Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kerrottakoon nyt, jos jotain kiinnostaa ja joku ei tiedä. Tavallisella ryhmällä kun pelaa, ei siis klaaniaulan kautta, vaan normaalin ryhmän tehdessään, niin ryhmään mahtuu 15 tai 16 tyyppiä, vaikka vain 8 ekaa näkyy.
Testattu, koettu, kokeiltu, todistettu...
Pelaillut tän päivän nyt KEQ-ARx-WKe-WiN-kombolla useamman, lähemmäs 20 peliä ja kaikkiin ollaan päästy. Eli aina ei sitä klaaniaulaa tarvitse tehdä...
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

pirun kovat pelit on tänään ollut, sekä Valorin että Sverin puolella. Saatiin parit KonsolinFIN matsitkin aikaan. Huomenna (lauantaina) vois ainakin alkuillasta parit samanlaiset koittaa, voisin ainakin itse pelata Valorilla siinä klo 18-20.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

pirun kovat pelit on tänään ollut, sekä Valorin että Sverin puolella. Saatiin parit KonsolinFIN matsitkin aikaan. Huomenna (lauantaina) vois ainakin alkuillasta parit samanlaiset koittaa, voisin ainakin itse pelata Valorilla siinä klo 18-20.

Oli kyllä hyvät pelit eilen! Tekisi mieli pyytää anteeksi Ukkosenjumalalta sitä törkeää puukotusta, jonka suoritin heti alussa kirkolla, mutta itsepähän hyppäsi suoraan terään :D Tämä siis noissa KFV vs. KFS matseissa..

Mutta vielä paremmin jäi mieleen tuo myöhäisempi ottelu, kun siirryttiin takaisin KFS:n puolelle ja pelailtiin saboa.
FER-klaani vastassa, tai 15 niitä taisi olla. Heti alussa huomasi että jätkät pelaa klaanina, kun tuli jonossa ja vei b:n ekalla yrityksellä.
C:tä ei sitten ekalla saaneet, jonka jälkeen alettiin ihmettelemään, että mihinkäs ne katosi, kun lentokoneesta hyppäsi 2-3 äijää kerrallaan, eikä ketään näkynyt missään.
Ei muuta kuin KFS metsästämään poikien kokoontumispaikkaa. (8 KFSää taisi yhteensä kentällä olla)

Varmaan jokunen minuutti juostiin ympäri karttaa etsimässä, ei löytynyt...
KUNNES, hölkkäillessäni oikealla sivustolla, huomasin epäilyttävän, mustan madon matelevan eteenpäin... Sielähän ne pojat ryömi täydellisessä jonossa, oikean puoleisen respan edessä! En sitten tiedä että mistä asti olivat tulleet. Saatiin tuo yritys pysäytettyä, jonka jälkeen FER-klaani katosi jälleen.

Tällä kertaa löydettiin ne hieman nopeammin vasemmalta sivustalta, missä jätkät kokoontui "hattuhyllylle" ja lähti sitä kautta rynnimään kohti voittoa... tai lähinnä yrittämään sitä voittoa. Viimeisen minuutin aikana ne planttasi C:n 5-6 kertaa (ainakin) ja pariin otteeseen tuntui jo tappio tulevan.
Vaan eipä mitään, niin me kasattiin rivimme ja vietiin voitto!
Mutta todella mieleenpainuva matsi, kun vastustaja ei käyttänyt perinteistä "lentokoneesta alas ja rynnien c:lle", vaan yritti jotain muuta ja sai matsista vielä jännittävän.

Tätä tahtoisin myös näissä KFS:n peli-illoissa nähtävän. Jos meillä on esim. sabo hyökkäys, niin jollei tulossa ole ennätysaikaa (eli parempaa kuin 18.08), niin voisi sopia että ekasta kuolemasta kaikki spawnaa samalle puolelle eikä tule varjolla alas. Sitten sieltä aivan vasenta tai oikeaa reunaa porukalla läpi.
Saisi vähän vaihtelua noihin taktiikoihin ja samalla pystyisi näyttämään vihollisille, että joukkueena toimitaan.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

niin voisi sopia että ekasta kuolemasta kaikki spawnaa samalle puolelle eikä tule varjolla alas. .

Tuo olisi hyvä pitää mielessä muutenkin, eli odotella spawnilla muuta porukkaa hetken jos listalta näkyy, että muitakin on kuolleena, eikä rynniä yksitellän vihua päin. Mutta helposti tuo unohtuu taistelun tiimellyksessä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ongelma mielestä KFS peli-illoissa sabossa on se, että yleensä meillä on se lähemmäs 32 pelaajaa kasassa (vähintää) eli periaatteessa joka jamppa sabossa on "omia". Tämä taas tarkoittaa sitä, että sabo hyökkäykset päätyvät kerta toisen jälkeen todella nopeaan voittoon, jolloin ei edes kerkeä miettimään taktiikoita.

Muistan ennen parin kk taukoani katselleeni tilastojani magleaderboardseista ja eräänä kuukautena kun pelailin melkeinpä vain näissä peli-illoissa, minulla oli saldona melkein 100 voittoa ja alle 10 häviötä ja voitto prosentti siis yli 90%. Näistäkään sabo häviöitä oli tuskin yhtäkään, ellei sitten puolustussabossa pelleilemällä otettu nokkiimme.

Olisi todella mukavaa kyllä itsekkin päästä sabotagessa toista klaania vastaan, koska randomeja vastaan ainoa mielenkiinto on, että pääseekö rikkomaan ennätysaikaa :D

Haastetta saboihin toki saa kekseliäisyydellä, joista parhaimpana mieleen on painunut upea voitto svermappiin hyökkäyksessä pelkillä puukoilla ja pistooleilla.

Aqussa ja domissahan tulee enempi vääntöä (ja escalationissa), mutta harmittavasti domikin on tällä hetkellä melko ärsyttävä pelata freesauksien takia.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kyllä minä uskon, että voitaisiin saada helposti joku klaani vastaankin jos vaan joku viitsisi ilmoittaa klaanille etukäteen ja siitä vain yhteis lähtöä. Uskon, että monella suurella klaanilla olisi motivaatiota pelata näitä "klaanimatseja".

Eilen oli kyllä jumalattoman hyvät pelit, vaikka meitä olikin koko illan ajan vain se 8 pelaajaa. Piti lopetella siinä 0100 maissa, mutta aika venyi tuosta vielä pari tuntia etiäpäin.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Silloin kun minä olin valor-rintamalla... ajettiin kfs punaviivalle ;)

(oli pakko tulla tänne kuittaamaan..)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Mitä, mitä onko KFV antanu isän kädestä ?? Onneksi en itse ole tuossa pelissä ollut mukana, mutta kerrohan nyt toki lisää, mikäs peli se tälläinen on ollut.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Silloin kun minä olin valor-rintamalla... ajettiin kfs punaviivalle ;)

(oli pakko tulla tänne kuittaamaan..)

HAH, sallikaa minun nauraa. Psye_ kyllä tietää miten se loppuilta sitten meni. (1-3)

tosiaan saatiin neljä KFV vs. KFS matsia aikaiseksi klo 21-24 välillä. Eli ihan hyvin noita yhteislähtöjä saa otettua. Ekan matsin KFV voitti murskaavasti, mutta sitten... :)

-> dtk
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Mielestäni KFVn voitot lasketaan mutta häviöitä ei, on ne valorilaiset niiiiiin paskoja!
Eli tilanne on 1-0 tai 2-0. Ihan kumpi vain käy :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Mielestäni KFVn voitot lasketaan mutta häviöitä ei, on ne valorilaiset niiiiiin paskoja!
Eli tilanne on 1-0 tai 2-0. Ihan kumpi vain käy :D


öö, miten se voi olla 2-0 kun te voititte vain yhden?
Mutta joo, eihän ne ihan kfv vs. kfs matseja ole kun siellä on paljon muitakin pelaajia.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

öö, miten se voi olla 2-0 kun te voititte vain yhden?
Mutta joo, eihän ne ihan kfv vs. kfs matseja ole kun siellä on paljon muitakin pelaajia.

Kun ottaa vaikka huomioon mun eiliset starttilaskennat, niin helposti :rolleyes:
Luin vain tosiaan väärin tuosta underin postauksesta, että tilanne oli 2-4.
Ei pitäisi ennen päivän ensimmäistä kahvikupposta lueskella saati vastailla foorumeille.

Mutta joo, ei noilla henkilömäärillä tosiaan oikein kfs/kfv matseista voida puhua. Lotosta kiinni mitä ne loput 18-24 tolloa sielä sattuu kummallakin olemaan. Mutta hauskempaa se on silti kuin täysin ventovieraita vastaan!

Tänään lisää! Kaikki kentälle ja turkulaiset Valorille, tänne te selkeästi kuulutte. Deriwoniakin paljon helpompi ampua selkään kun näkee suoraan kartasta missä se milloinkin menee! :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olipas muutamat hauskat pelit illan aikana!!

KFV kanssa kokeiltiin ties kuinka monta kertaa yhteislähtöjä, mutta tuloksena ei tainut olla kuin kaksi? onnistunutta. Siitäkin huolimatta, se missä puolustitte Raven sabo mapissa GUN klaanin kanssa oli kyllä hauskaa mättöä. Kerrankin oli haastetta (tällä kertaa liikaakin kun turpaan tuli) sabossa ja varsinkin kun tiesi, että teidän päänahkoja on siellä otetavissa, pelaaminen oli rattoisaa. Tosinopeaa piti pari kertaa kouluttaakkin mitenkä se tappaminen oikein tapahtuukaan ;)

Pahoitteluni, etten pystynyt tämän pitempää kentillä olemaan, mutta puolustuksekseni syy löytyy kyllä nyt muusta kuin itsestäni. Ensimmäistä kertaa mag-historiassa nimittäin peli ei toimi minulla tänä yönä. Jatkuvaa heittelyä ulos koko pelistä milloin milläkin errorilla ja kun yritän tulla klaaniaulaan joko äänet ei kuulu, tai jos kuuluu niin en silti pääse peleihin mukaan. Jos yritän liittyä, niin peli nakkaa minut taas ulos errorilla tai jäätyy valikkoon. En tiedä sitten mistä johtuu, mutta toivottavasti Zipper ei ole sulkenut osaa servereistään, eikä nykyinen kapasiteetti enää riitä vakaaseen pelaamiseen. (hope not)

Mutta kivaa oli, ja taisi meitä olla 17 online taas parhaillaan. Toivottavasti server-puolen ongelmat ovat historiaa, kun vuosipäivä koitaa.

- Sharkonen
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tosinopeaa piti pari kertaa kouluttaakkin mitenkä se tappaminen oikein tapahtuukaan ;)

No joo.

Sulla tais olla liiketunnistimet ynnä muut härpäkkeet, koska kun lähdin juoksemaan sun perään, niin et voinut mitenkään nähdä mua, mutta silti käännyt ja yhellä huitasulla respalle takasin:eek:
On tottunut SVERillä pelatessa että on jammerit suojaaamassa, mutta aika surutta tulee kuulaa niskaan.

Tästä lähtien olet kyllä tähtäimessä ja ennen kun huomaatkaan, niin tulee tosinopea tappo:cool:
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Yöllä oli tosiaan tuo Clan Wars. Jostain kello 23 asti pelailin KEQin kanssa ja nyt sitten päätin lopettaa, ei jaksa enää.
Oli todella hyviä matseja, vaikka joukkoon mahtui useita läpijuoksujakin, vastaan kun asettui klaaneja kuten ~^~, 3C, <3, PPH, SON, A&D, PRO, W@R, AIR, ...

Pitkästä aikaa oli pelejä, missä oikeasti joutui tosissaan puurtamaan ja tekemään töitä voittojen eteen. Vastaan kun asettui 20-32 saman klaanin edustajaa, niin aina se oli tukalaa, vaikka kyseessä olisi ollut heikompikin klaani. Ikävää että oli tuollaiseen aikaan, ei tainnut kentillä olla KFS:n puolelta kuin Sharkonen tsekkailemassa, että löytyykö klaania vastaan.

Toivottavasti kuitenkin saatte seuraavassa peli-illassa niitä klaanivastustajia, meno on meinaan hiiiieman erilaista silloin...
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Sulla tais olla liiketunnistimet ynnä muut härpäkkeet, koska kun lähdin juoksemaan sun perään, niin et voinut mitenkään nähdä mua, mutta silti käännyt ja yhellä huitasulla respalle takasin.

Joo mulla on kolmessa loadoutissa sekä jammeri että sensori ja lopussa kahdessakin jammeri. Huomannu, että korjaus load-outtikin on paljon tehokkaampi, kun saa rauhassa juoksennella mapissa.

Mutta kostohan on se suloisin asia, joten pitänee olla varuillaan ja metsästää entistä tarkemmin pusikoita, ettet vaan pääsee yllättämään :D

Ja Tku:lle, pahintahan tuossa tosiaan oli, että vaikka siinä reilun tunnin kävin "pelaamassa", niin pääsin vain kahteen sabopeliin, eikä siellä mitään tavallisia suurempia klaaniporukoita sattunut itselleni vastaan. Kaikista näistä kerroista juuri eilen sitten piti pelin reistailla itselläni :confused:

Edit. Tku mielenkiinnosta kysyn, muistatko mitkä klaanit kaatuivat keq:lla ja puolestaa keltä tuli turpaan ? Mututuntumalla sanoisin, että 3c:ltä ja <3 on voinut pataan tulla, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ja Tku:lle, pahintahan tuossa tosiaan oli, että vaikka siinä reilun tunnin kävin "pelaamassa", niin pääsin vain kahteen sabopeliin, eikä siellä mitään tavallisia suurempia klaaniporukoita sattunut itselleni vastaan. Kaikista näistä kerroista juuri eilen sitten piti pelin reistailla itselläni :confused:

Edit. Tku mielenkiinnosta kysyn, muistatko mitkä klaanit kaatuivat keq:lla ja puolestaa keltä tuli turpaan ? Mututuntumalla sanoisin, että 3c:ltä ja <3 on voinut pataan tulla, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Itselläkin reistaili, starttasin pelin eilen uusiksi noin 200 kertaa, oli hermot suhteellisen kireällä. Onneksi aina pääsi klaaniaulaan, ettei ketään käynyt viemässä mun paikkaani siel.

3c ja <3 todellakin antoi oppitunnin. Eihän niitä kumpaakaan 32 kappaletta ollut, mut enemmän kuin normaalina peli-iltana.
Myös AIR ja PPH oli pahoja. KEQillä oli kaksi klaaniaulaa, onlinessä oli yli 70 tyyppiä.
Pelailin hieman molemmissa klaaniauloissa, aina sen mukaan, kummassa oli tilaa, kun errorin jälkeen palailin kentille. Toisessa oli huomattavasti paremmat pelaajat KEQistä, toisessa enemmänkin sitä kakkosluokkaa.

...missä mahtoi Deri olla, kun ei ollut osaa ottamassa näihin? Sitähän yleensä kiinnostaa kovat vastustajat?
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ei SAA****, nyt alkaa kyrsiä oikein urakalla. Peliin pääsy on liki mahdotonta ja sitten kun pääsee, olen happy hourilla, sabopuolustus 3min jälellä 36-6 (ja tuhona xp:ää) tilastot ja jengi alkaa höpöttää mikkii, että potkikaan sharkonen pois, niin voidaan päästä mvp:ksi. Sieltä sitten tarvittavat 5 ääntä ja pihalle pelistä. Hyvin lähellä, ettei lennä mag ikkunasta ulos.
 
Ylös Bottom