Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikoju
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: NO ONKO SE NYT HYVÄ PELI VAI EI?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99
NO ONKO SE NYT HYVÄ PELI VAI EI?
VASTAUKSIA KIITOS!!!
:mad:

Kyllä. Ehdottomasti yksi parhaimpia pelaamiani pelejä. Pelin saadessani jouluaattoni en luullut, että se pystyisi nostamaan minkäänlaista tunnelmaa, mutta olin väärässä. Mainittakoon, että peli"sessiot" kestivät maksimissaan 20 minuuttia. Sen verran painostavaa kamaa on. Nyt kolmannella läpipeluukerrallakin on joissain kohdissa hieman ahdistanut. Grafiikka on silmiä hivelevää ja kun tuosta Xbox-versiosta saa vielä ulos DD 5.1 äänet on kokemus valmis. Osta tai kadu...

Re: Re: NO ONKO SE NYT HYVÄ PELI VAI EI?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Kyllä. Ehdottomasti yksi parhaimpia pelaamiani pelejä. Pelin saadessani jouluaattoni en luullut, että se pystyisi nostamaan minkäänlaista tunnelmaa, mutta olin väärässä. Mainittakoon, että peli"sessiot" kestivät maksimissaan 20 minuuttia. Sen verran painostavaa kamaa on. Nyt kolmannella läpipeluukerrallakin on joissain kohdissa hieman ahdistanut. Grafiikka on silmiä hivelevää ja kun tuosta Xbox-versiosta saa vielä ulos DD 5.1 äänet on kokemus valmis. Osta tai kadu...

Näin joku vastas ko. pelistä?

silent hill 2 ei oikeen graafisesti säväytä vaikka poistaisi sen filtteri-hommelin, mutta on silti juonellisesti aika "jännä" (tosin nyt jumissa siinä pelissä) ja ohjattavuushan siinä on aivan kauhea, mutta siihenkin tottuu...

Eli onkohan toi totta et ohjaus sucks ja graffat ei kovin kummoset?

Eli onkohan toi totta et ohjaus sucks ja graffat ei kovin kummoset?

On totta, että grafiikka ei silmiä hivele ja ohjaus ei ole mikään maailman paras mutta siihen tottuu. Ärsyttävin puoli mun mielestä on kameran liikkeet ahtaissa tiloissa kun sitä ei saa aina sinne "taakse".

Mutta nyt hyvät puolet: :D
peli on erittäin addiktoiva ja juonellisesti loistava, myös ääniefektit loistavia, mun mielestä pesee resident evilit 10-0 ja kiilaa itsensä 3 parhaan xbox pelin joukkoon.

jos tykkäät kauhuleffoista ja/tai resident evil tyyppisistä peleistä niin suosittelen lämpimästi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan j0sa
On totta, että grafiikka ei silmiä hivele ja ohjaus ei ole mikään maailman paras mutta siihen tottuu. Ärsyttävin puoli mun mielestä on kameran liikkeet ahtaissa tiloissa kun sitä ei saa aina sinne "taakse".

Mutta nyt hyvät puolet: :D
peli on erittäin addiktoiva ja juonellisesti loistava, myös ääniefektit loistavia, mun mielestä pesee resident evilit 10-0 ja kiilaa itsensä 3 parhaan xbox pelin joukkoon.

jos tykkäät kauhuleffoista ja/tai resident evil tyyppisistä peleistä niin suosittelen lämpimästi.

Jeeps, huomenna tulee postiin joten sit saa nahdä kuka teistä tietää mitä puhuu?

Erittäin hyvä peli, harvoja pelejä mitkä ovat "oikeasti" pelottavia.
Ohjaus todellakin vaatii totuttelemista, mutta toimii lopulta aivan ok.
btw. Karhulan mustapörssi pisti xbox-pelin hinta ennätyksen uusiksi, 89e.

Asutko jossakin lähellä Karhulaa kaipi? Itse asun siellä esikaupunkialueella. Mukavaa, kun Kotkassa on muitakin XB:n omistajia :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaipi
Erittäin hyvä peli, harvoja pelejä mitkä ovat "oikeasti" pelottavia.
Ohjaus todellakin vaatii totuttelemista, mutta toimii lopulta aivan ok.
btw. Karhulan mustapörssi pisti xbox-pelin hinta ennätyksen uusiksi, 89e.

89e? Hoh, ostaako sieltä joku sitten pelejä? :)

Aikoinaan pleikkarilla pelasin kyseisen pelisarjan ensimmäistä osaa ja se oli yksi järisyttävimmistä kokemuksista pelihistoriani aikana. pimeä huone, kello ties mitä, ohjain kädessä, silmät tiukasti ruudussa kiinni. astun pimeään vessaan, jossa kuuluu rapinaa ja jotain matalaa örinää. no semmonen pikkuörkkihän se siellä on. pistin sen jollain kepillä paskaksi ja tutkittuani vessan olen lähtemässä pois, kunnes lapsi alkaa nyyhkyttää ja itkeä jossain. silloin oli paska niin pahasti lahkeessa..

toi peli on ihan pakkohankinta. vaikka arvostelut sanois mitä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dhat
Aikoinaan pleikkarilla pelasin kyseisen pelisarjan ensimmäistä osaa ja se oli yksi järisyttävimmistä kokemuksista pelihistoriani aikana. pimeä huone, kello ties mitä, ohjain kädessä, silmät tiukasti ruudussa kiinni. astun pimeään vessaan, jossa kuuluu rapinaa ja jotain matalaa örinää. no semmonen pikkuörkkihän se siellä on. pistin sen jollain kepillä paskaksi ja tutkittuani vessan olen lähtemässä pois, kunnes lapsi alkaa nyyhkyttää ja itkeä jossain. silloin oli paska niin pahasti lahkeessa..

toi peli on ihan pakkohankinta. vaikka arvostelut sanois mitä.
Kuvaa aika hyvin mun viikonlopun pelisessioita :D

JUMISSA ÖTÖKKÄHUONEESSA???

Mitä mun pitää tehdä kun olen jumissa siellä ns. "kaivoalueella" missä hypätään kaivoon ja hakataan tiilet seinästä ja sen takaa paljastuu ovi jossa on käytäviä...
Eli nyt siellä on ainut paikka mihin mennä se huone mistä löytyy avain lattialta ja siinä on jokin viesti. Sit kun nostat avaimen niin ovi menee lukkoon ja et pääse pois siitä huoneesta ja sen seinät, lattia on täynnä ötököitä??Henki lähtee siinä rytäkässä!!

Siinä ovenpielessä on näppäimistö,tarkemmin katsottuasi huomaat kolmen numeronäppäimen kuluneen muita enemmän.
Niitä painelemalla pitäisi oven aueta. Kokeile eri järjestyksessä ei niitä vaihtoehtoja kovin montaa ole.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MMake
Siinä ovenpielessä on näppäimistö,tarkemmin katsottuasi huomaat kolmen numeronäppäimen kuluneen muita enemmän.
Niitä painelemalla pitäisi oven aueta. Kokeile eri järjestyksessä ei niitä vaihtoehtoja kovin montaa ole.
ONKO SIELLÄ MUKA NÄPPIS JOSSAIN?
OLENPAS MINÄ HÖMELÖ KUN EN SITÄ HUOMANNUT?

Tuli nyt hankittua Silent Hill 2 Xboxille.
Omistin aiemmin pleikka kakkoselle, mutta asiaan.

Olen aina pleannut Noise Filter päällä ja kun otan sen pois Grafiikat paranevat huomattavasti.
Onko noise filtterin pois ottamisella muuta eroa kuin grafiikka??
Tunnelma vähän kärsii Noisen pois otettua, mutta onko äänillä tämän jälkeen eroa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Olen aina pleannut Noise Filter päällä ja kun otan sen pois Grafiikat paranevat huomattavasti.
Onko noise filtterin pois ottamisella muuta eroa kuin grafiikka??
Tunnelma vähän kärsii Noisen pois otettua, mutta onko äänillä tämän jälkeen eroa?
Noise tarkoittaa juuri kuvakohinaa.

Ylös Bottom