Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 2 keskustelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mnc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muistinkohan sit väärin,kun muistaakseni se pyytää siltä muijalta sitä veistä,sitten tulee valikko et ottaako vai jättääkö..kun ottaa veitsen niin se jättää sen siihen "laatikoston" päälle...huoh,ottaa,jättää,ottaa,jättää....menin iha sekasin:p
 
Kysäsisin näistä pulmista mitä tässä pelissä on, nimittäin oon varmaan ensimmäisessä pulmassa jumissa :) . Se on se kello juttu joka on siinä autio talossa, peli on ihan alkuasteilla. Miten se ratkastaan ja miten sen avaimen saa sieltä kaltereitten takaa minkä se pikku tyttö potkasee kauemmaks, ja miten sen roska säkin saa alas sieltä kuilusta? Onko tässä pelissä niin kuin muissakin että mun pitää mennä ettimään muulta vehkeitä, eli rampata ypäri kenttiä?
 
Kelloon löytyy vinkki samassa huoneessa olevasta seinästä, ja jossain lähellä olevasta huoneesta pienellä pöydällä olevasta lapusta.

Seinällä olevan viestin nimet tarkoittaa tunti, minuutti ja sekuntiviisareita, Henry=H ja sitärataa. Ne viisarit siinä seinällä taitaa osoittaa ajan mihin kelloa pitää siirtää.

Pääset kaltereitten toiselle puolelle aikanaan ja saat avaimen sitten.

Jätekuiluun tarvitset jostai löytyvän mehutölkin, jonka heittämällä saat tukoksen auki, sitten meet vaan alas katsomaan mitä roskikseen tuli.
 
Aloitin vasta äskettäin pelaamaan SH2:sta ja se veitsihuone tuli vastaan eilen. Veitseä ei voi olla ottamatta, se ilmestyy tavaroihin automaattisesti. Ja muutenkin huoneeseen on pakko mennä koska siinä pöydän päällä on se tärkeä kolikko, eli kyllä se veitsi nyt on pakko ottaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Kelloon löytyy vinkki samassa huoneessa olevasta seinästä, ja jossain lähellä olevasta huoneesta pienellä pöydällä olevasta lapusta.

Seinällä olevan viestin nimet tarkoittaa tunti, minuutti ja sekuntiviisareita, Henry=H ja sitärataa. Ne viisarit siinä seinällä taitaa osoittaa ajan mihin kelloa pitää siirtää.

Pääset kaltereitten toiselle puolelle aikanaan ja saat avaimen sitten.

Jätekuiluun tarvitset jostai löytyvän mehutölkin, jonka heittämällä saat tukoksen auki, sitten meet vaan alas katsomaan mitä roskikseen tuli.

Juu, noi mä tajusin, mutta miten sitä kellon viisareita siirretään. Se äijä ei yltä siirtää niitä viisareita ja se ei jaksa työntää kelloa. Eli miten niitä pääsee siirtämään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan waimo
Aloitin vasta äskettäin pelaamaan SH2:sta ja se veitsihuone tuli vastaan eilen. Veitseä ei voi olla ottamatta, se ilmestyy tavaroihin automaattisesti. Ja muutenkin huoneeseen on pakko mennä koska siinä pöydän päällä on se tärkeä kolikko, eli kyllä se veitsi nyt on pakko ottaa...

Jep,näinhän se taisi ollakin..en vain tajua mitä virkaa sillä veitsellä on,ei sitä missään tarvitakkaan..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan quak3r


Jep,näinhän se taisi ollakin..en vain tajua mitä virkaa sillä veitsellä on,ei sitä missään tarvitakkaan..

SH2:ssa on monta esinettä millä ei tee itse pelissä mitään, mutta omistamalla tiettyjä esineitä, voi vaikuttaa loppuun. Olen itse toista kertaa pelaamassa peliä läpi ja eteen on tullut jo vaikka mitä uutta millä ei sen kummemmin tee mitään. Itse yritän saada sen Maria-lopun, minkä saa suojelemalla Mariaa ja jättämällä lukematta se päiväkirja sairaalan katolla...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Katsomalla sitä veistä saat aktivoitua uuden loppukuvat.

Eihän se loppu parista vilkaisusta vaihdu? Veistä tuli ihmeteltyä ja tutkiskeltua useampaan otteeseen, mutta "Leave" loppu tuli.

Myöhemmin, kun oikein yritin saada "In Water" -loppua, katselin sitä veistä useammin ja kuljeskelin haavoittuneena pitkiä aikoja jne (minkä toiminnan ohjelma ymmärtää itsetuhoiseksi).

...
 
Ylös Bottom