NviperO
KonsoliFIN Alumni
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Oliko tuo vittuilua, vai todella huono vitsi.
Varmaan sekä että. Toisaalta peli on kyllä jo myynnissä vähän joka paikassa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Oliko tuo vittuilua, vai todella huono vitsi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99
NO ONKO SE NYT HYVÄ PELI VAI EI?
VASTAUKSIA KIITOS!!!
![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Kyllä. Ehdottomasti yksi parhaimpia pelaamiani pelejä. Pelin saadessani jouluaattoni en luullut, että se pystyisi nostamaan minkäänlaista tunnelmaa, mutta olin väärässä. Mainittakoon, että peli"sessiot" kestivät maksimissaan 20 minuuttia. Sen verran painostavaa kamaa on. Nyt kolmannella läpipeluukerrallakin on joissain kohdissa hieman ahdistanut. Grafiikka on silmiä hivelevää ja kun tuosta Xbox-versiosta saa vielä ulos DD 5.1 äänet on kokemus valmis. Osta tai kadu...
Eli onkohan toi totta et ohjaus sucks ja graffat ei kovin kummoset?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan j0sa
On totta, että grafiikka ei silmiä hivele ja ohjaus ei ole mikään maailman paras mutta siihen tottuu. Ärsyttävin puoli mun mielestä on kameran liikkeet ahtaissa tiloissa kun sitä ei saa aina sinne "taakse".
Mutta nyt hyvät puolet:![]()
peli on erittäin addiktoiva ja juonellisesti loistava, myös ääniefektit loistavia, mun mielestä pesee resident evilit 10-0 ja kiilaa itsensä 3 parhaan xbox pelin joukkoon.
jos tykkäät kauhuleffoista ja/tai resident evil tyyppisistä peleistä niin suosittelen lämpimästi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaipi
Erittäin hyvä peli, harvoja pelejä mitkä ovat "oikeasti" pelottavia.
Ohjaus todellakin vaatii totuttelemista, mutta toimii lopulta aivan ok.
btw. Karhulan mustapörssi pisti xbox-pelin hinta ennätyksen uusiksi, 89e.
Kuvaa aika hyvin mun viikonlopun pelisessioitaLainatun viestin kirjoitti alkujaan dhat
Aikoinaan pleikkarilla pelasin kyseisen pelisarjan ensimmäistä osaa ja se oli yksi järisyttävimmistä kokemuksista pelihistoriani aikana. pimeä huone, kello ties mitä, ohjain kädessä, silmät tiukasti ruudussa kiinni. astun pimeään vessaan, jossa kuuluu rapinaa ja jotain matalaa örinää. no semmonen pikkuörkkihän se siellä on. pistin sen jollain kepillä paskaksi ja tutkittuani vessan olen lähtemässä pois, kunnes lapsi alkaa nyyhkyttää ja itkeä jossain. silloin oli paska niin pahasti lahkeessa..
toi peli on ihan pakkohankinta. vaikka arvostelut sanois mitä.
ONKO SIELLÄ MUKA NÄPPIS JOSSAIN?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MMake
Siinä ovenpielessä on näppäimistö,tarkemmin katsottuasi huomaat kolmen numeronäppäimen kuluneen muita enemmän.
Niitä painelemalla pitäisi oven aueta. Kokeile eri järjestyksessä ei niitä vaihtoehtoja kovin montaa ole.
Noise tarkoittaa juuri kuvakohinaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Olen aina pleannut Noise Filter päällä ja kun otan sen pois Grafiikat paranevat huomattavasti.
Onko noise filtterin pois ottamisella muuta eroa kuin grafiikka??
Tunnelma vähän kärsii Noisen pois otettua, mutta onko äänillä tämän jälkeen eroa?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Noise tarkoittaa juuri kuvakohinaa.