Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 2 keskustelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mnc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Silent Hill 2 arvio lisätty PS2FINin arvosteluihin, olkaatte hyvä.


Kiitos vaan :)

Kyllä se ehdottomasti kiitettävän ansaitsee vaikken ole täysin samaa mieltä kaikessa tuon arvostelun kanssa. Itse pidin ääninäyttelyä ensiluokkaisena ja sairas juoni on mielestäni vähintäänkin yhtä hyvä kuin ykkösosassa...

Noh, mielipiteensä kullakin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Great Knife

Jos ton löytää niin vaikuttaako se loppu demoon.

Voisitteko vähän kertoa miten siinä saa eri loput, pitää vissiin pelata erillailla mut miten voi pelata erillailla? Pelaan nyt toista kertaa ja oon pelannut samanlailla kuin mitä tein eka kerrallakin.

Siinä hissi kohdassa alkaa se radio soimaan ja sen jälkeen pitää aukaista se arkku sieltä huoneesta, niin mitä tavaroita olette saaneet, mä sain (muistaakseni) haulikon paukkuja. :confused:
 
***************SPOILER***********************











Ei se Great Knife vaikuta mitenkään loppukuviin, mutta erilaisen lopun saa esim.
-katsomalla sitä Angelan antamaa veistä
-kohtelemalla Mariaa hyvin/huonosti (antamalla örkkien mätkiä sitä tai mätkimällä sitä itse :p)
-keräämällä kaikki seremonialliset esineet
-käyttämällä DOG KEY:tä yhdessä tietyssä paikassa


















*********************SPOILER LOPPU*******************
 
Missäs kohtaa se alkuintro tulee? Tuleekos se sitten kun on pelannu vähän aikaa vai missä? Sori tyhmä kysymys:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guido
Missäs kohtaa se alkuintro tulee? Tuleekos se sitten kun on pelannu vähän aikaa vai missä? Sori tyhmä kysymys:p

Varsinaista alkudemoa ei tule mutta jos odotat hetken aikaa alkuvalikoissa tekemättä mitään, näet koosteen pelin pätkistä, taustalla soi pelin paras biisi :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pingutyyppi


Varsinaista alkudemoa ei tule mutta jos odotat hetken aikaa alkuvalikoissa tekemättä mitään, näet koosteen pelin pätkistä, taustalla soi pelin paras biisi :)

Joo kiitti! En oo vielä alottanu peliä koska haluun pelata sitä viikonloppuna yöllä pimeässä... tai no kyllä mä vähän kokeilin;)
Grafiikkahan on aivan mahtavaa! Ainoastaan välidemojen töksähtely harmittaa vähän...
 
Aivan,paras fiilis saadan todellakin yön pimeinä tunteina,valonlähteenä ainoastaan pikku lukulamppu ja korvalaput päässä.....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin


-keräämällä kaikki seremonialliset esineet
-käyttämällä DOG KEY:tä yhdessä tietyssä paikassa



seremonialliset esineet ?

käyttämällä DOG KEY:tä yhdessä tietyssä paikassa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mike



1.seremonialliset esineet ?

2.käyttämällä DOG KEY:tä yhdessä tietyssä paikassa?

1. Noi seremonialliset esineet saa tietääkseni kerättyä kun on pelin kerran läpäissyt ( eli silloin kun se NEW GAME on keltainen)

2. Tosta DOG KEY:stä en voi pahemmin neuvoa, kun kaveri sen minulle kertoi. Ja toista kertaa vasta itse olen peliä lävitte vetämässä.

Gamefaqsin puolella on tietääkseni kaikki nuo endingit selitetty ja miten ne voi aukaista
 
Hohoo, löysinpäs pienen jutun jota kaikki eivät ole ehkä hokanneet :)

Monet varmasti muistavat että ykkösosassa alkudemo muuttui pelin läpäistyä tietyllä lopetuksella. Olisin odottanut jotakin samanlaista kakkoseen, mutta petyin kun mikään ei muuttunut. Kun poistin muistikortin, huomasin kuitenkin että pelin läpäistyään kuulet vuoropuhelut videoissa rock-lurituksen ohella, kun taas sitä ennen vain pelkän biisin. Konami on varmaan halunnut pitää juonta mahdollisimman paljon salassa pelaajalta vaikkei videosta paljon selville saisikaan. Ja hyvä niin.

No joo, ei se niin iso juttu ollut, mutta huomasinpas silti.
Niin juuri, minä, pingutyyppi, huomasin sen :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pingutyyppi
Hohoo, löysinpäs pienen jutun jota kaikki eivät ole ehkä hokanneet :)

Monet varmasti muistavat että ykkösosassa alkudemo muuttui pelin läpäistyä tietyllä lopetuksella. Olisin odottanut jotakin samanlaista kakkoseen, mutta petyin kun mikään ei muuttunut. Kun poistin muistikortin, huomasin kuitenkin että pelin läpäistyään kuulet vuoropuhelut videoissa rock-lurituksen ohella, kun taas sitä ennen vain pelkän biisin. Konami on varmaan halunnut pitää juonta mahdollisimman paljon salassa pelaajalta vaikkei videosta paljon selville saisikaan. Ja hyvä niin.

Ok, mutta bonus-dvd:ltä, joka kaikilla pelin euroversion omistajilla on, löytyy useampi traileri SH2:sta joissa on kaikissa myös vuoropuhelut mukana. Eli tavallaan menee hukkaan tuokin ominaisuus. Itsekin katsoin niitä trailereita ennen läpipääsyä, mutta eivätpä nuo paljon peli-iloa pilanneet.
 
Olen nyt pyörinyt muutaman päivän sairaalassa.. tyhmä varmaankin kun en itse tajua.. mutta mikä on koodi siihen laatikkoon? toisen löysin sieltä pehmustettun kopin seinästä, mutta vielä olisi yksi lukko avaamatta mitä tehdä?:confused:
 
Sairaalan eka kerroksessa siinä jossain huoneessa on kirjoituskone, jonka edessä se lumppu Maria seisoskeli aiemmin. Kun olet typystä päässyt eroon, niin käy lukemassa kirjoituskoneessa oleva lappunen.
 
Joo pelasin jo SH2 läpi. oli ensimmäinen tämän tyyylinen peli.. opin sen verran että pitää silmät auki.. kattoo joka paikkaan niin pelin pääse läpi ilman ongelmia..Heti alotin uuden pelin moottorisaha pauhaa.. olen liekeissä! Peli toimii kuin munuainen! paljonkas jengillä on menny aikaa kun pelas läpi? mulla meni vain vaivaiset 8 tuntia..:D ja miten määräytyy toi loppu? miten niitä muita saa?
 
Mä nuohosin lähes joka paikan ja aikaa meni n.14 tuntia,sitä en tiedä jos jättää ottamatta sen leipäveitsen siellä ekassa talossa siltä muijalta(en muista nimeä),onko sillä merkitystä pelin lopussa....
 
ei vai....mun mielestä siinä annetaan vaihtoehto ottaako sen vai jättääkö
 
Ylös Bottom