Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silmät kärsii...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teme_l
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

teme_l

New Member
Onkos kuinka moni huomannut, esim. GT3:ssa endurance kisoja ajettaessa, että silmien räpyttely tahtoo jäädä aika vähäiseksi... Itse sain Tokyo kisan jälkeen silmätulehduksen sen takia että jäi räpyttelyt vähälle tai niin ainakin lääkäri diagnisoi :) Oli hienoa kun oli silmäluomet "kuivuneet" silmämunuaiseen kiinni kisan jälkeen...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l
Onkos kuinka moni huomannut, esim. GT3:ssa endurance kisoja ajettaessa, että silmien räpyttely tahtoo jäädä aika vähäiseksi... Itse sain Tokyo kisan jälkeen silmätulehduksen sen takia että jäi räpyttelyt vähälle tai niin ainakin lääkäri diagnisoi :) Oli hienoa kun oli silmäluomet "kuivuneet" silmämunuaiseen kiinni kisan jälkeen...

Oon huomannut saman jutun, siinä on niin keskittynyt siihen pelaamiseen että ei voi paljoo räpytellä silmiä kun ei halua mokata jotain kurvia tai kohtaa radassa. Mutta mulle ei oo tullut miksään haitaksi toi että en räpyttele silmiä;)

joo tuttua :), sama käy jossain strategiapelissä yms esim civ3 tai moo3 kun ei muista vain räpyttää niitä ;)

itelläni käy senjälkeen silleen että kun sulkee senjälkeen silmät niin niihin koskee hiukka ja rupeevat vuotamaan vettä, mutta se menee ohi noin 5minuutissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l

Minulla ei tuollaista kyllä ole tapahtunut ikinä. Räpyttelen silmiäni pelatessani aivan normaalisti, eikä se vaikuta minun keskittymiseeni mitenkään. Tai keskittyminen pelaamiseeni ei vaikuta silmieni räpyttelyyn. Ihan sama... :)

Tuttu homma. Alkoi aikanaan kun pelasin Timesplitterssiä ja seuraus oli resepti silmätippoja pieneen silmätulehdukseen.
Ei mikään leikinlasku asia.

Ite ainakin pidän valoja päällä

kun pelaan niin ei silmiäkään särje ja jos särkee niin pitää vähän taukoa pelailusta

Eikös ne pelien ohjekirjoissakin sano, että 45min pelaamisen jälkeen on pidettävä 15 min tauko... Kyllä niitä pelejä ehtii pelaamaan, vaikkei 6 tuntia putkeen pelaiskaan. Silmät kuitenkin aika korvaamattomat, joten järkeä saa käyttää.

eise minulla ainakaan ole siitä kiinni kuinka kauan minä peliä pelaan vaa siitä miten keskittyneesti sitä teen :), joskus tullut pelattua ~12h putkeen eikä mitään ja joskus taas puolentunnin sessiossa esim ut:tä tapahtunut toi :\

Syksyllä ku pelasin Championship Manageria 9 tuntii putkeen, ni sen jälkeen vilkaisin ohimennen peiliä, ja oli silmät aivan punasena!:rolleyes: Säikähin ja soitin lääkäriin, ja sitte tohtori määräs mulle silmätippoja...:p

Mulla ei oo tollasia "räpyttely" ongelmia, mut migreeni iskee heti jos pelaan yli kaksi tuntia putkeen, varsinkin viikonloppuisin jos illalla tulee pelattua vähäkään myöhempään, niin on heti aamulla sellainen päänsärky että perkeleet lentää(Jotain krapula 2x).

Ylös Bottom