Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shenmue 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Onneksi tuossa Shenmue 2:ssa tulee mukana bonus DVD jossa näkee mitä ensimmäisessä osassa tapahtui niin pääsee tarinaan sitten käsiksi suoraan :)

Tarvitseekohan tuon dvd:n katseluun boxin kaken? Onneksi löytyy oikea dvd-soitin, joten minua tuo ei niin haittaa, mutta kysympähän kuiteskin.

Onhan tuon pelin hankinta ollut mielessä, kuullostaa niin mielenkiintoiselta peliltä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Tarvitseekohan tuon dvd:n katseluun boxin kaken? Onneksi löytyy oikea dvd-soitin, joten minua tuo ei niin haittaa, mutta kysympähän kuiteskin.

Onhan tuon pelin hankinta ollut mielessä, kuullostaa niin mielenkiintoiselta peliltä.
Ei tarvitse olla sitä DVD:tä ainakin minun mielestä se toimii samalla tavalla kuin peli (kait) mutta, että siinä on kaikki cut-scenet tuosta Shenmue 1:stä.

Siitä että sen pystyy tilaamaan niiltä , ja kysyin niiden asiakaspalvelusta josta vastasivat että kyllä on myynnissä ja tulee yhdessä päivässä postiluukkuun. Mutta ei kannattanut tilata kun videopelidivarikin myy jo tota . Omani pitäisi saapua hetkenä minä hyvänsä.

Edit: No ni nyt se tuli!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Siitä että sen pystyy tilaamaan niiltä , ja kysyin niiden asiakaspalvelusta josta vastasivat että kyllä on myynnissä ja tulee yhdessä päivässä postiluukkuun. Mutta ei kannattanut tilata kun videopelidivarikin myy jo tota . Omani pitäisi saapua hetkenä minä hyvänsä.

Jee! \(^_^)/

Nyt on tultu esimaut otettua .
Ja voin kyllä suositella kaikille lajityypistä pitäville . Helvetin hyvä!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80

Kyllä se kaken vaatii!

kyllä dvd:n katsomiseen vaaditaan xboxin kauko-ohjain tai oikea dvd soitin , niin lukee shenmue II:sen takakannessa.

Onks ne äänet niin huonot ku arvostelut on antanu ymmärtää vai onko syy taas siinä huonossa käännöksessä?

No sanotaanko ettei ne ole huonot vaan niinkuin pelit lehti sanoi "keskinkertaiset" , mielummin olisin kuullut puheen japaniksi ja tekstitys olisi sit ollu englanniksi. Mut kyllä ne menee noinkin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
Onks ne äänet niin huonot ku arvostelut on antanu ymmärtää vai onko syy taas siinä huonossa käännöksessä?
Eiköhän huonolla äänillä kuitenkin tarkoiteta pelin kamalaa ääninäyttelyä. Musiikeissa ja ääniefekteissä tuskin mitään vikaa ole.

Joo äänissä ei todellakaan ole muuta vikaa kuin tuo keskinkertainen puhe. Eikä sekään nyt niin kamalaa ole etteikö se menisi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Eiköhän huonolla äänillä kuitenkin tarkoiteta pelin kamalaa ääninäyttelyä. Musiikeissa ja ääniefekteissä tuskin mitään vikaa ole.

D'oh! No sitähän mä tarkotin. Ja ne puheet olis kyllä voinu olla japaniksi, parempi tunnelma, tosin englannista ymärtää puheen sävyt paremmin... you win some, you lose some.

Tänään käväsin OXM:n uusimman painoksen hankkimassa ja pakko sanoa, että hyvältähän tuo Shenmue vaikutti, erinomaiselta jopa.

Kun tota rahaa saa niin pakkohankintahan tuo on...

Mistä Shenmue II:ssa löytää duck racet? Jotkut sällit puhu siellä moisista, mutta vaikka menin pelin läpi ja etsin niin ei mokomaa löytynyt.. Onko duck racet vain urbaani legenda vai odottaako ne jossain löytäjäänsä?

Ylös Bottom