Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ShellShock: Nam '67

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ShellShock: Nam '67

Locku sanoi:
No harvoinpa peleistä pystyy yhtä realistista tekemään, mutta ei se tarkoita, ettei se peli olisi viihdyttävä, ottaen huomioon että kaikki nämä arvostelut perustuvat näiden arvostelijoiden mielipiteisiin. Kyllä minä ainakin uskon, että tässä pelissä on aivan helvetin loistava fiilis.

Minä ainakin odotan, että pääsen kärventämään Vietnamilaisten persuksia liekinheittimellä. :D

ilmeisesti et ole pelannu operation flashpointia
 
Vastaus: ShellShock: Nam '67

frozen9999 sanoi:
ilmeisesti et ole pelannu operation flashpointia

Itseasiassa omistan Operation Flashpointin ja kaikki lisälevyt PC:lle. Mutta näinhän se on, ettei Flashpointtikaan niin "realistinen" on. edelleenkin kyseessä on vaan peli. Ja peli voi olla viihdyttävä olematta realistinen.

PS. Flashpoint tulee päätymään minun XBoxillekin.


Että näin... :o
 
Vastaus: ShellShock: Nam '67

Locku sanoi:
Itseasiassa omistan Operation Flashpointin ja kaikki lisälevyt PC:lle. Mutta näinhän se on, ettei Flashpointtikaan niin "realistinen" on. edelleenkin kyseessä on vaan peli. Ja peli voi olla viihdyttävä olematta realistinen.

PS. Flashpoint tulee päätymään minun XBoxillekin.


Että näin... :o

toisin kun flashissa niin epailen kylla etta shellshockissa tullaan esim juoksemaan putkessa suurimman osan ajasta
 
Vastaus: ShellShock: Nam '67

Jep, mutta samoin tehdään monessa muussakin pelissä, mutta eivätpä ne silti niin huonoja ole. Mutta eipä tuosta varmuutta saa ennenkuin itse pääse kokeilemaan.
 
Vastaus: ShellShock: Nam '67

Locku sanoi:
Jep, mutta samoin tehdään monessa muussakin pelissä, mutta eivätpä ne silti niin huonoja ole. Mutta eipä tuosta varmuutta saa ennenkuin itse pääse kokeilemaan.
Sellaisen varmuuden kuitenkin ettei mene tuhlaamaan rahojaan uuteneen peliin vaan säästää ja ostaa myöhemmin jos vielä kiinnostaa.
 
Vastaus: ShellShock: Nam '67

Sarine sanoi:
Sellaisen varmuuden kuitenkin ettei mene tuhlaamaan rahojaan uuteneen peliin vaan säästää ja ostaa myöhemmin jos vielä kiinnostaa.

Tuo on kyllä pirun hyvä pointti! Tosin kyllä tuo peli fiilikseltään ainakin on kiinnostava jos ei mikä. Tosin harmitti kun ei peli saanutkaan K18 leimaa. Mitään iloa täyttää eilen 18, kun ei siitä paljon hyödy. Mutta aina voi rikastuttaa Lähikauppaa ostamalla kaljaa :p

Niin siis asiaan. Itsellä on ostolistalla vielä monta muuta peliä, joten pitänee seurata hintoja ja katsoa miten tykkää. Katsotaan mitä suomen "laadukas" peliohjelma tilt antaa arvosanaksi. ;)
 
Vastaus: ShellShock: Nam '67

Locku sanoi:
Tuo on kyllä pirun hyvä pointti! Tosin kyllä tuo peli fiilikseltään ainakin on kiinnostava jos ei mikä. Tosin harmitti kun ei peli saanutkaan K18 leimaa. Mitään iloa täyttää eilen 18, kun ei siitä paljon hyödy. Mutta aina voi rikastuttaa Lähikauppaa ostamalla kaljaa :p

Niin siis asiaan. Itsellä on ostolistalla vielä monta muuta peliä, joten pitänee seurata hintoja ja katsoa miten tykkää. Katsotaan mitä suomen "laadukas" peliohjelma tilt antaa arvosanaksi. ;)

tai ottaa pclle demo ja testata silla (jos demo on tullakseen ulos)
 
Vastaus: ShellShock: Nam '67

No niin. Nyt ois pari tuntia peliä takana, tässä ensi tunnelmia pelistä. No, ensinnäkin pelin tähänastiset kentät ovat olleet aika putkimaisia mutta eipä se vielä ole allekirjottanutta haitannut. Kontrollit on aika herkät mutta siihenkin tottuu aika nopeesti. Ensivaikutelma on kuitenkin positiivinen. Pitää postailla lisää kun ehtii... :D
 
Vastaus: ShellShock: Nam '67

Odotan mielenkiinolla lisäkommentteja. Siihen asti pidän kyllä lomppakkoni suun
kiinni tältä peliltä, mutta odotellaan... :cool:
 
Vastaus: ShellShock: Nam '67

No niin. Nyt on vietetty pelin parissa jo useampi tunti, joten pystyy antamaan jo vähän tarkempia mielipiteitä.

Hyvää: (Huom. allekirjoittaneen mielipide)
- grafiikka ok (vaikka en olekkaan grafiikafetissi)
- kontrollit ( aluksi hieman herkät)
- aseita löytyy reilusti pistooleista sinkoihin ja kaikki kentältä löytyvät aseet on käytössä
- vihollisten määrä (pisti hieman harmittamaan kun on lipas tyhjä ja vara asetta ei löydy lähimain ja vihollisia pukkaa puskista kymmenittäin)
- edellisten hienot kuolinanimaatiot (4 vihollista kyttää kiven takana, kranaatti käteen ja toimitetaan vihujen sekaan, ihaillaan lentäviä ruumiinosia)
- taitelukavereista jopa hyötyä
- kentät ovat hienoja vaikka välillä homma on hieman putkessa juoksemista, viidakko on yllättävän tiheä ja sumuinen.


Huonoa:

- vihujen tekoäly (useimmiten vihulaiset köpöttelevät täysin seisaallaan kohti pelaajaa jonossa kuin köyhän talon porsaat)
- osumien kesto (syö hieman realismia kun vihulaiset ja pelaaja pystyvät käsittelemään yllättävän paljon nikkeliä, tosin pääosumat tappavat kerralla)

Tossa noita nyt hieman on. On vielä ollut täysin positiivinen kokemus.
 
Vastaus: ShellShock: Nam '67

Nyt ois sit tykitetty koko peli läpi. Suosituksena kaikille jotka aikovat pelin hankkia, aloittakaa suoraan hard tasolla. Itse aloitin mediumilla ja lopputekstit tuli vastaan vähän liian nopeasti. Nyt lähti toinen rundi hardilla ja kyllä on aika selkee ero. Pitää liikkua paljon varovaisemmin koska luodit hoitaa hommansa paremmin. Hieman lyhyt mutta muuten hyvä peli....
 
Vastaus: ShellShock: Nam '67

Teemu.I sanoi:
Nyt ois sit tykitetty koko peli läpi. Suosituksena kaikille jotka aikovat pelin hankkia, aloittakaa suoraan hard tasolla. Itse aloitin mediumilla ja lopputekstit tuli vastaan vähän liian nopeasti. Nyt lähti toinen rundi hardilla ja kyllä on aika selkee ero. Pitää liikkua paljon varovaisemmin koska luodit hoitaa hommansa paremmin. Hieman lyhyt mutta muuten hyvä peli....

lopussa kello naytti 3 tuntia 40 minuuttia kun peli oli lapi
 
Vastaus: ShellShock: Nam '67

Teemu.I sanoi:
Itselläni oli pari minuuttia vaille 5h.

Jestas :eek:. Pelien vähimmäispituudelle pitäisi saada jokin alaraja. Ehdottomasti. Ehdotan jotain 7-8 tuntia, jota lyhyemmät pelit pitäisi myydä
puoleen hintaan. Alle 5-tuntisia ei saisi tehdä ollenkaan.
 
Ylös Bottom