Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Simpsons: road rage?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ninska

New Member
Niin onko tämä peli saanut hyviä arvosanoja.
Onko siis hyvä peli kun ajattelin ostaa ,joko tämän tai Crazy Taxin kun ovat niin samankaltaisia ainakin esikatseluiden mukaan.

Arvosanoja on tullut aina 83.3 prosentista surkeaan 40 prosenttiin (4/10).. Keskiarvo on alempaa keskikastia, 68%. Riippunee siis pitkälti pelimausta, pitääkö kyseisestä pelistä vai ei (DOH!). Ja Crazy Taxin GameCube-versiokaan ei näytä olleen saanut paljon enempää pisteitä, keskiarvo on 70%, eli jos pidät siitä niin pitänet tästäkin.

Täältä voit tarkastella pelin saamia arvioita.

Itse olen testaillut tuota pikaisesti, ja ihan leppoisalta ja mukavalta peliltähän tuo Road Rage vaikuttaa. Eniten tympii pelin graafinen tyyli, joka on puoliksi perinteistä 3D:tä, puoliksi cel-shadingiä... täys-cel shading (myös hahmoihin!) olisi sopinut tuohon kuin nappi silmään!

BBS:ssä olleen "päivämääräbugin" takia olen poistanut sillä ajanjaksolla lähetetyt viestit ja lähettänyt ne alla olevalla tavalla uudelleen.

mana69:
Minä olen nähnyt pelin Prismassa, Citymarketissa ja Anttilassa. (tosin hämeenlinnan.) Käyppä tuolla cubefinin linkit osastolla niin etköhän löydä kelpo pelikaupan linkin, ellei paikkakuntasi edellämainituissa tavarataloissa peliä ole.

Ylös Bottom