Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

juu ja mä otan turpaani tässä: YouTube - MAG - Solo defense of A

juuri se peli missä olin UVO:n kanssa. komea kuolemani näkyy 1:09, muistan hyvin ton kohdan vielä. olin niin varma että puukotin eka.

Oli kyl hyvä video. Pakko sanoa että poika piti ihan pikkaisen teitä (tai sua nyt ei näkynyt kuin kerran, kai?) pilkkanaan. Aika hyvin sai hoideltua yksinään tuota, en tässä kiireessä ehdi noita puukkotappoja laskemaan :D

Jahka tästä ehdin loppuviikosta kotia kohden, voisi joku pv käydä vetäsemässä pienen pelailun tuol Valorin puolella? Käydään kokeilemassa miten pärjätään Valorilla kahdestaan..
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Loppui tuo puukkoraiskaus vihollisten toimesta, kun otin käyttöön tunnistinhäiritsimen. Lisäksi kun käyttää AK103:sta tai mitä tahansa muuta Tier 3 -rynnäriä, joista löytyy tarpeeksi potkua, voi pysäyttää suoraan päin juoksevat puukkojunkkarit, toisin kuin hernepyssyillä kuten SMG:t. Käytössäni on myös kranaatinheitin, joka on kätevä porukan välittömään bleed-outtaamiseen, ja huoneeseen tullessa voi tujauttaa tuolla ja antaa 7.62x39mm sarjan perään. Viimeiset henkiinjääneet voi viimeistellä puukolla tai pistoolilla.

Huono puoli tuossa load-outissa (medium armor, lääkintätarpeet, tunnistinhäiritsin, AK103+GP25+punapistetähtäin) on, että ei saa mukaan mitään ylimääräistä. Tier 3 -rynnärit vaativat hieman totuttelua ja niillä kannattaa ampua pursketulta muissa, paitsi lähitilanteissa ja latausnopeus on hieman muita aseita hitaampi. Kun niitä oppii käyttämään, ts. oppii ampumaan osumia, voittaa niillä minkä tahansa duelin smg+äänenvaimennin-pro-pelaajia vastaan.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Oli kyl hyvä video. Pakko sanoa että poika piti ihan pikkaisen teitä (tai sua nyt ei näkynyt kuin kerran, kai?) pilkkanaan. Aika hyvin sai hoideltua yksinään tuota, en tässä kiireessä ehdi noita puukkotappoja laskemaan :D


juu taisin mä vaan kerran sinne A:lle mennä, muun matsin olin sitten siellä B:n puolella. Matsi kyl voitettiin siinä 9 minuutissa, mut Raptorilla tais matsin loputtua olla 49 tappoa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilen illalla kaksi hyvin erilaista kokemusta peräkkäisissä peleissä. Ensimmäisenä acquisition puolustus (vasen rintama, laitimmaisin bunkkeri vasemmalla), jossa päädyin yksinään randon-squadiin muun KFS:n ollessa oikean puolisella rintamalla. Tässä pelissä itseltä tuntui onnistuvan kaikki, voitin kaikki 1-1 tilanteen ilman mitään ongelmia, voitin 1-3 tilanteita muutaman, tein oman ennätyksen peräkkäisten tappojen määrässä kuollen itse vain 4 kertaa. Grim reaper olisi ollut varma, mutta vihollisia ei vain näkynyt yhtään enempää tapettavaksi - kaikki näkemäni ja kohtaamani sain myös kaadettua. Jotenkin tuntui, että omat luodit olivat maaliinhakeutuvia, sillä yleensä en ole kovinkaan vahvoilla 1:1 tilanteissa oman hieman "kulmikkaan" tähtäystaitoni ansiosta :p Ei vastassakaan mitään eliittijoukkoa ollut, mutta siltikin.

Seuraavassa pelissä taas en osunut niin millään, mielestäni ammuin suoraan päähän, mutta osumaan ei edes rekisteröitynyt, ja moneen kertaa lasettelin pitkän sarjan vartaloon ilman että kaveri tippui, mutta itse kaaduin puoli sekuntia sen jälkeen kun ensimmäiset luodit tuli vastaan.

Sama mies, sama ase (Tamsen), samat tähtäystaidot, mutta tulokset aivan erilaiset.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilen illalla kaksi hyvin erilaista kokemusta peräkkäisissä peleissä. - - Sama mies, sama ase (Tamsen), samat tähtäystaidot, mutta tulokset aivan erilaiset.

Olikos se sama matsi mikä pelattiin copper hills relay: maassa??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilen illalla kaksi hyvin erilaista kokemusta peräkkäisissä peleissä. - - Sama mies, sama ase (Tamsen), samat tähtäystaidot, mutta tulokset aivan erilaiset.

Näitä tasonvaihteluita on kyllä itsellekin sattunut - muissakin peleissä.
Yksi esimerkki jokunen päivä sitten sabopuolustuksesta Valorin mapissa. Tarkkuuskivääri kouraan ja A:n päällä olevaan torniin makaamaan: Tuloksena 36 tappoa, 2 kuolemaa. Alkuun kaatui kaikki A:lle juoksevat, sitten ilmeisesti jäivät vastakkaiselle puolelle makaamaan, jolloin voitin lähes jokaisen sniper-sniper -taiston, kunnes ei enää näkynyt ketään missään.
Yleensä tuossa samassa spotissa saa maata noin yhden laukauksen verran kunnes kuolo korjaa. Tämä vaihtelu tietysti riippuu huomattavasti vastustajasta, mutta välillä se luoti vain kohtaa sen juoksijan ensimmäisellä yrityksellä tai tähtäin ohjautuu sinua tähtäävään sniperiin nopeammin kuin joskus.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olikos se sama matsi mikä pelattiin copper hills relay: maassa??

Kumpi? Tuo onnistunut peli oli S.V.E.R acquisition kartta eli Aralkum Mechanical. Tuo taas missä mikään ei onnistunut, oli Copper Hills Relay eli Valorin sabo, jossa siinäkin puolustettiin.

Tuossa onnistuneessa pelissä en edes kykkinyt missään vaan olin jalkapartiossa bunkkerin edusta-alueella.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Pakko sanoa, että Ravenilla pelaaminen on yhtä tuskaa. Tuntuu että Ravenille on kerääntynyt kaikki elitistit ja kaikenlainen pohjasakka. Omat ammuskelevat selkään kun eivät taida ymmärtää tarkka-ampujan roolia ja omalle ryhmälle v****illaan oikein olan takaa kun muut asiasta huomauttaa. Alkaa tehdä mieli takaisin S.V.E.R:lle.:eek:

Tällaiset tunnelmat melkein jokaisessa taistelussa. Ei minkäänlaista ryhmähenkeä pelaajien keskuudessa..
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Niinhän noita taitaa olla. Johtuu kyllä siitä varmaan, kun löytyy parhaimmat kiväärit siihen hommaan Ravenilta.:rolleyes: Taidan vaan alottaa alusta S.V.E.R:llä tarkka-ampujana, siellä en ole kovin paljoa heitä nähnyt. Ja pääsee sitten noihinkin peli-iltoihin osallistumaan. :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

tulihan sitä tänään muutamat klaanit voitettua:
[=V=]
[VL$]
[KEQ]
[WKE]
[-_-]

näistä klaaneista löytyy ihan kovatasoisia pelaajia.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

juu tottakai :)

no suurin osa noista oli saboa, joten zerggaus on siinä aika turha käsite.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tervehdys kaikille.

Itsellä tuli pelattua 550h melko putkessa tätä peliä kunnes uudet pelit veivät voiton ja magittäminen käytännössä loppui. Nyt alkaa kuitenkin taas peli houkuttelemaan takaisin, mutta mitäkäs minä nyt sitten foorumeilla näänkään.

Onko Deriwon ja TKu10yes vaihtanut klaania / puolta vai pelailetteko vain toisilla tunnuksilla muissa klaaneissa ? Pitänee tulla KFS:n merkeissä potkimaan teitä perseille, että ette jätä kotianne :D

Ei vaan rantaudun kotipuoleen tuossa kuun puolessa välissä ja pitänee rueta taas pelailemaan tätä ja katsomaan, mitä nykyään MAG:lle kuuluu. Hope puukkotapot ovat edelleen mahdollisia, että saan sen 10 000 tappoa täyteen sillä :p
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Mukavaa jos Sharkonen alat taas pelailemaan. Siitä onkin kauan kun viimeksi pelailtiin. Nou hätä, eivät Deri tai TKU oli klaania vaihtaneet, kunhan vaan pelailee B-slotin käyttäjillä Valorilla (vai missä nyt pelaileekaan).

Ja uusia pelaajiakin on tullut ihan kiitettävästi, joten seuraa löytyy entistä enemmän (koskee vain SVERiä).
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Onko Deriwon ja TKu10yes vaihtanut klaania / puolta vai pelailetteko vain toisilla tunnuksilla muissa klaaneissa ? Pitänee tulla KFS:n merkeissä potkimaan teitä perseille, että ette jätä kotianne :D


juu no on meillä b-hahmot Valorin puolella, mutta mentiin juuri molemmat KFS-riveissä veteraaneiksi, joten ei ne pelit SVERin puolella vielä lopu :)

itsekkin pelasin tuossa vähän Black Opsia, mutta joululomalla alkoi taas MAG koukuttaa takaisin.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

No hyvä, turhaan säikähdin :)

Mahtavaa, että vanhat rotat pelailee yhä tätä ja uusia huppupäisiäkin ollaan saatu sverin riveihin. Tässähän tulee nostalgiset fiilikset kun miettii Ravenin puolella tapahtunutta hullua grindaamista heppuxin ja varjon kaa :D

Viikon päästä lupaan olla kentillä ja siitä eteenpäin taas säännöllisesti! Vannon tämän laskettelulasiemme kautta.

(anteeksi modet, tähän loppuu offtopic)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

No hyvä, turhaan säikähdin :)

Mahtavaa, että vanhat rotat pelailee yhä tätä ja uusia huppupäisiäkin ollaan saatu sverin riveihin. Tässähän tulee nostalgiset fiilikset kun miettii Ravenin puolella tapahtunutta hullua grindaamista heppuxin ja varjon kaa :D

Juu... Hyvät muistot on kyllä noista kaikista RAVENin sekoiluista jäänyt käteen ja ehdottomasti SVERin. Mukavaa päästä taas vanhassa porukassa pelailee. Jos se SimoSetä joskus vielä palaisi niin saisi kunnon sekoilu ryhmän kasaan. :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tässähän tulee nostalgiset fiilikset kun miettii Ravenin puolella tapahtunutta hullua grindaamista heppuxin ja varjon kaa :D

juu no Varjo on jäänyt ajelemaan niitä GT5 autoja, ehkä sekin vielä joskus MAGiin palaan ;)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

tuosta on paha mitään autoja varastella :D

MAGScreenshot_15.png
 
Ylös Bottom