin kiinnostunut, joten infoa lisää jos sessiot järjestyy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Yksi päivän taas olisi turhan lyhyt visiitti kuluihin nähden.

Sehän tässä tulikin heti mieleen... Mutta tosiaan jos tuntuu että kannattaa lähteä reissaamaan niin tervetuloa vaan. Tietysti tässä nyt ensin katotaan että pääseeko tänne kukaan tulemaan... :p
 
Arh!

Taisin missata koko miitin :eek: Ens kerralla oon messis ja tavoitteena voittaa ainakin yks matsi!

Edellinen kerta kun koskin mihinkään tekkeniin oli ekassa miitissä...ja turpaan tuli :)

SHUGO!
 
Ylös Bottom