Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Onko kellään tätä "limited editionia"

Noi uratapahtumat houkuttelis mut meneeköhän vähän maku jos pääsee heti aluks Lambon rattiin
On.Eipä siitä lambosta oo paljo hyötyä,ku AL nostaa tasoaan auton/viritystason mukaan.:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Käykääpäs laittaa tunnuksenne tonne SHIFT2(ps3) peliseuraketjuun,jos kaipaatte "herrasmies" kisoja.Nyt parina päivänä ollu 95% kisoista pelkkää romurallia ulkomaalaisten kans.:mad: Ja suurin osa heistä lähtee pois kisasta,jos eivät pärjää.:mad:Ite ajan kisan loppuun,vaik oisin/oon viimeisenä,muuten mun kisat ois aika lyhkäsiä.:eek:
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Nyt oon päässy pelailee tätä, ja kyllä voi sanoa että ihan hintansa väärti peli on. Kaikkia uusia autopelejä verrataan heti GT5:seen, kyllä munki on nyt pakko. GT5:ssa oli sellaisia autoja jotka yliohjaa paljon, muttä Shift2:ssa ajotuntuma on jotenkin tehty helpoksi. Tässä kun sä ajat mutkaan ja käännät niin perä ei lähde alta vaikka ajat kaasu pohjassa (driftissä eri juttu). Onhan tuota Shift2 rentouttavampaa ajaa kuin GT5. GT5 saa tehdä jotenki enemmän työtä auton pitämisessä radalla.

Rata valikoima on aivan mahtava. Omat suosikkini: Mount Panorama, Donington Park ja Dijon-Prenois.

Onlinessa pelaamista kokeilin ja voitin heti ekan kisan johon menin :D. Rata oli Laguna Seca. Joskus löytää hyvän porukan kenen kanssa ajaa, mutta joskus taas joutuu ajamaan ääliöitten kanssa jotka tulee Lambojen kanssa tuhatta ja sataa perseeseen. Kaikille online-pelimuodoille en ole löytänyt huonetta.
 
Ite oon jotenkin täysin päinvastaista mieltä...siinä missä GT:ssä ferrarit jne pysyi tiellä leikiten, joutuu tässä esim Porschella veivaamaan oikein urakalla rattia et pysyy tiellä, saati AI:n vauhdissa.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

tässä kun ajaa takavetoista ilman ajoapuja auto jopa pysyy tiellä. gt5 ja muissakin peleissä takavedot pyörähtelevät vaikka kuinka varovaisesti kääntäisi ja ajaisi. onko kukaan tykästynyt paljon hehkutettuun helmet camiin? kyllähän siihenkin varmaan tottuisi mutta huomaan suosivani tässäkin konepelti kuvakulmaa.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Alottelin tuolla helmet camilla vaan tykkään enemmän tuosta perinteisestä incar-näkymästä. Mutta myös tuo tuttu ja turvallinen konepelti on ollu käytössä..

Mutta mitä tähän ajamiseen tulee niin GT5 ei oo oikeestaan kokemusta mut kyllä mulla ainaki on olokkari täynnä käsiä kun yritän pitää autoni tiellä ja varsinki jollai kapealla katuradalla .. ;)
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

tässä kun ajaa takavetoista ilman ajoapuja auto jopa pysyy tiellä. gt5 ja muissakin peleissä takavedot pyörähtelevät vaikka kuinka varovaisesti kääntäisi ja ajaisi. onko kukaan tykästynyt paljon hehkutettuun helmet camiin? kyllähän siihenkin varmaan tottuisi mutta huomaan suosivani tässäkin konepelti kuvakulmaa.
Mul on just päinvastaset kokemukset tosta autojen pyörähtelystä ja käsittelystä.Itse en oo vielä paljo ajanu helmet camilla,tällä hetkellä normi ohjaamokuvakulma tuntuu parhaimmalta.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Juu ei kyllä voi ymmärtää tuota puhetta, että GT 5:ssä auto ei muka pysy lapasessa ja tässä pysyy. Hommahan kun on juuri päinvastoin! Shiftissä on koko ajan jotain korjausliikkeitä tehtävä, eikä voi unelmoidakaan, että ajaisi mutkiin tarkasti ratareunusta nuollen, kun kontrollit eivät vaan mahdollista sitä. GT 5:ssä taas ohjaus on tarkka ja esimerkiksi Nürrellä on äärimmäisen tyydyttävää vedellä aivan kanttareiden rajalla.

Ja selvyyden vuoksi vielä: GT 5:ttä ajelen täysin ilman mitään ajoapuja, mutta tässä niitä täytyy pitää päällä, jotta auto kulkisi suoralla suoraan ja mutkakäyttäytyminen olisi edes etäisesti auton käyttäytymistä muistuttavaa.
 
Ilman ajoapuja ajelen kummassakin ja suoraan kulkee suorilla ja mutkissakin menee niinkuin pitääkin ja autot tuntuu nimenomaan erilaisilta ja autoilta. GT:ssä kun autot lähtee tilanteessa kuin tilanteessa aina samalla tavalla luistoon joka on helppo korjata hymyssäsuin..sit taas urheiluautot menee kuin kiskoilla.

Tosin tässä haastavuuteen vaikuttaa todella paljon toi uskomaton vauhdintunne.

Ps. Jos auto ei kulje suoraan suorilla niin säätämään lisää kontrollien säätöjä..pelaatko ratilla vai pädillä? Pädillä ei juur tarvinnut asetuksia muutella, mut g27:lla on täysin erilaiset säädöt verrattuna alkuperäisiin. Ajo on tarkkaa joka tilanteessa ja mutkat pääsee optimaalisilla ajolinjoilla, mutta äärirajoilla ajaessa alkaa tulee todella herkästi virheitä ja sit alkaa olee tiukkaa pitää auto nokka menosuuntaan päin.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Muistutuksen sanana: Mikäli tätä(kin) haluaa välttämättä verrata GT5:een tai muihin ajopeleihin, se kannattaa jatkossa tehdä täällä. Keskitytään tässä ketjussa puhtaasti Shiftiin, pelien väliset jatkovertailut lentävät hyvin herkästi roskakoriin.

Ja sitten muihin asioihin. Peli kyllä maistuu sitä paremmalle, mitä pidemmälle uraa pelailee. Ensimmäisestä osasta on selvästi tultu eteenpän. Myös driftauksessa on "sitä jotain", vaikka yleensä kaahailuissa kyseinen pelimuoto aiheuttaa akuutin vastareaktion. Homma on sopivan haastavaa, ja Autologin ansiosta täytyy koittaa vielä kerran, josko pääsisi listan ykköseksi. Tosin ratilla luisuttelu on meikäläisen käsille turhankin monimutkaista, joten ne tulee ajeltua padilla.
 
On kyllä hienoa kun AI:lla vaihtuu autot omien autojen mukaan.

Works luokassa oli eka alla A-luokan (noin A1500) Lancian Works versio, vastassa oli bemaria jne.
Sit koitin tehdä etuveto Seatista Worksin, niin pääsin vain B-luokkaan asti, mutta samalla vastaan asettuikin rellua, hondaa yms.
Lopulta Porsche Cayman josta sai ulos luokituksen A2090, jolloin vastaan tuli paljon kovempia kilpureita, lamboa, bentleytä, pagania jne.

Eli jaksoin ajaa samaa kisaa todella monta kertaa kun haastavuus oli ihan eriluokkaa ja tuntui, että ajaisi eri kisaa.

Oli muuten aika shokki tuo Seatti noilla tehoilla, ei menny pätkääkään suoraan ja jarrussa pyörähti...suoralla ajo oli juuri sellaista kun porukka on täällä valitellut.
Noh, menin tuning osioon ja radalle, säätelin autoa aikani ja lopulta se oli kerrassaan loistava ajaa, eikä mitään ongelmia suoralla eikä mutkissa.

Eli säätäkää niitä autojanne, tässä pelissä se ihan oikeasti on tärkeässä osassa ja ero on kyllä aivan järkyttävän iso.


Tuli kyllä tolla Porschella ajettua uskomattoman tiukkoja kisoja useampikin ja yleensä jäin ekan mutkan jälkeen sijoille 6-9, mutta sieltä vain noustiin. Pyrin ajamaan kisaa ilman osumia vastustajiin vaikka välillä hiukan kylki kyljessä mennään...onneksi tässä rangaistaan siitä pelaajaa aika hyvin...auto lähtee herkästi lapasesta..


Tässä viimeisimmästä kisasta nousu viimeisellä kierroksella kärkeen..tätä ennen olin puolet kisasta roikkunut aivan puskurissa ja etsinyt ohituspaikkaa.
Eli sama ohitus sekä auton takaa, että ohjaamosta. (ps. Ihan älytön toi 10sek rajoitus videoissa)

http://www.youtube.com/watch?v=9slZ_h-N3QU

http://www.youtube.com/watch?v=I5QWwq0-jts


Edit: saa muuten Porschen tässä pelissä Palttalan/Lappalaisen väreihin..lukee jopa ovessa ihan nimet, ja K-Raudan mainokset jne. :) eli tämännäköinen: http://lh5.ggpht.com/_65iV6gsmDik/TEnGMyDoBHI/AAAAAAAAApA/c1T_qp_Yn10/porsche1.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

tuli taas eksyttyä onlineen ja kun laittoi rajoituksena c-luokan niin syntyi siistimpiä kisoja, autot on riittävän nopeita muttei mitään raketteja. jos luokkana on all, a, tai jopa b on tuloksena enemmän tai vähemmän romurallia. kyllä c-luokassakin törmäilyä on muttei niin häiritsevästi kuin tehokkaammissa, ehtii reagoida radan tapahtumiinkin paremmin. vain pari kertaa voittanut kisan mutta ei haittaa, ajo on maistunut ja expaa ja rahaakin kertyy samalla.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Nyt oon päässy pelailee tätä, ja kyllä voi sanoa että ihan hintansa väärti peli on. Kaikkia uusia autopelejä verrataan heti GT5:seen, kyllä munki on nyt pakko. GT5:ssa oli sellaisia autoja jotka yliohjaa paljon, muttä Shift2:ssa ajotuntuma on jotenkin tehty helpoksi. Tässä kun sä ajat mutkaan ja käännät niin perä ei lähde alta vaikka ajat kaasu pohjassa (driftissä eri juttu). Onhan tuota Shift2 rentouttavampaa ajaa kuin GT5. GT5 saa tehdä jotenki enemmän työtä auton pitämisessä radalla.

Tulee kyllä väistämättä mieleen kysymys, että kuinka paljon ajoapuja on päällä? Vai ajatko kenties pädillä (sen tuntumasta ei mitään hajua, kun en kumpaakaan peliä ole pädillä testannut).
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Tulee kyllä väistämättä mieleen kysymys, että kuinka paljon ajoapuja on päällä? Vai ajatko kenties pädillä (sen tuntumasta ei mitään hajua, kun en kumpaakaan peliä ole pädillä testannut).
Sama kysyisin mä.Jokainen ajaa niillä asetuksilla/rajotuksilla,mitkä ovat itelleen parhaat.Ite ajan ratilla/pädillä ilman ajoapuja.Koitin laittaa ton steering assistent,vai mikä sen nimi nyt olikaa.Ni oli kyl liian arcademainen.Onlineen kaipaisin penaltyja kolarin aiheuttajalle,ajoapujen rajoittamista hostin toimesta,ratojen äänestämistä.Toivottavasti ees jokin toiveistani toteutuis mahdollisten päivitysten myötä.:)
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Onkos kukaan saanut säädettyä ratille edes jonku sortin driftaus asetuksia? Itse tapellut nyt pari tuntia ja en ole saanut edes tuota ensimmäistä 360 asteen dritausta läpi. Alkaa hikeä pukkaamaan kohta...

edit: no juu meni se läpi, kun pisteitä saa kerättyä vaikka 2m kerta sladista. Mutta ei mitään toivoa, että vetäis puhtaasti 360 astetta yhtäjaksoisesti... olokoot prkl.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Onlineen kaipaisin penaltyja kolarin aiheuttajalle,ajoapujen rajoittamista hostin toimesta,ratojen äänestämistä.Toivottavasti ees jokin toiveistani toteutuis mahdollisten päivitysten myötä.:)

On tosiaan liian vähän rajoitus vaihtoehtoja. Esim. luokan sisällä paljon eroja suoritukyvyissä. Yhdessä kisassa c-luokassa ihmettelin miten yksi kaveri voitti leikiten koko ajan. Sitten huomasin että ajoi jollain puolet kevyemmällä Caterhamilla. Pitänee pistää seuraavalla kerralla kaikki ajamaan samalla autolla.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

On tosiaan liian vähän rajoitus vaihtoehtoja. Esim. luokan sisällä paljon eroja suoritukyvyissä. Yhdessä kisassa c-luokassa ihmettelin miten yksi kaveri voitti leikiten koko ajan. Sitten huomasin että ajoi jollain puolet kevyemmällä Caterhamilla. Pitänee pistää seuraavalla kerralla kaikki ajamaan samalla autolla.
Oliko sul max pisteet c-luokan autos?Ois hyvä ku täs vois laittaa teho/paino/pp-rajat,kuten eräässä nimeltä mainitsemattomassa autopelissä on.:)Mut uskon/toivoin,ett pävityksissä tulee parannuksia onlinee.:)
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Nyt kun on tuohon nettipuoleen hieman enemmän tutustunut, niin tuon driver duel championshitin jätän ihan rauhaan tästä lähtien. Noin joka toinen vastustaja käyttäytyy tyyliin, täysillä kylkeen ja reset car.. Mukava pelimuoto OLISI, jos tuossa voisi ajaa ns. Ghost car tyylin, jolloin ei voisi kolaroida.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Kun moninpelissa pistän browse ja listaa kaikki, niin ei ole listannut kertaakaan kuin suunnilleen viisi eri aktiivista huonetta. Luulisi pelaajia olevan enemmän. Toimiikohan se ihan oikein? Tämä siis PSN-puolella.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Sama kysyisin mä.Jokainen ajaa niillä asetuksilla/rajotuksilla,mitkä ovat itelleen parhaat.Ite ajan ratilla/pädillä ilman ajoapuja.Koitin laittaa ton steering assistent,vai mikä sen nimi nyt olikaa.Ni oli kyl liian arcademainen.Onlineen kaipaisin penaltyja kolarin aiheuttajalle,ajoapujen rajoittamista hostin toimesta,ratojen äänestämistä.Toivottavasti ees jokin toiveistani toteutuis mahdollisten päivitysten myötä.:)

G25:ellä ajan kaikki avut pois. Samalla oon huomannu että aliohjaaminen on aika minimaalista näillä autoilla. Aina se kääntyy, kun sä ajat mutkaan. Ehkä mulla ei oo noi ratin säädöt ihan mitkään parhaat, mutta silti oon vähän pettynyt tähän ajomallinnuksen elottomuuteen.
 
Ylös Bottom