Vastaus: Silent Hill: Homecoming [X360]
Loistava peli ja voi suositella varauksetta kaikille kauhun ystäville. Jos nyt laitettaisiin kakkonen ja tämä vierekkäin niin olisihan se selvä voitti. Kakkosen kanssa tosin oli siihen aikaan ihan äimän käkenä ja tämän takia se jäänyt auttamatta mieleen
Ite en ole pelaillut SH:a muuten kuin PSP:llä Originssia, mut kyllähän tää tähän asti ainakin vie 100-0.
Originssissa oli tajuttomasti örkkejä, tiedä sitten lisääntyykö tässäkin määrä loppua kohti yhtä paljoon. Save-paikkoja ei tosiaan paljoa, mut osaapa varauttua Originssia pelanneena kaikkeen. Combat on paljon parempi, vaikka originsissa olikin ihan OK. Tosin todella pelkistetty siinä, tässä healthikin näkyy joka plussaa.
...paljastunut aivan järkyttäväksi putkijuoksuksi. aina on mahdollista valita vain se yksi ja ainoa oikea ovi, kaikki muut on lukittuja tai niiden takana ei ole mitään juoneen liittyvää sisällä, health drink korkeintaan. kaupungilla kaikki kadut ovat poikki ja minnekkään ei pääse.
peli tarjoaa käytännössä vain sen yhden vaihtoehdon edetä.
Alussa, jossa miltei olen vieläkin, on ihan sama homma. Originssissa oli paljon enemmän tutkiskeltavaa ja siinä tuli miltei itku isoja paikkoja tutkiessa. Ei yhellä ovella selvinnyt, joten ihan ok tämä homma mulle. Ainakin vielä tuntuu hyvältä tapaukselta tämä peli.
E: Ei nyt tarvetta threadin nostoon ja uuteen replyyn, niin heitetään tähän loppuun jotain lisäpelailun tulosta. Örkkejä ei kiinnosta paskaakaan onko lamppu päällä vai ei, Originssissa sai vältettyä helposti taisteluja, tässä ei oikeastaan kapealla käytävällä talossa mitenkään. Saksikädet tai mitä ovatkaan, söi kudit kun niitä käsin sai tappaa puoli tuntia. Bossia vastaan sitten loppuikin intressit kun kuteja ei löytynyt enää mistään ja hakkaa sitä sitten kirveellä.
Tiesihän tuon, varsinkin kun monet kirjoitti siitä, mut ei pentele mua kiinnosta hakkailla tuolla paskacombatilla hitaalla kirvellä/veitsellä/putkella jotain panssarisaksiperseitä puoli tuntia ja huomata et niitä on viisi jonossa vielä. Taidan tyytyä kattomaan kylän kohtalon youtubesta ja jättää "pelottavan pelailu elämykset" muille... :sarcastic:
E2: Eihän tuohon ekaan loppariin asetta tarvitse edes, nyt kun katteli tubesta. Mut se vaan on ongelmana, et tilanne on täysin perseestä, kun healttia vähän reilu puolet, ei medejä tms., ja bossi haavoittaa aina satunnaisesti milloin mistäkin. Mikä hlvetin juju tässä on? Aseella ei tunnu olevan väliä, nopeudesta ei ole kiinni. Se vaan joskus huitasee perseeseen kun tykkää.
On aika huonosti kauhupelejä, jos tämä on parhaimmistoa. Kaiken ennen bossia tutkineena ei mitään kädessä eikä mitään erityisesti kerättynäkään, toisinkuin edes originssissa. Luokaton esitys, vaikkakin Origins niin mestariteoskaan ollut, oli siinä silti apuja vaikeustasoa ajatellen ja mahdollisuuksia aina käydä kattomassa et josko jotain jäi matkan varrella huomaamatta. Oli kyllä edellytykset ihan hyväänkiin peliin mut jotenkin edelleen aika armottoman könkkö.
Jos joku huomaa, ja viitsii ekaan kappaleeseen vastata, niin arvostaisin. Mut muuten saa vajota tämä paskapelin threadi syvyyksiin..
