Mun piti alottaa eilen alpha protocol, mutta päätinkin ostaa tämän steamista 35e hintaan.
Oli tämä nyt muutaman modin ansiosta paljon parempi mitä oletin, mutta ei tämä mun mielestä mikään silent hill ole sitten mitenkään päin katsottuna, mutta ei se pelistä huonompaa tee.
Alunperin tämä kiinnosti kunnes kävi ilmi kuinka taistelu on kohtuu kankeaa ja stamina pohjaista joka ei sitten kiinnosta ollenkaan ja lisäksi se oli todella tökkivän näköistä kun välillä vaikka counter iskujen kanssa animaatio pysähtyy varmaan sekunniksi.
Joten latasin
infinite stamina sekä
hit stop begone modit.
Hinakosta tuli tehtyä myös söpömmän näköinen
Fatal Frame Style Hinako Face modilla.
Sitten isoin muutos visuaalisesti oli
fog remover modi.
Peliä ei tietenkään ole tarkoitettu koskaan pelattavaksi noin ja sen kyllä huomaa sillä kun ahtailta kujilta päästään sinne pellolle niin horisontissa hypähtää näkyville kaikkea taloista aina metsään saakka. Tässä on suorastaan yllättävän lyhyt piirtoetäisyys, mutta se sumu peittää kaiken tuon.
Kokeilin siellä pellolla laittaa sumun takaisin, mutta on tämä vaan niin paljon paremman näköinen, suorastaan kaunis kun kaikki ei ole sankan sumun peitossa joten päätin sitten katsella vaan kohtuu rankkaa maisemien esiin popsahtelua.
Ei tuo sumu edes mun kohdalla lisää tunnelmaa joten valinta oli helppo.
Huomenna sitten oppaan kanssa
ufo lopetus, koska mä haluan valosapelin ja se myös muuttuu pidemmäksi mitä useamman lopun suorittaa joten sen takia teen sen seuraavaksi ja jos ei vielä tuon jälkeen iske ähky niin vois koittaa ne muutkin loput ottaa.
Mä kyllä olin tyytyväinen jo ekaan lopetukseen ja koska en koskaan mitenkään syvemmin analysoi mitään niin oletan, että
Hinako lähinnä pakotettiin naimisiiin ja se veti kunnon psykoosit niiden pillereiden kanssa ja alkoi tappamaan porukkaa ja on nyt karkuteillä.