Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

kokeillut jo driftaamist niin voi luoja mitä kuraa ratin kans. huh huh. no en rupea vertailemaan tätä muihin autopelihin. nyky päivänä viel tälläst kuraa tuotetaan ihmeellistä mut kai se on harjoiteltava. jos ei rupea luonnistuu niin kyllä peli lähtee myyntiin halvalla.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

peli tuli eilen ja innolla odotin, mutta odotin liian innolla :( g 27 ratilla pelailin ja kyllähän oli ihme ohjaus :( ratin säätöjä säätelin, mutta eipä tuo parantunut yhtään. odotin kyllä enempi tältä peliltä ainakin noihin ratin säätöihin. muuten kyllä ihan kiva peli juu.

Itellä oli sama homma, mutta luulen että G27:ssa oleva vika aikaan saa ongelmia minulle ja olihan se lopuksi jo ihan kiva ajella, kunhan ratti vaan olisi pysynyt suorassa. Kun ratin saan ratin takaisin niin kyllä heti ensimmäisenä tämä peli käynnistyy plegessä. Annat vain pelille mahdollisuuden, niin kyllä se siitä lähtee sujumaan.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Taas koko ilta ajeltu (g27) ja mannaa oli. Eikä näköjään xp:Tä voi saada kuin 20 levelille. 40% uraa ajettu ja jo max levelit :S turhan nopeasti sai kaikki auki.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Taas koko ilta ajeltu (g27) ja mannaa oli. Eikä näköjään xp:Tä voi saada kuin 20 levelille. 40% uraa ajettu ja jo max levelit :S turhan nopeasti sai kaikki auki.

Joo mä tätä ihmettelin kanssa kun level 11 häämöttää ja vielä ajelen D- ja C-luokan autoilla. Tohon rattiasiaan, niin itellä on DFGT ja kyllä sillä ihan hyvä on tota autoa ajella. Radoilla joissa on tiukkoja mutkia, vois olla hyvä muuttaa sitä steering lockia. Driftaaminen ei ratilla sujunut ollenkaan. Ei se oikein padillakaan suju, mutta sain mä sen ajokoulun ainakin suoritettua ja jonkun ekan kisan. Mutta eipä mitään. En tuskastu vaan koitan sinnitellä tolla padilla.

Onko muuten tietoa, että voiko ostaa 2kpl samaa autoa? Siis jos toisen virittää worksiin ja toisen pitää sellaisena suht perusautona esim. D-luokassa?
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Ite tykkään kans ajella noita "WTCC" tyyppisiä kisoja ni mul on Seatteja useampia siihen ja kaikki eri viritysasteilla. :) Välillä myös viritän autot parhaimmilleen niiden oletus luokkaan ja ostan toisen auton josta rakennan a-b luokan kilpurin.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

D ja C- luokan autot on mun suosikkeja,etenki M3:set.Onlinessa kaikki vain tuntuu suosivan mahdolliman tehokkaita autoja ja sit ovat ekamutkassa ulkona radalta.:D
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

D ja C- luokan autot on mun suosikkeja,etenki M3:set.Onlinessa kaikki vain tuntuu suosivan mahdolliman tehokkaita autoja ja sit ovat ekamutkassa ulkona radalta.:D

GT5:sta kun kokeilin Onlinessa ja asetin sessiolle tehorajoitteita niin siellä alkoi heti porukka itkemään, että pitäis saada TEHOA!!! Sitten kun on avoin kaikille niin kisataan Red Bulleilla jne. Mitä kisaamista tollaisessa on? Parasta kun kaikilla samaa luokkaa olevat ajopelit ja sitten katotaan kuka on kuka. Olkoonkin, että itse olen siinä vaiheessa häntäpäässä, mutta tässä iässä ei oo enää niin väliä. Kunhan toi verkko alkaa taas joskus pelittään niin pääsee testaamaan onlineen ja lunastamaan ton limited-koodin jne. Vähän kiinnostais Legends-pack myös. Mutta oikeastaan vaan sen Minin takia. Yhdestä autosta on kymmenen euroa vähän liikaa :) No ehkä niistä radoistakin ois varmaan iloa jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

D ja C- luokan autot on mun suosikkeja,etenki M3:set.Onlinessa kaikki vain tuntuu suosivan mahdolliman tehokkaita autoja ja sit ovat ekamutkassa ulkona radalta.:D

Paljon tasaisempia kisoja saisi online puolella noilla D/C autoilla. Vakio/hieman piristetty e30 m3 on tajuttoman hauska laitos. Sitä se on varmasti oikeastikkin, ovat vaan kohtalaisen kalliita.

Hardilla kokeilin gt3-luokan kisoja ja tosiaan ovat vaikeita. Kieli keskellä suuta pääsin parhaillaan kolmanneksi, mutta vielä vaatii harjoittelua, jos haluaa voittaa nuo.
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Paljon tasaisempia kisoja saisi online puolella noilla D/C autoilla. Vakio/hieman piristetty e30 m3 on tajuttoman hauska laitos. Sitä se on varmasti oikeastikkin, ovat vaan kohtalaisen kalliita.

Hardilla kokeilin gt3-luokan kisoja ja tosiaan ovat vaikeita. Kieli keskellä suuta pääsin parhaillaan kolmanneksi, mutta vielä vaatii harjoittelua, jos haluaa voittaa nuo.
Totta ja pienikin virhe,ni eipä oo kolmen sakkiin mitään mahkuja.Joskus ku muuten menny kisa hardilla hyvin ja sit viimesellä kiekalla esim.jarrutat liian aikasin mutkaan,allit menee molemmilta puolilta ohi,eikä niitä saa enää kiinni.:)E30 m3:sta oon harkinnu hankkia harrasteautox e36 m3(s50b32) kaverix.Yhtä e30:stä kävin talvella kahtomas,mut oli m3 "look" 1.8l vakiokoneella.:D
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Jokin ihme bugi oli iskeny yön aikana.Pelasin eilen "workseja" ja ura oli 83%.Tänään oisit jatkanut,mut koko works-valikkoo ei oo enää ja joitan gt3 kisojakin puuttuu,vaik kaikki olin jo ajanut.Ura on nyt 80%.Taidan poistaa kaikki shift2:een liittyvät jutsat pleikan kovolta ja alottaa alusta pelaamisen.Tai sit pelaan alusta kaikki ne kisat jotka ny on vielä pelissä,jos ne "puuttuvat" kisat vaik palautuis takas.

EDIT:Nyt peli "nollattu" ja ura alotettu alusta,en ees muistanut kuin mukava noita alkupään kisoja oli/on ajaa.:)C/D luokan autot on mielestäni todella viihdyttäviä ajaa ja retrokisat on nannaa.:)Sit ku psn joskus toimii,ni täytyy ostaa se legends paketti,siinä on monta mielenkiintoista autoa.:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Reilu 30% urasta takana ja pari iltaa kokeilin ajella drift-kisoja. Kyllähän sitä jotenkin niissäkin pärjää. Helppoa ei kyllä ole, eikä tosiaankaan ykkössijoja aina tule. Mutta jos nyt sais nekin alta pois. Veikkaan kyllä, että se rival on liian vaikea mun taidoilla.

Yksi asia on ruvennut pelissä ärsyttämään. Taustapeilin mystinen katoaminen jonnekin. Eli sitä saa aina käydä erikseen laittamassa päälle päävalikon options-valikon kautta, se kun tuppaa aina jossain vaiheessa katoamaan. Viimeistään siinä vaiheessa kun pelin lopettaa ja seuraavan kerran käynnistää niin taustapeiliä ei enää olekaan. Ihan sama ajaako sitten vaikkapa ohjaamo- tai puskurikuvakulmasta. Jonnekin vaan peili katoaa. Näin ainakin PS3-versiossa.

Jos joku haluaa tuntea olonsa hyväksi kuskiksi ja tarvitsee kaverin speedwallin pohjasijoille niin saa lisätä kaverilistalleen. :)
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Jos joku haluaa tuntea olonsa hyväksi kuskiksi ja tarvitsee kaverin speedwallin pohjasijoille niin saa lisätä kaverilistalleen. :)

Oltiinkos me jo kavereita. :)

Ei oo täs muuttohässäköis ehtinyt pelailee ollenkaa, mut nyt on pelihuone jo laitteiden osalta kunnos, et täs ku vaan tulee sopivia iltoja ni täytyy taas koittaa ajella ni sit multaki taas alkaa aikoja tulee speedwalliin. :)
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Oltiinkos me jo kavereita. :)

Ei oo täs muuttohässäköis ehtinyt pelailee ollenkaa, mut nyt on pelihuone jo laitteiden osalta kunnos, et täs ku vaan tulee sopivia iltoja ni täytyy taas koittaa ajella ni sit multaki taas alkaa aikoja tulee speedwalliin. :)

Joo ollaan. Mä oon yksi niistä joiden nimi on sun alapuolella tuloslistauksissa :)

Pelihuone??? Kuulostaa hyvältä. Sellaisen mäkin haluaisin. Perskule. Pitää alkaa kattoon uutta kotia... :)
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Joo ollaan. Mä oon yksi niistä joiden nimi on sun alapuolella tuloslistauksissa :)
Viimeks ku katoin ni oli menty mun aikojen ohi oikealta ja vasemmalta, täytyy varmaa jaksaa tänää koittaa ajella jos pääsis jostain ohi.

Muutkin voi myös mut lisäillä kaveriksi ni voi aikoi vertailla. :)

Pelihuone??? Kuulostaa hyvältä. Sellaisen mäkin haluaisin. Perskule. Pitää alkaa kattoon uutta kotia... :)

http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...nurkkauksista-kokoelmista-19.html#post1269290

Tuolla kuvia pelihuoneesta. :)
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Onko minkälaisia kokemuksia noista Speedhunters ja Legends packista ja paljonko maksoi storesta vai oliko ilmainen?
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Noniin..nyt kun store vihhdoin aukesi ni sai noi DLC:t ladattua ja on kyllä aika hubaa mennä minillä :) D5 taitaa olla sen teholuokka. :D

Porsche ja bemu tuli kans testailtua. Mukavaa kyllä ajella niillä myös.

Kiihdytyskisatkin oli ihan jees vaihtelua, mutta takavetoautolla pyörähdin joka ikinen kerta, tai jos himmailin kaasusta et pysy lapases ni 2-3 sek turpaan. Nelivedolla sit taas mentiin heti 2sek muita edelle..

Siin on joku bugi ku koittaa valita autoa kiihdytyskisaan, niin ei anna valita niit autoja jotka siin dlc:n myötä tuli vaan ehdottaa autokauppaa. Sieltä ne ei löydy. Pakko mennä autotalliin, josta valita oikea auto. Sieltä takas uraan ja kisaan..

Ois varmaan aika siistii vetää netis suomiporukalla minien kans jotain silverstonea tai spa:ta ympäri. :D
 
Vastaus: Shift 2 Unleashed [PS3/X360]

Jästä jollekin XO-version online pass/limited edition koodi:
CDMRK-XDRTT-2CMMJ-4DYYM-CY63Z
 
Ylös Bottom