Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...
Mutta sushina ihmislautasen päällä oli eräskin kaljamestari joka väitti kivenkovaan vain glitchanneensa bunkkerin sisälle jossa sitten vietti suurimman osan taistelusta. Tosiasiahan on ja raportitikin näin todistavat että toveri hoiteli taistelu jännitystään bunkkerissa. Nämä seikat kirjattakoon ylös ja lähetetään lähete sotaoikeuteen.
Tämä kuulustelu käytiin S.V.E.R:n korkeimman sotaoikeuden pää majassa:
pq> Herra x (ei halunnut nimeänsä mainitsettavan), tulin pyynnöstänne selvittämään rintama karkuruus väitteenne.
x> Onko alokkaalla mitän käsitystä kuinka huonoon maineeseen olet asettanut klaanisi, joukkueesi ja koko S.V.E.R:n armeijan?
Moista pelkuruutta ei sallita täällä meidän joukoissamme.
pq>Olen pahoillani herra x, mutta voin...
x> Ei mitään muttia. Näitten raporttien mukaan olet sotinut aikaisemmin Ravenien joukoissa?
pq> Pitää paikkansa.
x> Oletko oppinut sieltä nämä selitykset sodan välttämiseksi?
pq> Mutta kun en valehtele, en vain päässyt bunkkerista pois!
x> Mutta kuitenkin muut ryhmäsi jäsenet pystyivät poistumaan ja astumaan sisään bunkkeriin?
pq> No joo...
x> Tiedätkö kuinka naurettavalta tuo kuullostaa. Me emme täällä siedä pelkureita, joten täten määrään sinut...
Foeman> Herra x, tarvitsemme pikaisesti lisä joukkoja, Raven ja Valor ovat aloittaneet suur hyökkäykset kohteisiimme.
x> Hyvä on saat mukaasi alokas pqohin. Pidä häntä silmällä sillä häntä epäillään rintama karkuruudesta.--->
Foeman> Herra x, minulla on raportti pqohin sekoiluista:
Illan viimeinen taisto koettiin myös tämän toisen ryhmän kainalossa. Kohteenamme oli ajoneuvojen varastaminen ja päämääränämmä vihollisen julkinen nöyryytys. Aloitus oli kaoottinen, ryhmämme aloittivat rinnatusten APC-ajoneuvoilla jotka törmäsivät fataalisti toisiinsa.
x> JUMALAUTA, etkö sinä osaa edes ajaa?
pq> Mulla oli etuajo oikeus, syytä sitä toista suharia! Jollakin oli kuulemma video todiste tapahtumasta.
x> Häpeä, korkeampi arvoisille ei puhuta tuohon sävyyn!
Määrään sinulle viikon kotiutuksen. Toivon että älyät olla näytämästä naamaasi rintamalla tai muuten...
pq> Hyvä on, mutta vaadin että otatte selville sen toisen suharin henkilöllisyyden ja rankaisette häntäkin.
x>Teemme näin. Minkä takia muuten menit sinne bunkkeriin?
pq> No comments...