Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shenmue 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaihdossa tulossa Shemue II huomenna ja odotan todella innokkaana että saan vapaasti tutkia taas jotain peliä.
Ja aloittelija katson varmaan ensin DVD:n ensimmäisestä osasta ja käytän pelissä gamefaqsia ainakin sen trukkiajon löytämiseen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
ja käytän pelissä gamefaqsia ainakin sen trukkiajon löytämiseen.

Trukkiajon? Trukit löyty vain ensimmäisestä osasta. Duck Race on taasen alipeli, joka on vain piilotettu hyvin, jos siihen sekoitit.

Niimpä taisin. Sekoitin aivan vanhat trukkikuvat, nykyisen sataman ja "Duck racen". No joka tapauksessa haluan päästä pelaan kaikkia minipelejä ja legendoja. Saako näitä minipelejä testata pelin läpipeluun jälkeen helpommin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Niimpä taisin. Sekoitin aivan vanhat trukkikuvat, nykyisen sataman ja "Duck racen". No joka tapauksessa haluan päästä pelaan kaikkia minipelejä ja legendoja. Saako näitä minipelejä testata pelin läpipeluun jälkeen helpommin?

Siis sunhan pitää löytää kaikki ne jutut peliä pelatessasi.

Pääseekö duck racea ylipäätänsä pelaamaan muuten kun itse pelissä? :confused:

Kertoisiko joku ohjeen miten sitä duck racea pääsee pelaan.
Huvittaisi vaan kokeilla kun kerran uudestaan alotin.

Shenmue II lähtee jo toiselle hintaan 22e. Ihan hyvä se oli mutta ohjaus on aivan kamalaa. Ja juoni etenee liian hitaasti mulle. eestakaisin juoksenteluaki tapahtuu paljon.

Shenmuessa ei ole (ainakaan minulle) tärkeintä itse peli.
Juoni oli vaan jotenki mukaansa vetävä niinkuin joissain hyvissä elokuvissa.

Vastaus: Shenmue 2

Tuli vihdoinkin hommattua Xbox ja sille Shenmue 2. Oli kyllä kaikkien odotusten arvoinenkin. Mukava kun ihmiset vievät aina oikeaan paikkaan kun kysyy tietä. Jäin jumiin temppelin kirjastoon jossa pitää kantaa kirjapinot ulos tuulettumaan. Onkohan se tehtävä ihan pakko tehdä että pääsee eteenpäin?

Jäin jumiin temppelin kirjastoon jossa pitää kantaa kirjapinot ulos tuulettumaan. Onkohan se tehtävä ihan pakko tehdä että pääsee eteenpäin?

Muistaakseni tuo kirjojen tuulettaminen on pakollinen tehtävä muutaman aamun ajan, että saa siltä temppelin munkilta tarvittavia tietoja etenemiseen. Sen sijaan pelin etenemisen kannalta ei ole kovin oleellista, vaikka niitä kaikkia kirjoja ei saisi kannettua ulos yhtenäkään päivänä. Mikäli kaikki kirjat saa kannettua onnistuneesti, siitä taisi saada joka päivä palkkioksi jonkin uuden liikkeen tai liikesarjan.

Joo, asiahan selvisikin jo, mutta onko pelin etenemisen kannalta pakollista oppia kaikki liikkeet elikkä onko niistä oikeasti mitään hyötyä taisteluissa?

Jos se kerta oli okei nostaa 7 vuotta vanha ketju, niin miksen sitten itsekin vähän anna tälle päivänvaloa.. eli onko tätä peliä saatavilla missään? Joku pelikauppa jossa olisi tämä..? Lukemieni mukaan peli ei pahemmin temppuile ja tekisi mieli pelata jotain vanhaa puolireliikkistä peliä.

Itse ostin tämän huutonetistä aikoinaan muistaakseni jollain parilläkyNpillä. Siellä ettimään vaan. On kyllä joka sentin väärti voin sanoa.

Ylös Bottom