Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ai että tuli oikein vanhat hyvät ajat mieleen...

pelasin äsken yksinäni kaksi Absheronin jalostamo Domi-puolustusta peräkkäin. Ja molemmat sain pelattua loppuun ilman jäätymistä. Lukemat olivat komiat 78-16 ja 76-27. En jaksanyt screencappeja otella ku eihän nuo ole lähelläkään ennätyksiä.:cool:

PLEASE ZIPPER!!! toivottavasti seuraava patchi toimii!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Juuri näin Deri! Olen fiilistellyt täällä Valorilla jo viikon verran domia pelaillessa. Vaikka olenkin yksin pelannut ovat fiilikset silti korkealla.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Huomenta palstalle

Perkeleen mahatauti päässy irti työpaikalla ja ite laatannu yön ja nyt ei enää saa unta saamari.

Mutta itse asiaan, en oo vilkassu magia vielä, mutta minkä aikaan ton pätsin pitäis tulla käyttöön ? Olisi mukava taas päästä vetään domeja kunnolla sverin riveissä alkaa meinaan valorin puolustus tökkimään :/

Pahoittelen ehkä hieman sekavaa tekstiä, mutta sitä univaje teettää.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Pelasin äsken Onnin ja randomien kanssa ravenilla sabon, syr daryan lähetin mappina, ja hyökkäys. Kello pysähty aikaan 18:11. Sveriä vastaan pelin piti olla, mutta lopussa kun katoin tilastot, pelissä ei ollut pelaamassa yhtäkään sveriä.

Ainakin oli helpoin sabo koskaan :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Sori Ramtoi, tää ei vielä oo se miun lupaama klippi siitä tiimipelistä. Mut päähän vaan juurtui tää biisi niin pakko oli sen ympärille tehdä klippi.

[video=youtube;6-kEie_dQUA]http://www.youtube.com/watch?v=6-kEie_dQUA[/video]
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

loistava pätkä, mutta ketä tuon kivan kipaleen esittää?? se toi kunnon tappotunnelman;)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Yksin pelasin, japanilaisten kanssa hallintaa. Bunkkerit tuhoituivat alta kolmen minuutin. Yhteistä kieltä ei tuntunut olevan. Joukkueen johtajan tehtävä tuntui ylitsepääsemättömältä, puolustaminen mahdottomalta. Kirjaimilla joukkue kuitenkin alkoi toimimaan, korjaamaan, parantamaan ja kamppailemaan yhdessä voitosta.

Oli todella hienoa katsella joukkueenjohtajana, kun joukkueelinen tuntemattomia ukkoja ajoi autolla korjaamaan heittimiä, vaihtoi puolustuksen painopistettä tai ryhtyi tuhoamaan vihollisen ajoneuvoja. Ryhmänjohtajatkin käyttivät iskunsa muiden kohteiden tukemiseen, niin käskettäessä. Tiukka voitto, paras voitto.

Yksinkin palkitseva peli, ainakin välillä. Myöhemmin sain toki vahvistukseksi Laapon ja Viper8561:en, jolloin pelit vain paranivat. Kiitos heille. Edelleen paras "räiskintäpeli" mitä löytyy.

Kentällä tavataan!

-ltUrban
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

eilen huomasin pari kaveria syr dariassa että nyt a-puolella täytyy varoa noita "pelkureita" tuon pidemmälle kaverit ei päässyt mutta siellä on ihan kivat napsupaikat kummiskin?
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Piti vähän fiilistellä tulevaa ajatellen ja lueskelin tätäkin ketjua tuolta alkupäästä alkaen. Makiat naurut sai pari kertaa ja muutaman kerran meinas (paino sanalla meinas) vähä alahuulikin väpättää. Aina välillä tulee muutakin kokeiltua, viimesimpänä BF3 ja BOps2, mutta ei kummastakaan saanut samanlaisia fiiliksiä. Ei jaksanut kumpikaan kuukautta pitempään viihdyttää. MAG pilasi minulta konsoliammuskelut, hyvällä tavalla.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

^ Tuohon ei voi sanoa kuin että täysin sama. Eikä pelkästään itse peliominaisuudet ole poikkeuksellisen hyvät, vaan juurikin chat-ominaisuudet ja sen toimivuus on kyllä ihan timanttia. Saas nähdä milloin seuraava peli pystyy konsoleilla tarjoamaan 64 pelaajan yhtäaikaisen lobbychätin, vieläpä niin, että pelaamaankin pääsee.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Asento! Lepo! Lakki... päästä!

Orkesteri!

[video=youtube;uNb54rwDQJM]http://www.youtube.com/watch?v=uNb54rwDQJM[/video]

Luen nyt Teille viimeisen päiväkäskyn.

 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

<snif> Taistelut on taisteltu mutta sota ei ole ohi. Jossain se uusi rintama odottaa :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

5:5 pamahti ruutuun aika tarkalleen 22:00 suomen aikaan, tähän päättyi MAG:n tarina. Viimeiset hetket sain viettää uskollisten tovereiden kanssa.
Seuraavaa haastajaa odotellessa.

Z:ta kiittää ja kumartaa!
 
Ylös Bottom