Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...
Jukoliste, nyt on mahtava fiilis! Siis kerrankin löytyi ulkomaalaisia, jotka toimivat tiiminä.
Aluksi puskettiin päätä seinään bunkkereiden kanssa ja Valor piti meidät pitkään paikallaan. Olin ryhmänjohtajana ja ärähdin siinä mikkiin, että nyt yhdistetään pari squadia. Siinä sitten bunkkeri kerrallaan rikottiin koko rintama ja suora hyökkäys F:lle ja E:lle ja molemmat kerralla haltuun. Muualla eivät saaneet oikein mitään aikaan, mutta näistä pumpuista vähintään toinen oli koko ajan nakuttamassa vauriota. Aikaa oli kuitenkin tuhraantunut niin paljon alussa, että oli vain noin 5-6 minuuttia jäljellä, kun n. 40% oli saatu mittariin.
Kysyin sitten joukkueenjohtajalta pumput, joille hänen porukkansa oli hyökkäämässä ja pyysin porukkaa käyttämään myrkkykaasukranaatteja oviaukkojen tukkimiseksi (toimi hyvin E:llä ja F:llä) ja lupasin putsata vihollisen spawnit ilmaiskulla näiden muiden pumppujen edestä. Sanoin myös, että yhdistäisi pari porukkaa, niin neljä pumppua saattaisi riittää voittoon. Noin 50% oli kertynyt, kun oli vain kolme minuuttia jäljellä ja sitten saatiin neljä tekemään vahinkoa, välillä oli viisikin pumppua. Fiilis oli mahtava, kun 6 sekuntia ennen loppua saattiin damaget täyteen ja niukka voitto!
Kartan nimi ei harmi kyllä jäänyt mieleen, mutta Ravenilla hyökättiin ja Valor puolusti aluksi kuuden bunkkerin rintamalla laakeassa maastossa, jossa heti alussa on tuplatiesulku bunkkereiden välissä ja Triple-A heti niiden jälkeen keskellä. Pumput taas olivat isojen talojen sisällä ja talojen yläkerrassa (ulkona) sillat, joissa ammuslaatikoita.