Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ippanis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Illlalla kivaa vääntöä suomiporukalla. Mitä nyt osa oli nauttinut nupinhimmennyslitkuja, mutta ei se menoa haitannut.
Porukka lähti nukkuun ja meikä jäi vielä pelaileen. Olipa kauhee pelata sekasakissa. Ei siitä tullut mitään, kun jengi ei parantanut kuin kaverinsa ja johtohenkilökunta oli aivan kahvilla. Tosi sekavaa ja turhauttavaa. Ei siinä sitten itseäkään huvittanut yrittää, kun kaikki pelasivat vain omaa napaa tuijotellen.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olipa kauhee pelata sekasakissa. Ei siitä tullut mitään, kun jengi ei parantanut kuin kaverinsa ja johtohenkilökunta oli aivan kahvilla. Tosi sekavaa ja turhauttavaa

Täsmälleen sama kokemus kun KFS porukka hajaantui. Ei tullut pelistä mitään edes sabotaasissa, kun osa jäi istuksimaan armaan sniper-kiväärinsä kanssa 10 metrin päähän spawnista, ja loput juoksi minne sattui. Valorilla oli helppo työ pidellä hyökkääjät loitolla.

Ryhmänjohtaja tosin yritti ja oli äänessä koko ajan, ja muutettiin taktiikkaa että mennäänkin ensin A:lle B,n sijaan, mutta kun squadista komentoja noudatti johtajan lisäksi me kaksi KFS jäsentä, ei sekään tuottanut tulosta. Todella turhauttavaa.. eiku, tuo johtuikin siitä että Valorin sabo-kartta on liian helppo puolustaa ja aseet on ylitehokkaita :p
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Illlalla kivaa vääntöä suomiporukalla. Mitä nyt osa oli nauttinut nupinhimmennyslitkuja, mutta ei se menoa haitannut.
Porukka lähti nukkuun ja meikä jäi vielä pelaileen. Olipa kauhee pelata sekasakissa. Ei siitä tullut mitään, kun jengi ei parantanut kuin kaverinsa ja johtohenkilökunta oli aivan kahvilla.

No pitäähän sitä joskus rentoutua ja pitää hauskaa, kyllähää säki oisit ottannu, jos töissä et ois ollu :p :D
Ja toi on erittäin tuttua, että muut kuin [KFS]:ssäläiset eivät liiemmin pelastele ketään... harmi.


Mut mitä hittoa siinä yhessä pelissä oli vialla, kun vihollisia ei näkyny missään, selectiäkin ku paino, niin siellä oli se sata sinistä pallukkaa, muttei yhtään oranssia, eikä vihollisia kiinnostanu kertaaka tulla hakemaan sitä autoa, saati muuta tehdä...? Oli meinaa nii helvatan tylsä matsi, mutta silti porukan pisteet vaihteli 400:sta 700:n tosin itellä jäi muutamaan kymmeneen! :confused:
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Rakas sotapäiväkirja...

Lyhyen MAG-historian kaaottisimmat ja absoluuttisesti hauskimmat taistelut koimme eillen, 6-7. helmikuuta herran vuonna 2010 klo. 213reikä-reikä2reikäreikä.

Sodan koetteleman ragtag-joukkueemme koostui karvoja syövistä karjuista, rokotiilin-nahkaisista keltanokista ja epäpätevistä joukkueen johtajista(<3 gaddaf). Puhkuimme itseluottamusta; "Olimmehan Severiläisiä, taistelutantereen mastodontteja! Kellistimme naiset katseillamme ja vihollisen selättämiseen riitti viehko nokan heilautus!"

Yksikään ei seissyt näiden jumalten edessä, ei yksikään...

Toisin kävi. Suuret luulot joukkueemme tehosta ja testosteronia arvoista osoittautuivat vääriksi illan aloitus matsissa; Severi hävisi sabotaasi puolustuksensa viidessä minuutissa, VIIDESSÄ MINUUTISSA?!? Viikkoja jatkunut voittoputki sai ikävän lopun, aivan kuin ranskalainen yliherra olisi läväyttänyt kasvojamme silkisellä hansikkaalla... Olimme lyötyjä, maahan hakattuja... Mutta me nousimme!! Valor ja Raven hoitakoon vinettämisen, Severi nousee Fenixin tavoin tuhkasta, Hoorah! Muutaman tiukan ja erittäin asiallisen väännön jälkeen palasimme menetetylle rintamalle. Koston maku suussa höngimme tulta ja tuhkaa; "Alas Ravenin nilkit, kosto on häviötäkin suloisempaa!" Toinen häviö... neljässä minuutissa, NELJÄSSÄ MINUUTISSA! Sielumme oli heitetty nokkospensaseen, itkimme verta... Mutta katsokaas, tässä piilee Severin salaisuus; me emme syyttele huonoa tiedustelua karttojen pinta-aloista tai arkkitehtuurjen "tuon tönön pistämisestä tuohon", me kohdistamme syytökset ylempään johtoon ja teloitamme epäpätevät yksilöt paikanpäällä. Siellä se herkkä johtajapoika Dimitri nytkin ui, Vulva-joessa kalojen kanssa. Hidasteet eliminoidessamme oli suuntia vain yksi: YLÖSPÄIN ÄITIMAAN PUOLUSTAJAT!

Päivä jatkui raakana ja verisenä, tiukkaa vääntöä puolin ja toisin, se annettakoon Valorille ja Ravenille. Mutta jotakin häämötti edessämme, jotakin mystistä ja seireenistä. Saimme kommennon rinnakkais joukkueeltamme joka kaipasi apua eeppisessä, lähes mammuttimaisessa puolustus/valtaus-tehtävässä johon osallistui satoja smurffeja ja finnejä. Ultimaattisesta raatojen määrästä kertoo paljon se että apua kutsuneseen ryhmään emme törmänneet kertakaan taistelun aikana. Mutta savumerkit kertoivat linjan pysyneen urhoollisella sisulla jota löytyy vain Severiläisen suonista. Meidän ryhmäämme tarina onkin hieman erinalainen: taistelu väsymys alkoi näkyä ryhmäläistemme kasvoilta. Kohtasimme erityisesti harvinaislaatuisia tekosyitä taistelun välttämiseksi. Eräskin, nimeltä mainitsematon ja erittäin epäpätevänä joukkueenjohtajana tunnettu persoona väitti kiven kovaan O-namiskansa vioittuneen ja näin olevansa kykenemätön hahmonsa täysipäiväiseen kontroloimiseen. Mutta sushina ihmislautasen päällä oli eräskin kaljamestari joka väitti kivenkovaan vain glitchanneensa bunkkerin sisälle jossa sitten vietti suurimman osan taistelusta. Tosiasiahan on ja raportitikin näin todistavat että toveri hoiteli taistelu jännitystään bunkkerissa. Nämä seikat kirjattakoon ylös ja lähetetään lähete sotaoikeuteen. Epämääräisistä toimenpiteistä huolimatta linjamme pysyi ja vastasimme rinnakkais ryhmämme epätoivoakin voitokkaampaan avun-pyyntöön. Lunastimme itsemme.

Illan viimeinen taisto koettiin myös tämän toisen ryhmän kainalossa. Kohteenamme oli ajoneuvojen varastaminen ja päämääränämmä vihollisen julkinen nöyryytys. Aloitus oli kaoottinen, ryhmämme aloittivat rinnatusten APC-ajoneuvoilla jotka törmäsivät fataalisti toisiinsa(huom: pyydä videotodiste keltanokalta). Hämmennys oli hämmentävä ja ryhmämme nauruhermoja oli vaikea pidätellä. Mutta tosi Severiläisenä toivuimme, kokoonnuimme ja käänsimme taistelun nopeasti puolellemme.Joukkueemme nappasi ensimmäisen ajoneuvon ja hetkeä myöhemmin toinen ryhmä jumallalisine apuineen turvasi toisen ajoneuvon.

Näin toimii Severi, Semper Fi!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Sodan koetteleman ragtag-joukkueemme koostui karvoja syövistä karjuista, rokotiilin-nahkaisista keltanokista ja epäpätevistä joukkueen johtajista(<3 gaddaf)

Eräskin, nimeltä mainitsematon ja erittäin epäpätevänä joukkueenjohtajana tunnettu persoona väitti kiven kovaan O-namiskansa vioittuneen ja näin olevansa kykenemätön hahmonsa täysipäiväiseen kontroloimiseen.

Mä alan olla jo ylpeä siitä että musta alkaa kehkeytymään legenda; viinaan, naisiin ja uhkapeleihin lankeava, psyykkisesti/henkisesti hieman epästabiili mutta silti luottamuksen arvoinen (not) ryhmänjohtaja, joka ei tiedä tarkalleen mitä tehdä mutta silti vetää oikeista naruista pitkällä juoksulla. Ainakin joskus...

Saimme kommennon rinnakkais joukkueeltamme joka kaipasi apua eeppisessä, lähes mammuttimaisessa puolustus/valtaus-tehtävässä johon osallistui satoja smurffeja ja finnejä.

Tuo oli kyllä hienoa vääntää kun 16 KFS/KFP jantteria oli samassa pelissä hönkimässä voittoa kotiin. Ehkä parhaimpia pelihetkiä pitkiin aikoihin. Vaikkakin se O-nappi ei muka toiminutkaan meikäläisen kapulassa...

Näin toimii Severi, Semper Fi!
Aye!!!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Illan viimeinen taisto koettiin myös tämän toisen ryhmän kainalossa. Kohteenamme oli ajoneuvojen varastaminen ja päämääränämmä vihollisen julkinen nöyryytys. Aloitus oli kaoottinen, ryhmämme aloittivat rinnatusten APC-ajoneuvoilla jotka törmäsivät fataalisti toisiinsa(huom: pyydä videotodiste keltanokalta).

Tässäpä tämä. :D Heti alussa nähdään tuo eeppinen törmäys:
http://www.youtube.com/watch?v=0N8p3SAThTA

Jostain syystä tuo mun Pinnacle Video Transfer kusi äänen nauhoituksen ja pelin omat audiot rätisee inhottavasti tuossa pätkässä. Lisäsin vähän taustamusiikkia videon päälle, että toi matsi olisi edes jossain määrin katseltavissa.

Ja toi pelihän on nähtävissä minun perspektiivissä. Ei välttämättä maailman mielenkiintoisinta pelaamista, mutta kyllä tuossa tapahtuu yhtä jos toista. Leikkelin turhat juoksentelut pois, että saan sovitettua tuon videon alle kymmeneen minuuttiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ku yritin kattoa sitä niin tuli teksti!

This video contains content from WMG, who has decided to block it.

No Mastodonin "Sleeping Giant" siellä soi taustalla loppupuolella pätkää, mutta mulla youtube taas väittää, että video on yhä katseltavissa "worldwide". Jos tuo ei tuosta korjaannu, niin pitää uppia uusiksi. Anteeksi tämmönen turha häiriö.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Mutta sushina ihmislautasen päällä oli eräskin kaljamestari joka väitti kivenkovaan vain glitchanneensa bunkkerin sisälle jossa sitten vietti suurimman osan taistelusta. Tosiasiahan on ja raportitikin näin todistavat että toveri hoiteli taistelu jännitystään bunkkerissa. Nämä seikat kirjattakoon ylös ja lähetetään lähete sotaoikeuteen.
Tämä kuulustelu käytiin S.V.E.R:n korkeimman sotaoikeuden pää majassa:
pq> Herra x (ei halunnut nimeänsä mainitsettavan), tulin pyynnöstänne selvittämään rintama karkuruus väitteenne.
x> Onko alokkaalla mitän käsitystä kuinka huonoon maineeseen olet asettanut klaanisi, joukkueesi ja koko S.V.E.R:n armeijan?
Moista pelkuruutta ei sallita täällä meidän joukoissamme.
pq>Olen pahoillani herra x, mutta voin...
x> Ei mitään muttia. Näitten raporttien mukaan olet sotinut aikaisemmin Ravenien joukoissa?
pq> Pitää paikkansa.
x> Oletko oppinut sieltä nämä selitykset sodan välttämiseksi?
pq> Mutta kun en valehtele, en vain päässyt bunkkerista pois!
x> Mutta kuitenkin muut ryhmäsi jäsenet pystyivät poistumaan ja astumaan sisään bunkkeriin?
pq> No joo...
x> Tiedätkö kuinka naurettavalta tuo kuullostaa. Me emme täällä siedä pelkureita, joten täten määrään sinut...
Foeman> Herra x, tarvitsemme pikaisesti lisä joukkoja, Raven ja Valor ovat aloittaneet suur hyökkäykset kohteisiimme.
x> Hyvä on saat mukaasi alokas pqohin. Pidä häntä silmällä sillä häntä epäillään rintama karkuruudesta.--->

Foeman> Herra x, minulla on raportti pqohin sekoiluista:
Illan viimeinen taisto koettiin myös tämän toisen ryhmän kainalossa. Kohteenamme oli ajoneuvojen varastaminen ja päämääränämmä vihollisen julkinen nöyryytys. Aloitus oli kaoottinen, ryhmämme aloittivat rinnatusten APC-ajoneuvoilla jotka törmäsivät fataalisti toisiinsa.
x> JUMALAUTA, etkö sinä osaa edes ajaa?
pq> Mulla oli etuajo oikeus, syytä sitä toista suharia! Jollakin oli kuulemma video todiste tapahtumasta.
x> Häpeä, korkeampi arvoisille ei puhuta tuohon sävyyn!
Määrään sinulle viikon kotiutuksen. Toivon että älyät olla näytämästä naamaasi rintamalla tai muuten...
pq> Hyvä on, mutta vaadin että otatte selville sen toisen suharin henkilöllisyyden ja rankaisette häntäkin.
x>Teemme näin. Minkä takia muuten menit sinne bunkkeriin?
pq> No comments...
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tänään kun oltiin KFS-klaanin jäsenten kanssa sabotoimassa Valorin tietokeskusta meni aika tiukille. Nimittäin sain asennettua räjähteen kun peliaikaa oli jäljellä vain yksi sekuntti (00:01). Meikäläinen riehui siellä loppuajan haúlikolla laittaen porukkaa matalaksi ja voittohan siitä tuli. Lisäksi minut palkittiin parhaana pelaajana. Että tälläistä tänään rintamalla...
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Nimittäin sain asennettua räjähteen kun peliaikaa oli jäljellä vain yksi sekuntti (00:01). Meikäläinen riehui siellä loppuajan haúlikolla laittaen porukkaa matalaksi ja voittohan siitä tuli. Lisäksi minut palkittiin parhaana pelaajana. Että tälläistä tänään rintamalla...

Täten myönnetään, tällä päiväkäskyllä 1. Luokan KOF-joukkojen Suurristi, rintatähtineen.

"Erinomaisen urheuden, taistellen saavutettujen erittäin tärkeiden tulosten tai erityisen ansiokkaasti johdettujen sotatoimien palkitsemiseksi voidaan KOF-joukkojen sotilas hänen sotilasarvostaan riippumatta nimittää 1. tai 2. luokan KonsoliFIN-ristin ritariksi."

:D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Täsmälleen sama kokemus kun KFS porukka hajaantui. Ei tullut pelistä mitään edes sabotaasissa, kun osa jäi istuksimaan armaan sniper-kiväärinsä kanssa 10 metrin päähän spawnista, ja loput juoksi minne sattui. Valorilla oli helppo työ pidellä hyökkääjät loitolla.

Ryhmänjohtaja tosin yritti ja oli äänessä koko ajan, ja muutettiin taktiikkaa että mennäänkin ensin A:lle B,n sijaan, mutta kun squadista komentoja noudatti johtajan lisäksi me kaksi KFS jäsentä, ei sekään tuottanut tulosta. Todella turhauttavaa.. eiku, tuo johtuikin siitä että Valorin sabo-kartta on liian helppo puolustaa ja aseet on ylitehokkaita :p

Se oli se Joukkueen johtaja joka yritti (Se moottoriturpa:). Sitten tuli vaihdettua itse ryhmänjohtajaksi ja FRAGO kin siirrettyä A:ksi ja huudeltua jos mitä maanitteluja että sais porukan liikeeseen. Pöh. Toi oli kyllä sangen turhauttavaa varsinkin kun kello tais olla 3.
Mehän olimme yhtä mieltä siitä että Kartan vika Ja Pyssytkin on auto-aimein varsustettuja! ;) Huoh,
kyllä se vain niin on että tiimi-työ ratkaisee.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Hahahaa, katsokaa 01:55-02:40 :D

Ensiksi Funkee juoksee selvästi näkyvän vihollisen ohi, minä perässä juoksevana viimeistelen. Meininki jatkuu asiallisena kun minä plänttään takana olevan bunkkerin ja kiipeän katolle puolustamaan. Funkee varmistaa kauempaa ja Gaddaf liittyy videon edetessä seurakseni katolle. Suomalainen sisuhan ei taivu ja video saakin eeppisen lopputuloksen täydellisestä kuvakulmasta kuvattuna! Hyvin me vedetään... god I love this game :p

Hauskaa miten pelille kehkeytyy näiden tarinoiden johdosta ihan oma mytologiansa! Vaikka pqohi kaivaakin kuoppaa julkaisemalla salaisia asiakirjoja täällä julkisella foorumilla ;)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tässä nyt siis vihdoinkin toimiva klippi tuosta lauantain ja sunnuntain välisen yön pelistä

Hyvin me tosiaan vedetään. Yksi maininnan arvoinen juttu mikä littyy SVER:n "huumorintajuun" tapahtui myös tänä kyseisenä yönä. Joku vihu alkoi lähetellä Foemanille viestejä siitä että se cämppii meidän puolustamalla bunkkerilla. Muutaman ajatusten vaihdon jälkeen savustimme tuon samaisen vihun bleedaamaan ja kokoonnuimme koko squadin voimalla ympärille ja tyhjensimme lippaat kaveriin samalla kun osa hyppi heebon ympärillä ja päällä. Loppui se viestien lähetys siihen ;)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Joku vihu alkoi lähetellä Foemanille viestejä siitä että se cämppii meidän puolustamalla bunkkerilla.
Joo, tämä oli kyllä merkillinen tapaus. Puskettiin sitä linjaa siinä bunkkerilla ja tämä yksi vain sattui jäämään jalkoihin. Siitä alkoikin sellainen viestien kirjo jossa Ravenin nilkki kävi teksteissään oikeastaan koko epäonnistuneen ihmsikunnan alemman kastin lävitse. Noh, kuten gaddaf heitti niin sai kaveri kyllä pullat aika nopeasti sisään. Don`t frak with SVER :cool:

Mutta summauksena vielä todettakoon että tuo lauantai-sunnuntain välinen yö oli kyllä tapahtumarikkain MAG-kokemus koskaan :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Mainio illan lopetus oli kieltämättä. Samaan settiin meni tämäniltainen. Hyökkäys Valoria vastaan sabossa. B otettiin noin ohimennen juoksemalla, Valorin pullistelijat ei oikein saaneet hommaa haltuun. A:n päässä oli sama ongelma meidän puolella. Sitten kolmen miehen taisteluryhmä lähti avittamaan siellä reunalla.

Sitten olikin A hallussa viidessä minuutissa, B taidettiin menettää kerran tai pari tuossa välissä mutta saatiin pian takaisin. Pian olikin C auki ja oikean reunan pitkiä portaita tahtijuoksua viuhtoen päästiin yläkertaan, josta vyörytettiin serverihuone. Pari yritystä vaati, mutta matsi taisi olla ohi noin 12 minuutin kohdalla jos oikein muistan. Ja tosta matsista täytyy sanoa, että oli puhtaasti KFP/KFS-sekaporukan aikaansaannosta.
 
Ylös Bottom