Siis ovatko tallinan pelit muka piraatteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PekkaPetter
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

PekkaPetter

New Member
En ole tuota todellakaan kuullut mutta jos näin on niin sitten
on. Ei teidän moderaattoreiden tarvitse aina koittaa viisastella jos joku kysyy jotain varmuuskopioista taikka mahdollista piraateista, sillä niitä myös itse käytätte!

Vastaus topicissa olevaan kysymykseen: Lähes kaikki - en ole kyllä nähnyt lainkaan aitoja kun olen siellä päin käynyt. Cuben peleistä en sitten tiedä - lieneekö edes mahdollista kopioida?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PekkaPetter
sillä niitä myös itse käytätte!

Tälle haluaisin kuulla perustelut, sillä yksikään pelimme ei ole piraatti, sen voin sanoa.

Mikäli peli olisi aito, toimisi se luonnollisesti ilman Freeloaderia GC:llä. Kuuluuhan Viro Eurooppaan ja PAL-alueeseen.

Re: Re: Siis ovatko tallinan pelit muka piraatteja?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Vastaus topicissa olevaan kysymykseen: Lähes kaikki - en ole kyllä nähnyt lainkaan aitoja kun olen siellä päin käynyt. Cuben peleistä en sitten tiedä - lieneekö edes mahdollista kopioida?

Tälle haluaisin kuulla perustelut, sillä yksikään pelimme ei ole piraatti, sen voin sanoa.

Siis huomaa että puhuin myös lauseessa varmuuskopioista ja
myös piraateista, en lähtenyt viittauksen takia lausetta katkaisemaan. Siis kiitoksia molemmille, sain vastaukset mihin tarvitsinkin, kuten odotinkin saavani.

Topicci ei ollut riidanhaastoa vaan silkkaa tietämättömyyttäni, joten ei pahalla ainakaan täältä päin.

Re: Re: Siis ovatko tallinan pelit muka piraatteja?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk

Tuskin siellä myydään aitoja lainkaan. Mutta se minua häiritsee, miksei Cuben pelejä pystyisi kopioimaan? Kaiken pystyy kopioimaan kun on oikeat laitteet.

Re: Re: Re: Siis ovatko tallinan pelit muka piraatteja?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Tuskin siellä myydään aitoja lainkaan. Mutta se minua häiritsee, miksei Cuben pelejä pystyisi kopioimaan? Kaiken pystyy kopioimaan kun on oikeat laitteet.

Cube-pelejä voi ehkä kopioida, mutta milläs pelaat? Freeloader ohittaa region lockin - jos edes aina sitäkään - eikä Cubelle ole mod-piirejäkään.

Näyttäisi siltä että Cuben hyvin, hyvin kummallinen levyformaatti on vesittänyt piratismiaikeet :)

Vastaus: Siis ovatko tallinan pelit muka piraatteja?

Cubellahan pystyy pelaamaan piraattipelejä, mutta tarkempia ohjeita en ala jakelemaan, koska:

1.) En edes muista niitä
2.) En halua banneja

Mutta voin sanoa, että kyseiseen hommaan tarvitaan PSO:t, nettiadapterit ja kaikki muut mahdolliset eivätkä silti pelit toimi aina kunnolla

Kermis sanoi:
Cubellahan pystyy pelaamaan piraattipelejä

Homma on kuitenkin ihan liian monimutkainen, hankala ja epävarma saatuun hyötyyn nähden. Cuben kohdalla waretuksesta ei oikein voi edes puhua, niin pienen piirin puuhastelua se on.

Taitaa tuo Cuben pelien warettajat saada enemmän mielihyvää siitä säätämisestä ja onnistumisesta(yllättävän mukavaa touhua) kuin itse peleistä.

Itse en kyllä omista BBA:ta mutta ihan kokeilun vuoksi olen harkinnut sen ostoa.

Joskus kaverini hehkutti että oli netissä nähnyt miten GC:n pelejä oli pistetty normaaleille CD:lle tai DVD:lle. Cubesta vaan kuoret pois jne. Pitääköhän edes paikkaansa, niin ja vaikka pitäisikin niin eipä tuosta kenellekään mitään iloa ole.

Solid Snake sanoi:
Joskus kaverini hehkutti että oli netissä nähnyt miten GC:n pelejä oli pistetty normaaleille CD:lle tai DVD:lle. Cubesta vaan kuoret pois jne. Pitääköhän edes paikkaansa, niin ja vaikka pitäisikin niin eipä tuosta kenellekään mitään iloa ole.

Mitenköhän GC:n lukupää on saanut luettua datan levyn ulkolaidalta? Se kun on todella pieni se sen lukualue, että on jo ihan tuon perusteella pelkkä feikki.

Unreal-Hawk sanoi:
Mitenköhän GC:n lukupää on saanut luettua datan levyn ulkolaidalta? Se kun on todella pieni se sen lukualue, että on jo ihan tuon perusteella pelkkä feikki.

Kysyin kaverilta samaa ja hän sanoi, että lukupään liikerataa oli viritetty laajemmaksi.. Eli siis toisin sanoen, video on todennäköisesti feikki.

Vastaus: Re: Siis ovatko tallinan pelit muka piraatteja?

Unreal-Hawk sanoi:
Lähes kaikki - en ole kyllä nähnyt lainkaan aitoja kun olen siellä päin käynyt.

En ole käynyt Virossa pitkään aikaan, mutta luulisi että ainakin paikallinen Stokka myisi aitoja (jos siellä ylipäätänsä pelejä myydään).

Ylläpito sensuroi taas? Mielestäni postasin ihan asiallisen viestin, mutta poistointo on taas kova. Ihme meininkiä.

Knight sanoi:
Ylläpito sensuroi taas? Mielestäni postasin ihan asiallisen viestin, mutta poistointo on taas kova. Ihme meininkiä.
:confused: Ketjun logissa ei ole kyllä yhtään merkintää viestien postosta.
Kaikista poistoista jää näkyviin merkintä moderaattoreille.

Oliver sanoi:
:confused: Ketjun logissa ei ole kyllä yhtään merkintää viestien postosta.
Kaikista poistoista jää näkyviin merkintä moderaattoreille.

Sitten on oma moka. Unohdusta, kiitos, ja anteeksi.

Ylös Bottom