Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Jos olen ymmärtänyt oikein, niin tuo VL$ on hajonneen UP$ klaanin (PDIGGY22 klaani) korvaaja, ja koostuu pitkälti siis samoista jampoista. Mitä nyt muita pelaajia muistan, niin DrSpankit TBA:sta on myös liittynyt tuohon, joten klaani sisältää ainakin joitain näitä top-listoilla pyöriviä pelaajia.

(Anteeksi offtopic)
 
Näin juuri. Taitaa siellä olla pari entistä GUN -klaanin jäsentäkin.

UP$ saattaa tehdä paluun, lueskelin siitä juuri MAGin foorumeilla. Saapahan Valor taas yhden mahtiklaanin. PDIGGY22 saattaa palata carnagen kera. Mielenkiintoista.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Täytyy kyllä antaa tunnustusta VL$ klaanille. Niitä harvoja hyviä klaaneja mitä muistuu, aina kun tullut vastaan niin on tiennyt että vastus on sen verran kova että voi olla ylpeä jos voitto saavutetaan.

On se harmi ettei noita jäätymisiä sitten loppujen lopuksi saatu korjattua. Muistelen haikeana tässä patch 1.7. aikoja, peli oli hioutunut mielestäni täydelliseksi ja sitten mennään muuttamaan peli täysin toiseksi. 2.0. toi kyllä Move-tuen, joten kai siitä jotain iloa on ollut, mutta joitakin skillejä en ole koskaan ymmärtänyt. Jos joku käyttää niitä pisteitä mieluummin siihen että saa ajoneuvonsa savuverhoa käytettyä useammin kuin se että ostaa itselleen vaikka enemmän kestävyyttä (120), ni se on kyllä sen verran kova jätkä, tai sitten se on vaan vähän… hassu.

No juu, MAG on vaan sen verran kova peli, että toivottavasti pelaajamäärät säilyy ja että pelit jatkuvat. Mun suuri unelma on joskus päästä samoille pelitunneille kun pelaaja: mangudiaforce
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

^ Haha, en ollu kuullu tuosta kaverista ennen, joten pakko oli urkkia statseja. 43% tapoista puukolla ja yhteensä ~70 000 tappoa kyseisellä aseella :D Täytyy vain toivoa, ettei joudu head-to-head puukkotappeluun kaverin kanssa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

^ Haha, en ollu kuullu tuosta kaverista ennen, joten pakko oli urkkia statseja. 43% tapoista puukolla ja yhteensä ~70 000 tappoa kyseisellä aseella :D Täytyy vain toivoa, ettei joudu head-to-head puukkotappeluun kaverin kanssa.

Indiana Jonesmainen lähestyminen auttaa eli luotia matkaan ennenkuin menee sylipainiksi :D

Puukosta puheen ollen lauantaina pelatessa tuli hieno puukko-hetki kun juoksin ympyrää vihun bunkkerin ympärillä ja vuorotellen puukottan vihuja ja parantaen itseä. 5-6 tappoa onnistui tekemään ennenkuin noutaja tuli :D Sen verran niitä kuitenkin riitti etten pystynyt bunkkeria planttimaan kun oma random-squad huiteli ties missä eikä apuja ollut.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Juuh, tossa eilen yöllä saboa pelatessani törmäsin ekaa kertaa tähän kick-vote-toimintaan.

Sain muutaman hyvän killstreakin (5-8 tappoa sarjaan) pelin alkuminuuteilla ja sekös alkoi ottamaan tod.näk. kokeneempia jermuja pannuun kun olin expojen puolesta kärkisijoilla. Muut oli lvl 60--> ja itse vaan lvl 20..

Mistään yksittäisestä klaanista muut pelaajat tosin eivät olleet.

Harmi kun kerrankin saa hyvän fiiliksen ja pelin sujumaan niin... OUT!

Taisivat jotain jaappaania solkata ja alkoi votea tippumaan!
 
Tää kuukausi mennyt kyllä älyttömän hyvin, kun tuli sverille uus Ar dlcn mukana. Melkein joka matsissa tullut ar ribboni. 4498 tappoo @ kdr 3.92 tässä kuussa. Lähinnä oon kyllä vaan ramboillu yksin ar+motion sensor+sensorjammer-combolla.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Oon vasta nobo tässä pelissä ja tää on ihan erilainen, kun vertaa vaikka Killzone 3:n betaan, jota on tullut tahkottua, tai vaikkapa BFBC2:een. Tässä ei oo minkäänlaista tähtäysapua. Luulin ettei BFBC2:ssakaan mitään kummosta olisi, mutta nähtävästi on, kun tää tuntu niin erilaiselta. Päähän on hyvin vaikeaa osua vrt. BF. Mutta nyt hokasin että tuo SVERin ekana auki oleva sniper on ihan unelma ase. Sillä tuntuu NIIIIN hyvältä, kun saa napsastua vihulaista kaukaa päähän. Vihu kuolee saman tien yhdestä näpäyksestä, eikä mitään lagia tms. esiinny. Tuntu tänäänki kyllä hyvältä pariinki otteeseen kun sai 3 sellasta yhden laukauksen hedua putkeen. Ja päälle vielä Apocalyptican musiikit pauhaamaan. =D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ootappa vaan, kun pääset käyttelemään AGVK:ta variable scopilla ja bipodilla. Se se vasta on juhlaa:cool:
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilen oli perkeleen hyvät itsenäisyyspäivä taistelut. Meitä oli siellä ryhmällinen koko ilta ja oli kyllä hauskaa. Pitkästä aikaa tuli naurettua pelatessa leuat kipeiksi... Pelit nyt eivät mitenkään ihmeemmin sujuneet, mutta tärkeintä oli se että oli hauskaa.

Nyt kyllä voisin käydä mätkäsemässä Garboniteä turpaan, kun se piru houkutteli mut pelaamaan vielä puolen yönkin jälkeen ja nyt väsyttää. :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

mä en tajua mitä ne ihmiset siellä MAG foorumeilla valittaa että tietyt kartat on ylivoimaisia. Pelasin eilen hyökkääjänä Valorilla SVER:in karttaan (Aralkum Mechanical) ja meillä ei ollut mitään ongelmia voittaa kolmea peliä peräkkäin.

ja sama kun puolustimme omaa karttaamme (Elk Bay Logistics). siinäkin voitto tuli pariin kertaan. yleensä kun pelaan siihen hyökääjänä, me tuhotaan bunkkerit minuutissa ja voitetaan peli neljässä - viidessä minuutissa. Nyt puolustajana oli oikein kovaa vääntöjä pitää bunkkerit pystyssä. kyllä se vaikuttaa kummasti kun on koko platoon samasta klaanista, siihen on vaikea hyökätä random ryhmät.

power of clan - niin se vaan on :)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

mä en tajua mitä ne ihmiset siellä MAG foorumeilla valittaa että tietyt kartat on ylivoimaisia. Pelasin eilen hyökkääjänä Valorilla SVER:in karttaan (Aralkum Mechanical) ja meillä ei ollut mitään ongelmia voittaa kolmea peliä peräkkäin.

ja sama kun puolustimme omaa karttaamme (Elk Bay Logistics). siinäkin voitto tuli pariin kertaan. yleensä kun pelaan siihen hyökääjänä, me tuhotaan bunkkerit minuutissa ja voitetaan peli neljässä - viidessä minuutissa. Nyt puolustajana oli oikein kovaa vääntöjä pitää bunkkerit pystyssä. kyllä se vaikuttaa kummasti kun on koko platoon samasta klaanista, siihen on vaikea hyökätä random ryhmät.

power of clan - niin se vaan on :)

Näinhän se on. Itekin useamman kerran voittanu ku ollaan hyökätty sveriä vastaan acquissa. Ja useat pelit voittanut myös puolustamalla Valorilla.

Äijä näemmä siirtyny =V=:lle, kuis nyt tolleen? Oon viikon sisäl nähny sut nyt Valor-Raven-Valor kierroksel.. Koita ny päättää :D
Pyysikös V:n pojat vai pyysiks itse kutsua? Ja minkäs tasosta porukkaa siel on?
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

tähän siirtoon vaikutti se että Varjo ei ylentänyt mua KFV upseeriks ajoissa ;)

no vitsi vitsi. vaihdoin klaania koska halusin pelata Valorilla aktiivisessa klaanissa. KFV:llä ei ole paljon aktiivisia pelaajia, joten se vaikutti siirtoon. kyl ihan oma-aloitteisesti kysyin että pääsenkö klaaniin. Onhan siellä se EnglishSnake joka johtaa, ja on siel ihan kova tasoisia pelaajia, mitä nyt yhden illan olen ehtinyt pelata. ainakin hemmetin hyvää tiimipelaamista, sillä niitä matseja voitetaan.

ja juu se Raven show jäi lyhyeks, meni hermot.

ja mikäs sen parempaa kun vastaan tulee KFS. katotaan sitten Tku kuka se kovempi pelaaja on ;)

P.S. tässä vähän esimakua sulle: YouTube - MAG gameplay: charlie/delta squads FAIL!
video on UVO klaanin, mutta sä ainakin siellä vilahdat pariin kertaan.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

P.S. tässä vähän esimakua sulle: YouTube - MAG gameplay: charlie/delta squads FAIL!
video on UVO klaanin, mutta sä ainakin siellä vilahdat pariin kertaan.

Joo, turpaanhan me otettiin tossa. En tosin kyseistä peliä muista.
Ja sain mä ainakin kerran kameramiehen kuoliaaks. Omat statsit näkyy lopus, olikohan ne nyt 34/22, ei ne parhaat tulokset, mut ku kattoo noiden muiden tyyppien toimintaa, niin yllättävän hyvät. Enkä ainakaan itse muita KFS-tyyppejä bongannut?
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

juu aika huonolaatuinen video että ei saa oikein selvää onko siellä muita KFS.
eilen Valorilla illan vikan pelin pelasin samas ryhmäs UVO klaanin kanssa. oli siellä myös herra geirbiscohn, jonka videoita olen paljon katellut youtubesta.

ja saatana, eilen jäätyi MAG ja samalla hajosi mun bluetooth mikki. voi helvetti.


edit: en tiedä johtuko siitä, mutta näin ainakin päättelin. puheäänet kuuluu niin heikosti mikistä, vaikka olen kaikkea yrittänyt säätää. :(
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Joo, turpaanhan me otettiin tossa. En tosin kyseistä peliä muista.
Ja sain mä ainakin kerran kameramiehen kuoliaaks. Omat statsit näkyy lopus, olikohan ne nyt 34/22, ei ne parhaat tulokset, mut ku kattoo noiden muiden tyyppien toimintaa, niin yllättävän hyvät. Enkä ainakaan itse muita KFS-tyyppejä bongannut?

juu ja mä otan turpaani tässä: YouTube - MAG - Solo defense of A

juuri se peli missä olin UVO:n kanssa. komea kuolemani näkyy 1:09, muistan hyvin ton kohdan vielä. olin niin varma että puukotin eka.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Hetki sitten tuli lvl70 vastaan. Kovan ja pitkän työn takana sen saavuttaminen. Vielä hetken aikaa juoksentelen muiden KFS sotureiden seurassa taistelutantereella, ennen kuin siirryn Ravenin joukkoihin teitä muita kiusaamaan.
 
Ylös Bottom