Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

G25:ellä ajan kaikki avut pois. Samalla oon huomannu että aliohjaaminen on aika minimaalista näillä autoilla. Aina se kääntyy, kun sä ajat mutkaan. Ehkä mulla ei oo noi ratin säädöt ihan mitkään parhaat, mutta silti oon vähän pettynyt tähän ajomallinnuksen elottomuuteen.
Mä oon tyytyväinen,forcee sais kyl olla enemmän DFGT:llä ajaessa.Koko ajan vain peli paranee,varsinki tykkää noista hot lapeista yms.Tosta kääntyvyydestä oon erimieltä,tuntuu pelin "määräämillä" autoilla,ett jotkut aliohjaa liikaaki,näinhän se on kyl oikeissaki autoissa,jotkut aliohjaa ja jotkut yliohjaa.Mut omat tuunatut menee mutkat just kuten haluan.Ni ja tuo mielipide-ero johtuu varmasti kuskien erillaisesta ajotyylistä.:)
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Nyt on Shifti korkattu ja normaali kilpa-ajosta on jäänyt hyvä maku ja auto käyttäytyy todellakin niin kuin pitääkin G27 :lla. Ja tätä jaksaakin varmaa pelata pitkään.

Mutta sitten driftiin.. Täysi pettymys ratilla. Kritiikki kohdistuu nimenomaan tuohon auton ohjaamiseen, kun saat sen auton luisuun niin G27 alkaa mölyymään ja ratista lähtee kaikki tunto :confused: Se on jotakin kauheaa:(

Toivotaan ja odotellaan pätsiä..
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Olipas mulle hankala pala purtavax toi hot lap haaste "ambush canyon" mikä ajetaan veyronilla.En meinannu päästä huonoimpaa tavoiteaikaan,joka tais olla hardilla olla 1.28.000.Mäksän ajasta jäin 1.5s:eek:Pitää ajaa ensin kaikki kisat palkintopallille ja sit yrittää ottaa Mäksän päänahka ees jostakin kisasta mis ajetaan "samoilla" autoilla.:)Mäksä,monestikko yritit,ett sait 1.26.2xx ajan,ei kyl tainnu mennä ekalla?:)
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Olipas mulle hankala pala purtavax toi hot lap haaste "ambush canyon" mikä ajetaan veyronilla.En meinannu päästä huonoimpaa tavoiteaikaan,joka tais olla hardilla olla 1.28.000.Mäksän ajasta jäin 1.5s:eek:Pitää ajaa ensin kaikki kisat palkintopallille ja sit yrittää ottaa Mäksän päänahka ees jostakin kisasta mis ajetaan "samoilla" autoilla.:)Mäksä,monestikko yritit,ett sait 1.26.2xx ajan,ei kyl tainnu mennä ekalla?:)

Jos rehellisiä ollaan niin ei kyl ees tokallakaan. :D taisin koittaa 4-5 kertaa ku päätin et hardi ajan alitan. :D Yökisat teettää mulle isoja ongelmia. Ihan tuskaa aina.

Edit: on kyl kiva pelata yksinpeliä, kun voi samalla kilpailla ihmispelaajien aikaa vastaan...tulee "pakko pistää paremmaksi"
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Jos rehellisiä ollaan niin ei kyl ees tokallakaan. :D taisin koittaa 4-5 kertaa ku päätin et hardi ajan alitan. :D Yökisat teettää mulle isoja ongelmia. Ihan tuskaa aina.

Edit: on kyl kiva pelata yksinpeliä, kun voi samalla kilpailla ihmispelaajien aikaa vastaan...tulee "pakko pistää paremmaksi"
Jep,vaik en veyronista pidäkkään,ni oli mukava viedä sitä sladissa.Eniten päänvaivaa mulle tuotti se loivavasen ennen tunnelia.Ja yx hyppy,johon tulin liian kovaa.Vähän jarrutti ennen hyppyä,ni pysy radalla ja nyt voi sanoa,ett oli helppo tavoiteaika.:DOis varmaan parempi urakehityksen kannalta,ett ottais autologin pois päältä.Äskenki melkein jatkuvasti luki töllön alareunas,"omenanraato on alittanut ennätykses".:D
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Sen verran kovaa hehkutusta täällä että pakkohan tämä on laittaa tilaukseen. Ykkösen perusteella aattelin jättää tämän suoraan väliin, mutta Mäksän fiilistelyt sai pään kääntymä.
Tässähän on tulossa sitten ihan hyvä kevät autopelien saralla, ensi kuussa kun tulee vielä Dirt3.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Ois varmaan parempi urakehityksen kannalta,ett ottais autologin pois päältä.Äskenki melkein jatkuvasti luki töllön alareunas,"omenanraato on alittanut ennätykses".:D

:D muutamassa ei menny ku jotain 0,2sek kovempaa, et aika tiukkoja skaboja varmaan luvassa.

Meni hermo GT luokassa Porscheen...ei vaan pysyny lapasessa. Aston Martin alle ja johan alko kisat helpottuu. :p
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

:D muutamassa ei menny ku jotain 0,2sek kovempaa, et aika tiukkoja skaboja varmaan luvassa.

Meni hermo GT luokassa Porscheen...ei vaan pysyny lapasessa. Aston Martin alle ja johan alko kisat helpottuu. :p
Toivottavasti tulee tiukkaa vääntöä.Pitäs hommata se g27,jos se vähän auttas parantamaan aikoja ja sit ei ehkä ois ni paljo käsiä huoneessa.:D
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Pelaako tätä peliä oikeesti ketkää muutku Mäksä ja Hippula? :D
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Pelaako tätä peliä oikeesti ketkää muutku Mäksä ja Hippula? :D
Kylhän tätä pelaa paljon porukkaa,mut he eivät ehdi kirjoittaa tänne,ku se aika on sit pelaamisesta pois.:DJa Timppaki pelaa tätä,et vain oo sitä myöntänyt vielä ja sulhan on tää peli kaikilla alustoilla.:)
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Ajelin gt1 kisoja,olin kolmantena muutaman auton mitan kärkeä peräs.Oli mukava huomata,ku allit kolariovat loivas mutkas ja ajautuivat hiekalle,oli ehkä liianki mukavaa katsoa,ku ajoin samaan nippuun.:)Kyl saa ajaa lujaa ja ilman virheitä,ett gt1 kisois hardilla pääse palkintopallille.:)
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Tuli nyt uskaltauduttua netissäkin kokeilemaan tätä. Ihan kivahan se on, että kisoihin pääsee nopeasti ajamaan, mutta kun osanottajat ovat täysiä pellejä, jotka vetävät tahallaan lähtösuoralla joko kylkeen tai perään. Osa jää jopa odottelemaan, että pääsee rinnalle ja sitten käännetään kylkeen. Säälittävää porukkaa, mutta ei niistä mitään vastusta sitten ole, kun oikeasti lähdetään ajamaan.

Vaikkei tämä olekaan mikään vertailuketju, niin sanonpa nyt kuitenkin, että vioistaan ja puutteistaan huolimatta GT 5:n nettipeli on paljon parempi. Se on ilmeisesti niin vaikeakäyttöinen, etteivät nuo pellet pääse siellä mukaan kisoihin.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Pitihän tämä käydä tänään kaupasta hakemassa. Ja täytyy kyllä sanoa ettei tätä ole täällä turhaan hehkutettu. Fiilis on ihan huipussaan kun tietokoneen kanssa saa ajaa kilpaa ihan tosissaan.

DFGT:n asetukset otin tästä ketjusta suoraan, ja heti istu omaan ajotapaan. Ehkä streerin sensitivyä voisi vähän ruuvata alaspäin...
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Tuli nyt uskaltauduttua netissäkin kokeilemaan tätä. Ihan kivahan se on, että kisoihin pääsee nopeasti ajamaan, mutta kun osanottajat ovat täysiä pellejä, jotka vetävät tahallaan lähtösuoralla joko kylkeen tai perään. Osa jää jopa odottelemaan, että pääsee rinnalle ja sitten käännetään kylkeen. Säälittävää porukkaa, mutta ei niistä mitään vastusta sitten ole, kun oikeasti lähdetään ajamaan.

Vaikkei tämä olekaan mikään vertailuketju, niin sanonpa nyt kuitenkin, että vioistaan ja puutteistaan huolimatta GT 5:n nettipeli on paljon parempi. Se on ilmeisesti niin vaikeakäyttöinen, etteivät nuo pellet pääse siellä mukaan kisoihin.
Eikä saa ees penaltia vaik tahallaan kolaroi.:mad:Se on ihme jos kisas ei oo yhtään tahallaan kolaroijaa ja sit viimeistään tulee seuraavaan starttin joku sekopää.:mad:Voitas joku päivä ajella priva huonees kfinin kuskien kesken ja toki muutkin on tervetulleita,kuhan ei tarkotuksella kolaroi.Joku vapaaehtoinen(zamppa)?vois alkaa järkätä testikisaa?Mut laittaa vaik tonne shift2 -peliseuraketjuun- ajatuksia/suunnitelmia tai sit tekee kokonaan uuen "kisaketjun".:)
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Tulipa nyt tilattu oikein "limited edition", kun samaan hintaan saa ja tätä peliä on nyt hehkutettu AI:n ja vauhdintunnun puolesta täällä konsolifin:ssä. Tuleepahan nyt ainakin kokeiltua ja sisäänajettua tämä peli, odotukset ovat ainakin korkealla tätä kohtaan, toivottavasti ei tipu korkealta ja kovaa... ;) Saa lisäillä kaveriksi, jotta saisin autologin kautta vertailukohtia ja mahdollisesti online peliseuraa, hippuli finlandi nyt jo onkin kaverina, mutta lisää kaipailen :) PSN: Hydrogen-_-
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Kunhan asennoituu siihen, että se ohjaus on erilainen kuin muissa peleissä. Ja ne ekat katuautot on tosiaan katuautoja onnettomilla jousituksilla, jolloin auto kyllä käyttäytyy sen mukaisesti...se vaan monelle tuntuu olevan aika iso shokki kun auto ei heti kuljekkaan kiskoilla vaan löysä ja huono alusta saa auton kallistumaan. :)

Jonkun aikaa kun ajelee niin tuo on ihan hyvä jopa tuo ajettavuus, täysin eri suunnasta lähestyy kuin GT5, mutta mun makuun ei loppupeleissä niin kamalasti jäädä siitä..varsinkin kun koko muu peli on ihan eri luokkaa, niin kompensoi kivasti kyllä shiftin eduksi. :)
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Tuli kokeiltua tuota Youtube-ominaisuutta :) Tuo laatu ei kovin päätä huimaa...
[video]http://youtu.be/-A1YPWpgEFk[/video]
 
Ylös Bottom