Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 2 keskustelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mnc
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no johan nyt on kumma! oon ekassa talossa ja en löydä taskulamppua mistään,löytyykö se kadulta vai sieltä talosta.....siellä nääs on aika pimeätä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan quak3r
no johan nyt on kumma! oon ekassa talossa ja en löydä taskulamppua mistään,löytyykö se kadulta vai sieltä talosta.....siellä nääs on aika pimeätä

Maalaa spoiler teksti näkyviin ! HUOM: Sisältää juoni paljastuksia jne.

SPOILER ALKAA

Eli se taskulamppu löytyy talon sisältä, huoneesta missä on sellainen mallinukke keskellä huonetta. Otat vain sen lampun pois mallinuken taskusta.

SPOILER LOPPU
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Maalaa spoiler teksti näkyviin ! HUOM: Sisältää juoni paljastuksia jne.


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan


SPOILER ALKAA

Eli se taskulamppu löytyy talon sisältä, huoneesta missä on sellainen mallinukke keskellä huonetta. Otat vain sen lampun pois mallinuken taskusta.


tänks!

On muuten aika spooky kun sen taskulampun ottaa siitä,säikähdin aika kivasti sitä äklötystä joka yhtäkkiä nousi siitä lattialta....

SPOILER LOPPU
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Maalaa spoiler teksti näkyviin ! HUOM: Sisältää juoni paljastuksia jne.

SPOILER ALKAA

Eli kun pääsin ton pelin paripäivää sitten läpi niin jäi se veneilykohta mietityttämään. Olen nähnyt monta kertaa videoissa valmiiksi rendatun kohdan jossa James soutelee. Minulla tuota ei kuitenkaan tullut. Liittyykö jotenkin siihen, että tuo kohtaus arvioitiin erikseen siinä loppuarvioinnissa?

SPOILER LOPPU
 
Viimeksi muokattu:
Maalaa spoiler teksti näkyviin ! HUOM: Sisältää juoni paljastuksia jne.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
SPOILER ALKAA

Eli kun pääsin ton pelin paripäivää sitten läpi niin jäi se veneilykohta mietityttämään. Olen nähnyt monta kertaa videoissa valmiiksi rendatun kohdan jossa James soutelee. Minulla tuota ei kuitenkaan tullut. Liittyykö jotenkin siihen, että tuo kohtaus arvioitiin erikseen siinä loppuarvioinnissa?[/B]


Tämäkin kohtaus kuuluu erääseen lopetukseen, jossa tapahtuu seuraavaa:

suurempaa spoileria saa etsiä :)

Kerättyään kaikki seremonialliset esineet James soutaa veneellä pieneen saareen joka nähdään kartastakin. Hän suorittaa eräänlaisen rituaalin, herättää Maryn kuolleista ja liittyy kaupungin synkkään kulttiin. Hyi.


SPOILER LOPPU
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Maalaa spoiler teksti näkyviin ! HUOM: Sisältää juoni paljastuksia jne.

SPOILER ALKAA

Siellä Westfield Apartemensissa kuuluu yhdessä vaiheessa sellainen ynähdys, jonka seurauksen se pyramidipää seisoo niiden kaltereiden takana. Täytyy sanoa, että oli yks pelottavimpia kohtia pelissä mitä olen koskaan nähnyt. Ja kun palaat huoneesta, niin pyramidipää on kadonnu, ja se lisää vaan paniikin tunnetta...


SPOILER LOPPU

ps. Olin myös lukevinani jossain, että pelin tunnelma olisi latistunut ykkösestä. Itse en yhdy tuohon lainkaan. Olen karaistunut kauhupelifriikki, mutta tätä peliä ei voi pelata tuntia pidempään putkeen. Osa syynä on kylmän hien kastelemat vaatteet ja sydämen häiritsevä tykytys, joka on herättänyt naapuritkin yöllä. Ja kaikille tiedoksi, grafiikoiden osalta voin sanoa, että en ole missään vielä hienomman näköistä valaistusta saati sitten yksityiskohtia nähnyt.


EDIT: pistin ton koko spoiler osion uusiks
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Maalaa spoiler teksti näkyviin ! HUOM: Sisältää juoni paljastuksia jne.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
SPOILER ALKAA


(SPOILERI!?!?!?!?)

Oliko se pyramidipää, joka hillu siellä kaltereiden siellä woodfield apartmensissa? ... Ja sitten siellä kaltereiden takana oli joku hieman epäilyttävä henkilö.


Tuo kohta oli kaikessa yksinkertaisuudessaan todella pelottava...
En ole uskaltanut miettiä kuka se oli, enkä tähän aikaan yöstä mietikään.


SPOILER LOPPU
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Sanokaa vaan "JOO" tai "EI: Eli, saako tossa pelissä tietää kuka, tai oikeestaan MIKÄ se pyramidipää on ja mikä sen tarkotus on siellä Silent Hillissä? Ja miks se tekee siinä niinku tekee...
 
Maalaa spoiler teksti näkyviin ! HUOM: Sisältää juoni paljastuksia jne.


SPOILER ALKAA


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Sanokaa vaan "JOO" tai "EI: Eli, saako tossa pelissä tietää kuka, tai oikeestaan MIKÄ se pyramidipää on ja mikä sen tarkotus on siellä Silent Hillissä? Ja miks se tekee siinä niinku tekee...

En ole nähnyt kaikkia loppuja, mutta ainakin nähtyjen perusteella vastaus on EI.


SPOILER LOPPU
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Maalaa spoiler teksti näkyviin ! HUOM: Sisältää juoni paljastuksia jne.


SPOILER ALKAA

Juuri pääsin sairaalasta pois ja olen jossain Historical societyn "kellarikerroksen" vankityrmässä......täytyy vielä kehaista sitä sairaalan tunnelmaa,sain melkein sydärin siinä huoneessa mihin Laura sulkee Jamesin ja ne sekasikiöt tulee katosta!Siinä tuli kusiset oltavat....sitten vitutti ihan oikeasti kun Pyramd head sai Marian kiinni siinä hissin edustalla...

SPOILER LOPPU
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mä tiedän ton Konamin tyylin, että ne ei halua tehdä ihan tavallisia pelejä, mutta tää on jo jotain. Kuka olis arvannu, että Silent Hillin taustat on noin vertauskuvallisia ja "syviä". Itse olen läpäissyt SH1:sen, ja noi mitä mä tuolta dark-legacysta luin, oli kaukana mun kuvitelmista. Olihan se kooma-teoria ihan jees, joka kävi myös mulla (ja yhellä mun kaverilla mielessä). Tämähän kertoo jo paljon peleistä ja niiden mahdollisuudesta avartaa mieltä.
 
Saako sen Pyramid headin miekan jostain,kuulin vain huhua että saisi.....oon tällä hetkellä siellä hotellissa
 
Ylös Bottom